Підсумкова робота з української мови за I семестр. 9 клас

Додано: 20 грудня 2022
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 161 раз
12 запитань
Запитання 1

Оберіть рядок, в якому всі слова записані правильно

варіанти відповідей

а) Антовна, Григорівна, Іллівна, Яківна;

б) Родовий відмінок: Дніпра, Донбасу, загону, Києва, сніга;

в) Галиччина,Одещина, Харківщина,Хмільничина, Донеччина;

г) доньчин,ірпінський, уманський, матінко, менший.

Запитання 2

Допущено помилки в словах

варіанти відповідей

а) акорд, аллея,клас,тона, шоссе;

б) Грімм, Жанна, Руссо, Емма, Алла;

в)програма, пасажир, лібрето, метал, бал;

г) інновація, каса, кілограм, професія,територія.

Запитання 3

Схемі "П,- а.-П" відповідає речення

Розділові знаки не позначено.

варіанти відповідей

а) Василь Симоненко писав про квіти слів на описи не трачу словом не передаси їх дивовижної краси

б) Яка ти розкішна земле думала Маланка Весело засівати тебе хлібом

в) Пішла жінка в поле жати та й узяла з собою синочка посадила його під копицю дала нехитрі іграшки і сказала грайся мій Івасику не плач моя квіточко поцілувала і пішла

г) Чи хто всміхнеться паночка біжить до старої Бабуню мене не шанують

Запитання 4

Непряма мова приєднується до слів автора

варіанти відповідей

а) займенником;

б) сполучником підрядності;

в) сполучником підрядності та сполучних слів займенниково- сполучникового походження;

г) часткою.

Запитання 5

Оберіть рядок, у якому просте неускладнене речення

варіанти відповідей

а) Привезені з далеких земель соняшники стали символом степової України.

б) Люди вірять, що соняшники весь час повертають за сонцем голівки.

в) Є чимало сонячних назв і в інших рослин.

г) Тремтячи й коливаючись у повітрі тихо падає жовте листя.

Запитання 6

Правильно поставлені розділові знаки

варіанти відповідей

а) Свято української мови це ствердження життєдайності рідного народу.

б) Не можна ходити по рідній землі, не чаруючись виплеканою народом у віках рідною мовою.

в)Слова - це крила ластівки , вона їх не почуває але без них не може злетіти.

г) Слова можуть об`єднувати та роз`єднувати, але та сила, яка єднає у стократ дужча.

Запитання 7

Оберіть рядок, у якому правильно записана форма орудного відмінка однини іменників III відміни

варіанти відповідей

а) любов`ю, матір`ю,сіллю, честю, юнню;

б) блакиттю, верфю, жовччю, галузю, повіню;

в) відповіддю, в`яззю, кров`ю, нічю річю;

г) мужністтю, розкішшю, сталю, тін`ю.

Запитання 8

Оберіть рядок, у якому складне речення

варіанти відповідей

а) Чайки знімались з берегових скель, летіли за обрій.

б) Дрібні хвилі зливались докупи, мов брили зеленкуватого скла.

в) Під човном кипіло, клекотало, а він підскакував і плигав.

г) Вода починала каламутитись і жовкнути.

Запитання 9

Оберіть рядок, у якому складносурядне речення

варіанти відповідей

а) Пісок при місяці блищить, а коник, як полум`я, грає.

б) З самого ранку старі й малеча взялися за лопати.

в) В голові йому хвилі гойдалися, наче сивий туман підступав.

г) Дівчина зауважує, що листується з друзями.

Запитання 10

Оберіть речення, яке відповідає даній характеристиці: "Речення складносурядне, розпов., неокл., протист., дві частини, з'єднані спол. але.

[ ], але [ ]."

варіанти відповідей

а) Можна розділити на сто частин яблуко, але не можна розділити землю.

б) Ми прагнемо, щоб юність була осяяна благородною громадською мужністю. 

в) Тепло було, й вишні цвіли рясно.

г) І садила квіти біля вікон мама, щоб краси у світі не було замало.

Запитання 11

Оберіть рядок, у якому складнопідрядне речення з підрядним з`ясувальним

варіанти відповідей

а) Кажуть, що в старовину біля цього струмка завжди стояв кухлик.

б) Страху немає там, де його не бояться.

в) Пишу на листівці, тому що не маю паперу.

г) Сивина блищить у чорному чубі, наче озимина.

Запитання 12

Оберіть рядок, у якому складнопідрядне речення з підрядним означальним.

варіанти відповідей

а) Я піду туди, де нині зацвіли троянди гожі.

б) Ті пісні любі, що несуть радість серцю. 

в) Як зробив, так і з їв.

г) Люблю, коли хвилі юрбою шумують, ламаючи лід.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест