Що охоплює поняття "товар"?
У який момент відбувається трансформація продукту (виробу) в товар?
Які з названих фахівців перетворюють виріб на товар?
Який із термінів охоплює систему дій підприємства для визначення місця товару на ринку, задоволення конкретного потенційного споживача товарами, широкої можливості їх вибору?
Із яких основних блоків складається структура товарної політики?
До якої групи належать товари, які купують регулярно?
1. QR-код: у яскравому квадратику можна закодувати історію ресторану, авторство унікальних деталей інтер’єру та картин. Відвідувачі із задоволенням вивчать меню закладу з докладною інформацією щодо кожної страви (склад і походження інгредієнтів, етапи та способи обробки, поживність і калорійність).
До якої групи належать послуги: харчування, житло, відпочинок?
Які види післяпродажного гарантійного і після- гарантійного обслуговування включає фірмовий сервіс?
На який із органів чуття покупця впливає марочний знак (емблема) як частина марки товару?
Бренд має такі властивості:
Ресторан "К" надає споживачам широкий асортимент страв складного приготування, кондитерські вироби, різні безалкогольні напої та вино-горілчану продукцію. Найбільш перспективним у розвитку політики товарів є впровадження дитячих свят і розвинення дитячого меню. Який рівень товару обере ресторан у майбутньому?
Люди приходять до ресторану, як правило, не тільки для того, щоб поїсти, вони шукають для себе ще й певну атмосферу, яку створюють розташування та інтер'єр ресторану, музика, обслуговування, кулінарні особливості тощо. Вечеря в ресторані - не стільки власне споживання їжі, скільки розвага, ритуал, спілкування, вираження емоцій.
Якому рівню товару відповідає це твердження?
Що слід розуміти під "шириною пропозиції" в ресторані (кафе)?
Клієнтам ресторану швидкого харчування "БургерОК" пропонують високоякісні страви, приготовлені на основі натуральних українських продуктів. Основними ж є такі: "бургерОК", гамбургери, чізбургери, сендвічі, овочеві салати, десерти з морозива, безалкогольні напої, соки та пиво.
Який показник ширини пропозиції цього ресторану швидкого харчування?
Головною стравою в піцерії "Riposo" в м. Рівному є піца. Готують її на будь-який смак - це 17 видів піци трьох розмірів: міні (22 см), стандарт (ЗО см) або мега (50 см). Окрім того, можна обрати наповнення до піци відповідно до власних уподобань.
Який показник характеризує пропозицію в даному закладі?
Rioba- це комплексне бізнес-рішення для барів та кав’ярень: від елітної кави, чаю, соків та сиропів для коктейлів до посуду та серветок, дизайн яких виконано в єдиному стилі торгової марки. Додаткова беззаперечна перевага - ціна.
Концепція ЖЦП (життєвого циклу продукту) може описати товарну групу продукту (фаст-фуд), вид продукту (піца) або торгову марку ("Челентано"). У кожному з цих випадків ЖЦП буде проявлятися по-різному.
Які графіки мають найдовший життєвий цикл?
Концепція ЖЦП може описати товарну групу продукту (ресторани швидкого обслуговування), вид продукту (гамбургери) або торгову марку (Wendy`s). У кожному з цих випадків ЖЦП буде проявлятися по-різному.
Який ЖЦП може оперативно змінюватися через швидкі зміни в поведінці конкурентів?
Який спосіб "подовження життя товару" обрала компанія, що запровадила Нарру Ноиr (коли відвідувач закладу протягом 2-3 годин за одну ціну може взяти два кухлі пива або ж до певних страв ресторан безкоштовно запропонує відповідні напої)?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома