.
Відстанню між паралельними площинами називається
Відстанню від точки до площини називається
Виберіть три величини кутів, які можуть виражати величину кута між мімоміжними прямими
З точки Т під кутом 450 до площини проведено похилу ТМ.Укажіть рисунки, на яких правильно зображено кут між похилою і площиною.
З точки М до площини ω проведено перпендикуляр МО. Точка М∉ω, а точки Т, Р, Q, F - належать площині. Виберіть відрізок,який виражає відстань від точки М до площини ω.
Площини α і β паралельні. Точки A,B,C - належать площині α. Точки K,L,M -площині β. AL⊥β, CM∥AL, BK∦AL. Вкажіть відрізки, які виражають відстань між площинами α і β.
Відрізок СD не перетинає площину α, точка М його середина. Відстань від точки С до площини α дорівнює 4 см, а від точки D до площини α - 18 см. Знайти відстань від точки M до площини α.
Похила до площини утворює з цією площиною кут 600. Знайдіть довжину похилої , якщо довжина проекції на цю площину 6 см.
Кінці відрізка CD завдовжки 13 см належать двом паралельним площинам. Відстань між площинами 5 см. Знайдіть проекцію відрізка CD на площину.
Дві площини перетинаються під кутом 300. Точка В належить одній із площин і віддалена від другої площини на 8 см. Знайдіть відмтань від точки В до лінії перетину площин.
Через вершину квадрата, периметр якого 32 см, до площини квадрата проведено перпендикуляр завдовжки 7 см. Знайдіть відстань від кінця йього перпендикуляра, що не належиь площині квадрата, до прямої, що містить діагональ квадрата, яка не має з перпендикуляром спільних точок.
Ортогональною проекцією трикутника АВС є прямокутний трикутник АКВ з гіпотенузою 15 см і катетом 9 см. Кут між площинами цих трикутників дорівнює 300. Знайти площу трикутника АВС.
Скільки площин перпендикулярних до даної прямої, можна провести через точку, що лежить поза даною прямою?
Відрізок SА перпендикулярний до площини прямокутника ABCD . Знайдіть довжину перпендикуляра, якщо відстань між точками S і С дорівнює 5, BD = 3 cм
4.Дано куб ABCDA1B1C1D1 з ребром а. Знайдіть кут між прямою ВD1 та площиною АВС.
3. На рисунку зображено куб ABCDA1B1C1D1. Знайдіть кут між прямими АС і СВ1.
2.На рисунку зображено куб ABCDA1B1C1D1. Вкажіть проекцію похилої В1D на площину АВС.
ABCDA1B1C1D1 - куб. Установіть відповідність між твердженням (1-4) і прямою (А-Д), для якої є правильним це твердження.
Лінійний кут двогранного кута дорівнює шостій частині розгорнутого кута. Чому дорівнює двогранний кут?
Похила завдовжки 10 см утворює з площиною кут 45°. Знайдіть проекцію похилої.
Точка М - середина відрізка АВ, який не перетинає площину α. Точка А знаходиться на відстані 10 см від площини α, а точка М - на відстані 7 см від площини α. На якій відстані від площини αзнаходиться точка В?
Пряма СК перпендикулярна до прямих СD і СВ, що містять сторони паралелограма АВСD. Знайдіть кут між прямими СК і ВD.
З точок А і В, які лежать відповідно у двох перпендикулярних площинах α і β. , проведено перпендикуляри АС і ВD до прямої перетину площин. . Знайдіть СD якщо АС=2 см, ВD=6 см, АВ=7см.
Дано прямокутник АВСD, АD=3 см, АВ=4 см, DК⊥(АВС). Пряма КВ утворює з площиною АВС кут 45°. Знайдіть тангенс кута нахилу прямої СК до площини прямокутника.
Із точки до площини проведено дві похилі, які дорівнюють 23 см і 33 см. Знайдіть довжину перпендикуляра до площини, якщо проекції похилих відносяться як 2:3.
Кінці відрізка АВ, який не перетинає площину, віддалені від цієї площини на 3 см та 5 см відповідно. Як віддалена від цієї площини точка М, яка ділить цей відрізок у відношенні 3:7, починаючи від т.А
У трикутнику АВС кут С = 90 (градусів), АС = 6 см, ВС = 8 см, СМ - медіана. Через вершину С проведено пряму СК, яка перпендикулярна до площини трикутника АВС, причому СК = 12 см. Знайдіть КМ
Кутом між прямою і площиною називають кут між цією прямою і...
Якщо дві площини перпендикулярні,то...
Проекція похилої це-...
Пряма перпендикулярна до площини,якщо вона
Кут між двома прямими, які перетинаються може бути...
Скільки прямих,перпендикулярних до даної прямої,можна провести через точку на прямій у просторі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома