Маркетингова політика розподілу

Додано: 5 березня 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 233 рази
30 запитань
Запитання 1

Який канал поширення товарів належить до нульового циклу?

варіанти відповідей

Виробник – споживач

Виробник – роздрібний торговець – споживач

Виробник – оптовик – роздрібний торговець – спо-живач

Виробник – промисловий дистриб’ютор – оптовик – крамниця – споживач

Запитання 2

Які товари або методи продажу можна реалізовувати через канал нульового циклу?

варіанти відповідей

Приправи до страв, сірники та мило

Парфумерно-косметичні товари та синтетичні миючі засоби

Хліб «з печі», посилкова торгівля, розносна торгівля, торгівля через крамницю виробника

Пральні машини, аудіо- та відеотехніка

Запитання 3

Яке з маркетингових рішень для оптових і роздрібних фірм найголовніше?

варіанти відповідей

Розміщення торговельної фірми

Рішення про асортимент і комплекс послуг

Визначення цільового ринку

Визначення конкурентів

Запитання 4

Яка кількість рівнів або учасників каналу розподілу рекомендована для швидкопсувних товарів?

варіанти відповідей

. Мінімальна

Максимальна

три

два

Запитання 5

Який вид корисності створюється при реалізації маркетингової стратегії поширення товарів?

варіанти відповідей

У вигляді форми товару

У вигляді престижності та репутації споживача

У вигляді сервісного обслуговування

У послузі

Запитання 6

Як називають канали поширення мережі магазинів «Спорттовари», які частково фінансує виробник?

варіанти відповідей

Прямі

Змішані

Непрямі

Комбіновані

Запитання 7

Як називають систему поширення, якщо чотири магазини однакової спеціалізації об’єднались в асоціацію для досягнення спільної мети?

варіанти відповідей

Вертикальна

Багатоканальна

Горизонтальна

Усі відповіді неправильні

Запитання 8

Що повинно створити підприємство, яке реалізує килимові вироби, з метою досягнення максимального сервісу для клієнтів?

варіанти відповідей

Обмежені складські площі

Постійні великі запаси товарів

Кваліфікованих спеціалістів

Хімчистку

Запитання 9

Чому фахівці фірми “Юлком” вважають, що поширювати товари через посередників найзручніше?

варіанти відповідей

Тому що здійснювати капіталовкладення в основний бізнес вигідніше, ніж формувати власну мережу поширення

Тому що споживачі сконцентровані в певних сег-ментах ринку

Тому що використання послуг посередників сприяє збільшенню кількості контактів, необхідних для поширення товару

Тому що це економить кошти

Запитання 10

Виробники яких товарів не можуть утримувати власні канали поширення через специфіку товарів?

варіанти відповідей

Автомобілів, тракторів і устаткування.

Сірників, солі, мила, ґудзиків і ниток

Пральних машин, холодильників і швейних машин

Взуття, швейних і трикотажних виробів

Запитання 11

Яке питання маркетингової політики розподілу ключове?

варіанти відповідей

Реалізація виготовленої продукції

Формування каналів розподілу

Формування логістичних систем

Організація руху товарів

Запитання 12

Який тип щільності розподілу використовують для масових товарів повсякденного попиту?

варіанти відповідей

Інтенсивний

Селективний

Ексклюзивний

Вибірковий

Запитання 13

Який діє рівень каналу розподілу, якщо товар рухається спочатку від виробника до оптовика, а потім до роздрібного торговця і споживача?

варіанти відповідей

Четвертий

Третій

Другий

Нульовий

Запитання 14

Функції якого посередника виконує працівник компанії «АVОN», що реалізує обмежений асортимент продукції, яку він продає за готівку, доставляючи її безпосередньо споживачам?

варіанти відповідей

Комівояжера

Брокера

Дистриб’ютора

Комісіонера

Запитання 15

Як називають маркетингову систему поширення, якщо меблева фабрика продає виготовлений товар у власному салоні, через оптову базу та кілька роздрібних магазинів?

варіанти відповідей

Багатоканальна

Традиційна

Горизонтальна

Одноканальна

Запитання 16

Чому дорівнює мережа каналу поширення, якщо виробник реалізує товар через оптову базу, три роздрібних магазини та два кіоски?

варіанти відповідей

3

5

6

4

Запитання 17

Скільки рівнів має канал поширення, якщо він складається з виробника, роздрібного торговця та споживача?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 18

Яким є попит на товари, якщо підприємство для їх реалізації застосовує інтенсивне поширення?

варіанти відповідей

Пасивний

Особливий

Повсякденний

Альтернативний

Запитання 19

Яка з наведених маркетингових систем вертикальна?

варіанти відповідей

Об’єднання кількох підприємств роздрібної торгівлі соками та безалкогольними напоями

Об’єднання звірогосподарства, фірм з вироблення хутра, пошиття хутрових виробів і крамниці «Хутро»

Об’єднання спілки фермерів, мережі крамниць з про-дажу продуктів ферм і крамниці приватної торгівлі

Усі відповіді неправильні.

Запитання 20

Для яких фірм можливі багатоканальні маркетингові системи?

варіанти відповідей

Тільки виробничих

Тільки роздрібних

Виробничих, оптових і роздрібних

Комерційних

Запитання 21

Що означає поняття «канал розподілу»?

варіанти відповідей

Сукупність посередників, які беруть на себе право власності на товар на шляху від виробника до споживача

Сукупність торговельних посередників у формі під-приємств, організацій та установ різних форм власності. 3. Сукупність оптових підприємств

Сукупність оптових підприємств

Сукупність фірм або окремих осіб, які доготовляють товар та передають права власності на нього від виробника до споживача

Запитання 22

Складовими якого процесу є транспортування, складування, пакування товарів та підтримання товарних запасів?


варіанти відповідей

Розподілу

Вибору каналів розподілу

Товароруху

Просування

Запитання 23

Якими є результати великої кількості рівнів каналу?

варіанти відповідей

Втрата товару.

Конфлікти в каналах розподілу

Втрата контролю над процесом продажу товарів.

Підвищення рівня конкурентоспроможності товарів.

Запитання 24

Який з наведених способів розподілу прямий?

варіанти відповідей

Продаж через магазин роздрібної торгівлі.

Продаж через біржу.

Продаж через магазин товаровиробника.

Продаж через склад дистриб’ютора.

Запитання 25

Хто з наведених посередників набуває право власності на товар?

варіанти відповідей

Агенти виробника.

Брокери.

Дистриб’ютори, дилери

Консигнатори

Запитання 26

Що передбачає ексклюзивний розподіл?

варіанти відповідей

Особливі права на розподіл товарів фірми в регіоні та позбавлення права торгувати товарами конкурентів.

Збут власної продукції через обмежену кількість по-середників.

Залучення максимальної кількості торговельних по-середників.

Прямий збут.

Запитання 27

Що означає поняття «франчайзинг»?

варіанти відповідей

Передавання виробником права продажу продукції під його маркою, часто на ексклюзивних правах.

Продаж товару на умовах договору.

Продаж товару кільком посередникам на оптовому ринку за згодою виробника

Надання права продажу продукції виробника юридичним особам оптового ринку на селекційних правах.

Запитання 28

Який канал розподілу використовують пекарні?

варіанти відповідей

. Однорівневий.

Дворівневий

Трирівневий

Чотирирівневий.

Запитання 29

Виробник якого товару вибере канал розподілу «виробник – посередник – споживач»?

варіанти відповідей

Жувальної гумки.

Цигарок.

Автомобілів

Миючих засобів.

Запитання 30

Якщо виробник планує продавати товар через мережу власних магазинів, який канал він може використати?

варіанти відповідей

Нульового рівня

Однорівневий

Дворівневий

Трирівневий.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест