Що означає поняття «маркетингова цінова політика»?
В якій послідовності розробляють методику визначення ціни?
Від чого залежить цінова політика продавця?
Що означає поняття «престижна ціна»?
За якою формулою розраховують прибуток фірми?
Менеджер з нових товарів повинен вибрати принцип ціноутворення для товару, що просувається на ринок: «проникнення на ринок» або «зняття вершків».
На якому етапі визначення ціни потрібно приймати таке рішення?
За яким принципом здійснюють ціноутворення неокруглених цін?
Що означає ціноутворення за принципом забезпе-чення цільової рентабельності продажів?
Відома компанія розробила принтер для персо-нального комп’ютера, що базується на революційно новій запатентованій технології друку, яка забезпечує вищу якість друкування графічних об’єктів і фотографій, ніж інші принтери.
Яка стратегія ціноутворення найбільшою мірою залучить до цієї продукції покупців з низькою чутливістю до цін і допоможе компанії окупити витрати на розроблення та виробництво такого принтера?
Фірма «ІВМ» почала виробництво могутніх персональних комп’ютерів для ділового використання та наукових досліджень і встановила на них ціни приблизно на половину нижчі, ніж встановили на аналогічну продукцію конкуренти. Яку стратегію ціноутворення застосувала фірма «ІВМ»?
Що означає «політика переважних цін»?
Виробник персональних комп’ютерів створив новий виріб з характеристиками, що вдвічі перевищували характеристики товарів конкурентів.
Яку цінову стратегію доцільно застосувати виробнику?
Виробник м’ясної продукції після сегментного аналізу почав продавати її за схемою: оптовим покупцям – найнижчі ціни, роздрібним мережам – вищі на 5%, ресторанам – на 10% цін для оптовиків.
Який прийом ціноутворення застосував виробник?
Якою повинна бути послідовність дій при ціно-утворенні, якщо відомо, що безпосередньо цей процес складається з семи етапів?
1. Аналіз витрат.
2. Аналіз попиту на товар.
3. Аналіз цін конкурентів.
4. Вибір методу ціноутворення.
5. Вибір цінової стратегії.
6. Визначення цілей ціноутворення.
7. Встановлення остаточної ціни.
Власник супермаркету встановив нижчу від закупівельної ціну на певний товар і розмістив його в найвіддаленішому кутку супермаркету. При цьому він сподівався, що покупці «дешевого» товару помітять й інші виставлені на продаж товари.
Який прийом ціноутворення застосував власник супермаркету?
Туроператор при розробленні пропозиції запропо-нував туристам набір послуг (перевезення, проживання, екскурсії), які входили до єдиної ціни.
Який він застосував вид ціноутворення, спрямований на забезпечення вищого прибутку?
Виробник меблів з огляду на якісні параметри та надійність власної продукції вставив на неї дещо вищу ціну, ніж у конкурентів.
Який вид ціноутворення з орієнтацією на рівень конкуренції він застосував?
Які з наведених цілей не стосуються ціноутво-рення?
Якщо попит і ціна перебувають в обернено пропорційній залежності, які товари становитимуть виняток з цього правила?
В яких випадках попит на товар залежно від ціни буде менш еластичним?
Яку стратегію ціноутворення повинен застосува-ти виробник, якщо попит на товар інтенсивний, пов’язані з виробництвом витрати великі?
Який метод ціноутворення використовує фірма, якщо орієнтується на ситуацію ринку, цінову політику конкурентів?
В якому випадку ціна закладу на страви української кухні, що перевищує ціну виробів конкурентів, буде виправ-даною?
Який вид знижок надає відвідувачам ресторан у період спаду підприємницької діяльності (в обідню перерву)?
Що повинна уникати фірма, щоб не бути звину-ваченою в організованому фіксуванні ціни?
Яких дій з боку фірми потребує завоювання лідер-ства на ринку за показником якості? 1. Значних капіталовкладень у науково-дослідницьку діяльність. 2. Суттєвої зміни системи збуту, упакування, транспорту-вання. 3. Підвищення ціни. 4. Цінових поступок
На якому ринку спостерігається широкий діапазон цін? 1. Чистої конкуренції. 2. Монополістичної конкуренції. 3. Олігополістичної конкуренції. 4. Чистої монополії
В основу якої стратегії ціноутворення покладено психологічний підхід?
В якій послідовності розраховують початкову ціну?
В якій послідовності розміщують наведені чинники за впливом на рівень ціни?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома