Питання №1
Яке із цих тверджень є неправильним?
Що таке основна думка тексту?
Яке твердження є неправильним?
Яких засобів зв'язку між реченнями в тексті не існує?
5.У тексті є слова, які мають істотне смислове навантаження. Такі слова називають
6.Як називається цей засіб зв'язку між реченнями в тексті?
Хлопець прийшов до школи. Він сів за парту…
7.Яка характеристика для цього тексту буде найточніша?
У Путивлі є цікаве місце, яке жителі називають «городком». Там можна побачити пам’ятник Ярославні, що чекає на князя Ігоря. Є там меморіал, побудований в пам’ять загиблих воїнів. Саме з «городка» можна подивитися на красу золотоверхого монастиря.
8. Якої мікротеми нема в тексті, у якому є 4 абзаци з такими тематичними реченнями?
1. У лісі вечоріло... 2. Ми мовчки йшли глухими стежками......... 3. І раптом з хащі вискочило щось
велике... 4. Добре, що в нас є захист...
9. Яких розділових знаків не вистачає в тексті?
Гепард найшвидший звір на Землі. За офіційним даними ця тварина може розвивати швидкість 112 км/год. А деякі мисливці запевняють що швидкість бігу гепарда може досягти 140 км/год.
10. Якого стилю мовлення не існує?
11.Якими видами зв'язку можуть поєднуватися речення в тексті?
12. Як розташувати речення в правильній послідовності, щоб вони склали текст?
"(1) Хазяїном того городу, за часів ще молодості Сагайдачного, був князь Василь Острозький, пишний український пан. (2) Давній, хоч і невеликий був. (3) Є на Волині город Острог. (4) А потім і багато інших книжок в оборону віри «благочестивої грецької». (5) Тоді ж завів він в Острозі й школу, підходжу до академії, з греко-латинською наукою. (6) Один з них — Петро Сагайдачний, що гетьманував тепер на Запорожжі. (7) Зі школи тії вийшло багато освічених українців, що боролися проти польського натиску. (8) Один з найбагатших і наймогутніших панів не то на Вкраїну, а й у всій польській державі. (9) Він завів у себе в Острозі першу на Вкраїні друкарню, і в ній 1580 року надруковано вперше церковнослов'янську Біблію."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома