Місія і цілі підприємства

Додано: 28 жовтня 2022
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 27 разів
10 запитань
Запитання 1

Місія- це:

варіанти відповідей

- галузь права, що регулює пересування людини і зміну нею місця проживання або перебування.

- бумовлена природою людини і суспільства система регулювання суспільних відносин, що виражає свободу особистості, та якій притаманні нормативність.

- найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві. 


- усі відповіді вірні.

Запитання 2

Принципи формування місія ....

варіанти відповідей

- Стислість і декларативність формулювання (інколи одним ємним реченням, гаслом). В ньому відсутні конкретні цифри росту і розвитку підприємства, засоби досягнення успіху. 

- Переважно зовнішня спрямованість, в першу чергу на потенційного споживача.  


- усі відповіді вірні.

Запитання 3

Зміст місії включає наступні параметри:

варіанти відповідей

- Опис, (характеристика) товарів і послуг, які пропонуватиме підприємство;

- Характеристику ринків – визначення основних споживачів, на яких розрахована продукція підприємства;   


- Основні цілі підприємства, подані через певні якісні характеристики, зокрема, в термінах: порівняння, зростання, згортання, стабілізації тощо;

- Декларативну характеристику технологій та інновацій в термінах: найпрогресивніші інноваційні технології, найновіші досягнення науки тощо;   


- Філософію підприємства – основні погляди і цінності, що визнаються всіма членами трудового колективу і які є основою мотивації дій даного колективу;

- Внутрішню концепцію підприємства, тобто враження про себе: конкурентоспроможність продукції і підприємства, свої сильні сторони тощо;

- Зовнішню концепцію підприємства, її імідж – проголошення відповідальності перед споживачами, регіоном, суспільством. 


- усі відповіді вірні

Запитання 4

Значення місії ,вона є базою: 

варіанти відповідей

для розробки і узгодження цілей; 


для розробки всієї системи планів на підприємстві; 

- для об’єднання дій персоналу в обраному напрямку; 


- для відносин із зовнішніми учасниками ринку. 


усі відповіді вірні.

Запитання 5

Слоган це.... -


варіанти відповідей

- Це словесне вираження місії, УТП або того й іншого разом. Це діалог з клієнтом, а значить, найпотужніший з перерахованих інструментів в просуванні.


- Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування (як приклад – гімн держави)


- Допомагає людям зрозуміти:

"Чому потрібно вибрати саме Ваш продукт?

 Яку проблему Ви вирішуєте?

Яка вигода від співпраці? "

Без відповідей на ці питання просування неможливо;


- усі відповіді вірні

Запитання 6

Девіз це.... :

варіанти відповідей

- чітка, ясна і стисло сформулювана рекламна ідея, яка сприймається і запам'ятовується

- Це філософія компанії. Формулюється відповідями на питання: 

"Навіщо Ви працюєте (крім прибутку)?

Які принципи визначає Ваш підхід до бізнесу?"


- Цей символ має значення швидше для корпоративної культури і підтримки духу всередині колективу, ніж для рекламного просування (як приклад – гімн держави)

- усі відповіді вірні

Запитання 7

Відмінні риси слогана:

варіанти відповідей

• Слоган призначений для масової аудиторії.


•Слоган повинен виконувати бажання.


•Ритм вдалого слогана часто узгоджується зі змістом товару / послуги, включаючи звуконаслідуючого узгодження, а вмілий підбір слів викликає асоціації холоду, тепла, ніжності і т.д. 


•Передбачається, що слоган несе позитивну спрямованість, не містить нічого негативного, неетичного; чи не натякає на недоліки споживача і не спотворює властивостей товару / послуги.


•усі відповіді вірні

Запитання 8

Цілі підприємства це...:

варіанти відповідей

- це його бажаний стан, конкретні межі, яких воно має досягти в усіх сферах діяльності в кінці стратегічного періоду і на проміжних етапах.  


- це самостійний суб’єкт господарювання, який має права юридичної особи і здійснює свою діяльність (виробничу, комерційну, науково-дослідну) з метою одержання прибутку. Таке визначення підприємства є узагальненим. 

- це змагальність підприємств (підприємців) з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, коли їх самостійні дії обмежують можливості кожного з них впливати на загальні умови реалізації товарів на ринку і стимулюють виробництво тих товарів, яких потребує споживач. Як бачимо, конкуренція між підприємствами ведеться, насамперед, за споживача, тобто за завоювання, розширення й утримання своєї позиції на ринку.

- усі відповіді вірні

Запитання 9

Цілі формуються, змінюються і досягаються в певній послідовності, за наступними етапами:  


варіанти відповідей

1. Аналіз тенденцій середовища і пошук цілей. 


2. Вибір і встановлення цілей для підприємства в цілому та аналіз їх реалізуємості і відповідності іншим вимогам. 


3. Побудова ієрархії цілей (дерева цілей). Перегляд і уточнення цілей в процесі реалізації стратегії:


4. усі відповіді вірні

Запитання 10

Дерево цілей,це...:

варіанти відповідей

1.це графічне зображення взаємозв’язку і підпорядкованості цілей, що відображає розподіл місії і мети на цілі, підцілі, завдання та окремі дії.  


2.означає конкретизацію цілей більш високого рівня в цілі нижчого рівня та доведення їх до кожного виконавця (рангування, декомпозиція цілей). 


3.найбільш загальні орієнтири функціонування підприємства, як правило, зовнішнього спрямування, що відображають зміст його існування, його філософію, бачення свого місця в даному бізнесі, в регіоні, в суспільстві. 


4.у і відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест