У просторі задано пряму b і точку A, що не належить цій прямій. Скільки всього існує різних площин, які проходять через точку A і не мають спільних точок з прямою b?
Пряма b не має спільних точок з площиною α. Які з наведених тверджень є правильними?
I. Через пряму b можна провести лише одну площину, перпендикулярну до площини α.
II. Через пряму b можна провести лише одну площину, паралельну прямій α.
III. У площині α можна провести лише одну пряму, паралельну прямій b.
Прямі a та b мимобіжні. Які з наведених тверджень є правильними?
I. Прямі a та b перетинаються.
II. Прямі a та b лежать в одній площині.
III. Існує пряма, паралельна прямій a, що перетинає пряму b.
Точка M не належить площині α . Які з наведених тверджень є правильним?
I. Через точку M можна провести лише одну площину, паралельну площині α.
II. Через точку M можна провести лише одну площину, перпендикулярну до площини α.
III. Через точку M можна провести лише одну площину, що перетинає площину α під кутом 45°.
На рисунку зображено прямокутний паралелепіпед ABCDA1B1C1D1. Яка з наведених прямих лежить в однійй площині з прямою CC1?
У прямокутній системі координат у просторі знайдіть відстань від точки
М (0; 8; 6) до осі Oy.
Знайдіть точку, симетричну точці A (2; -3; 7) відносно координатної площини yz.
У прямокутній системі координат у просторі задано сферу з центром у точці M. Відрізок AB – діаметр цієї сфери.
Визначте координати точки M, якщо A(2; -1; 0), B(8; 3; 2).
Визначте відстань від точки A(-1;-3;4) до координатної площини xz.
Знайдіть координати точки M, відносно якої симетричні точки E(-3;8;7) і F(-9;6;1).
Знайдіть вектор c̅=2a̅–b̅, якщо a̅(3;−1;2), b̅(−2;2;5).
Знайдіть величину кута між векторами a̅−b̅ і c̅ (у градусах), якщо a̅(3;5;−4), b̅(−2,5,−4), c̅(0;0;2).
При яких значеннях m і n вектори a̅(m;2;3) і b̅(−12;6;n) колінеарні?
Ортогональною проекцією відрізка з кінцями в точках A(-1;0;5) і B(-1;0;8) на координатну площину xy є
Обчисліть скалярний добуток векторів a̅(−3;2;−1) і b̅(−1,−4,5).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома