Маркетингова товарна політика для ГРС

Додано: 3 березня 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 127 разів
20 запитань
Запитання 1

  Що охоплює поняття "товар"?

варіанти відповідей

Усе, що може бути об’єктом купівлі-продажу.

Послугу (харчування).

Ідею (нового виробу).

Тільки товари масового споживання.

Запитання 2

У який момент відбувається трансформація про­дукту (виробу) в товар?


варіанти відповідей

  У момент завершення виробництва.

У момент споживання (експлуатації)

 У момент підготовки до продажу.

У момент переходу прав власності (продажу).

Запитання 3

Які з названих фахівців перетворюють виріб на товар?


варіанти відповідей

Маркетолог.

 Рекламіст.

Касир.

Усі ці фахівці спільно.

Запитання 4

Який із термінів охоплює систему дій підприємства для визначення місця товару на ринку, задоволення конкретного потенційного споживача товарами, широкої можливості їх вибору?


варіанти відповідей

 Сервісне обслуговування товару.

 Маркетингова товарна політика.

Товар.

Асортиментна політика фірми.

Запитання 5

   Із яких основних блоків складається структура то­варної політики?


варіанти відповідей

Конструювання, виробництво, продаж.

 Створення принципово нового продукту або вдос­коналення товарів, які вже обертаються на ринку.

Розробка, обслуговування, елімінування.

 Оптимізація товарного асортименту, планування та управління асортиментом.

Запитання 6

  До якої групи належать товари, які купують регулярно?


варіанти відповідей

Товари повсякденного попиту (основні, товари імпуль­сивної купівлі).

Товари попереднього вибору.

Товари особливого попиту.

Товари пасивного попиту.

Запитання 7

1.                   QR-код: у яскравому квадратику можна закодувати історію ресторану, авторство унікальних деталей інтер’єру та картин. Відвідувачі із задоволенням вивчать меню закладу з докладною інформацією щодо кожної страви (склад і похо­дження інгредієнтів, етапи та способи обробки, поживність і калорійність).

варіанти відповідей

 Абревіатура ( QR перекладається з англійської як "швидкий доступ". Це не є новацією.

 Двовимірний штрих-код і безмежні можливості мобіль­ного маркетингу.

Креатив ІТ-технологій.

 Електронні меню: нова роль іРаd

Запитання 8

До якої групи належать послуги: харчування, жит­ло, відпочинок?

варіанти відповідей

Побутові.

 Ділові.

Соціальні.

Виробничого призначення.

Запитання 9

Які види післяпродажного гарантійного і після- гарантійного обслуговування включає фірмовий сервіс?


варіанти відповідей

 Вивчення попиту на товар та обслуговування. Надання покупцеві кредиту.

 Забезпечення поточного та капітального ремонтів. Мо­дернізація товару у споживача.

Забезпечення запасними частинами. Проведення на­вчання щодо користування товаром.

Усі види обслуговування із варіантів відповідей 2-3.

Запитання 10

 На який із органів чуття покупця впливає марочний знак (емблема) як частина марки товару?


варіанти відповідей

 Зір.

Слух.

Нюх.

 Дотик.

Запитання 11

 Бренд має такі властивості:

варіанти відповідей

дає змогу отримати додатковий прибуток;

  захищає виробника в процесі роботи з партнерами;

     все зазначене вище + спрощує процедуру вибору товару покупцем;

історія та репутація продукту не має жодного значення для забезпечення обсягу

Запитання 12

Ресторан "К" надає споживачам широкий асор­тимент страв складного приготування, кондитерські вироби, різні безалкогольні напої та вино-горілчану про­дукцію. Найбільш перспективним у розвитку політики товарів є впровадження дитячих свят і розвинення дитячого меню. Який рівень товару обере ресторан у майбутньому?


варіанти відповідей

Перший - товар за задумом компанії-виробника.

Другий - товар у реальному виконанні.

Третій - товар із так званим підкріпленням.

Четвертий - поліпшений товар

Запитання 13

Люди приходять до ресторану, як правило, не тільки для того, щоб поїсти, вони шукають для себе ще й певну атмосферу, яку створюють розташування та інтер'єр ресторану, музика, обслуговування, кулінарні особливості тощо. Вечеря в ресторані - не стільки власне споживання їжі, скільки розвага, ритуал, спілкування, вираження емоцій.

Якому рівню товару відповідає це твердження?

варіанти відповідей

Перший - товар за задумом компанії-виробника.

 Другий - товар у реальному виконанні.

 Третій - товар із так званим підкріпленням.

Четвертий - потенційний товар, пов’язаний із тим по­ліпшенням, якого, можливо, зазнає існуючий товар у майбут­ньому.

Запитання 14

Що слід розуміти під "шириною пропозиції" в ресторані (кафе)?

варіанти відповідей

       Великий вибір найрізноманітніших страв і напоїв: м’ясних страв із дичини, птиці, свинини, телятини, рибних страв із морської та річкової риби, вегетаріанських, борошняних страв, гарячих, алкогольних, безалкогольних напоїв.

Наявність варіантів страв із певного продукту. Гли­бокий асортимент пропонують спеціалізовані підприємства - рибні, молочні, вегетаріанські ресторани, піцерії, пельменні.

  Страви власного виробництва.

 Кількість видів алкогольних та безалкогольних напоїв

Запитання 15

Клієнтам ресторану швидкого харчування "БургерОК" пропонують високоякісні страви, приготовлені на основі натуральних українських продуктів. Основними ж є такі: "бургерОК", гамбургери, чізбургери, сендвічі, овочеві салати, десерти з морозива, безалкогольні напої, соки та пиво.

Який показник ширини пропозиції цього ресторану швидкого харчування?


варіанти відповідей

8.  

9.   

10.

12.

Запитання 16

Головною стравою в піцерії "Riposo" в м. Рівному є піца. Готують її на будь-який смак - це 17 видів піци трьох розмірів: міні (22 см), стандарт (ЗО см) або мега (50 см). Окрім того, можна обрати наповнення до піци відповідно до власних уподобань.

Який показник характеризує пропозицію в даному закладі?

варіанти відповідей

 Ширина

 Глибина.

Насиченість.

Не можна визначити.

Запитання 17

Rioba- це комплексне бізнес-рішення для барів та кав’ярень: від елітної кави, чаю, соків та сиропів для коктейлів до посуду та серветок, дизайн яких виконано в єдиному стилі торгової марки. Додаткова беззаперечна перевага - ціна.

варіанти відповідей

  Розширення сімейства марки.

  Багатомарочний підхід.

 Нові торгові марки.

 Розширення меж використання марки

Запитання 18

Концепція ЖЦП (життєвого циклу продукту) може описати товарну групу продукту (фаст-фуд), вид про­дукту (піца) або торгову марку ("Челентано"). У кожному з цих випадків ЖЦП буде проявлятися по-різному.

Які графіки мають найдовший життєвий цикл?


варіанти відповідей

Товарної групи продуктів. Обсяг збуту багатьох товар­них груп тривалий час залишається в стадії зрілості.

Видів продуктів.

Певної торгової марки

 Крута крива життєвого циклу продукту (смажені овочі в меню були дуже популярні на початку 80-х, але на кінець минулого десятиліття втратили свою популярність).

Запитання 19

Концепція ЖЦП може описати товарну групу продукту (ресторани швидкого обслуговування), вид продукту (гамбургери) або торгову марку (Wendy`s). У кожному з цих випадків ЖЦП буде проявлятися по-різному.

Який ЖЦП може оперативно змінюватися через швидкі зміни в поведінці конкурентів?


варіанти відповідей

 Товарної групи продуктів.

Видів продуктів.

 Певної торгової марки.

  ЖЦП залишається без змін.

Запитання 20

Який спосіб "подовження життя товару" обрала компанія, що запровадила Нарру Ноиr (коли відвідувач закладу протягом 2-3 годин за одну ціну може взяти два кухлі пива або ж до певних страв ресторан безкоштовно запропонує відповідні напої)?

варіанти відповідей

Модифікація продукту.

Нова упаковка.

 Нова послуга.

 Регуляція цінової політики

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест