Який канал поширення товарів належить до нульового циклу?
Які товари або методи продажу можна реалізовувати через канал нульового циклу?
Яке з маркетингових рішень для оптових і роздрібних фірм найголовніше?
Яка кількість рівнів або учасників каналу розподілу рекомендована для швидкопсувних товарів?
Який вид корисності створюється при реалізації маркетингової стратегії поширення товарів?
Як називають канали поширення мережі магазинів «Спорттовари», які частково фінансує виробник?
Як називають систему поширення, якщо чотири магазини однакової спеціалізації об’єднались в асоціацію для досягнення спільної мети?
Що повинно створити підприємство, яке реалізує килимові вироби, з метою досягнення максимального сервісу для клієнтів?
Чому фахівці фірми “Юлком” вважають, що поширювати товари через посередників найзручніше?
Виробники яких товарів не можуть утримувати власні канали поширення через специфіку товарів?
Яке питання маркетингової політики розподілу ключове?
Який тип щільності розподілу використовують для масових товарів повсякденного попиту?
Який діє рівень каналу розподілу, якщо товар рухається спочатку від виробника до оптовика, а потім до роздрібного торговця і споживача?
Функції якого посередника виконує працівник компанії «АVОN», що реалізує обмежений асортимент продукції, яку він продає за готівку, доставляючи її безпосередньо споживачам?
Як називають маркетингову систему поширення, якщо меблева фабрика продає виготовлений товар у власному салоні, через оптову базу та кілька роздрібних магазинів?
Чому дорівнює мережа каналу поширення, якщо виробник реалізує товар через оптову базу, три роздрібних магазини та два кіоски?
Скільки рівнів має канал поширення, якщо він складається з виробника, роздрібного торговця та споживача?
Яким є попит на товари, якщо підприємство для їх реалізації застосовує інтенсивне поширення?
Яка з наведених маркетингових систем вертикальна?
Для яких фірм можливі багатоканальні маркетингові системи?
Що означає поняття «канал розподілу»?
Складовими якого процесу є транспортування, складування, пакування товарів та підтримання товарних запасів?
Якими є результати великої кількості рівнів каналу?
Який з наведених способів розподілу прямий?
Хто з наведених посередників набуває право власності на товар?
Що передбачає ексклюзивний розподіл?
Що означає поняття «франчайзинг»?
Який канал розподілу використовують пекарні?
Виробник якого товару вибере канал розподілу «виробник – посередник – споживач»?
Якщо виробник планує продавати товар через мережу власних магазинів, який канал він може використати?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома