Потребує редагування кожне речення, ОКРІМ
НЕправильно побудовано речення
Правильно названо засоби міжфразового зв'язку в тексті в кожному рядку, ОКРІМ
Тема тексту - це...
Види міжфразового зв'язку в тексті
Який вид зв'язку наявний у даному тексті : "…Горобина і ялина стояли поруч. Зовсім близенько одна до одної. І тому вони часто перешіптувались між собою. На ялинці росли хвоїнки і шишки, а на горобині — листя і грона жовтогарячих плодів. Ялинка дивилась на свою подругу. Горобині було незручно, і вона почервоніла. Кожен плід її спалахнув жаром. Ялинка замилувалась нею. Яка-то гарна горобина!"?
Прочитайте текст і визначіть, які засоби міжфразового зв'язку тут наявні:З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ - гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке й солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, аби ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
Основне повідомлення в реченні міститься..
Прочитайте речення. Було вже надвечір. Сонце світило стиха. І любо було поглянути, як воно розливалось по зелених вітах (П.Куліш). Засобами міжфразового зв'язку між реченнями є (виберіть три варіанти відповіді)
Змоделювати й записати складне синтаксичне ціле, розташувавши речення у відповідній послідовності.
(1) На його території зростає понад 870 видів судинних рослин, що становить 42 % генофонду рослинного світу Українських Карпат, флора яких нараховує понад 2040 видів. (2) Особливо цінними є унікальні для Карпат букові, яворово-букові та ялицево-букові праліси, що збереглися у віддалених місцях на площі понад 3000 га. (3) Це — «золотий фонд» природної спадщини для нас і наших нащадків. (4) Багата флора і фауна парку «Східні Карпати». (5) 40 видів рослин, що зростають у парку, занесені до Червоної книги України (В. Лоя).
Паралельний тип зв’язку речень характерний уривку тексту:
Займенник як засіб зв’язку речень у тексті вжито в уривку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома