1. Укажіть складне речення з різними видами зв'язку
2. Укажіть речення, у якому частини поєднані безсполучниковим і сурядним зв'язком.
3. укажіть речення, у якому частини поєднані безсполучниковим та підрядним зв'язками.
4. Укажіть речення, у якому перед виділеним сполучником ТРЕБА ставити кому
5. Укажіть речення, у якому після виділеного слова слід ставити двокрапку
6. Правильно названо засоби міжфразового зв'язку в тексті в кожному рядку, ОКРІМ
7. Він їхав на велосипеді,а потім наш друг зник у лісі,у якому Сашко не міг заблукати.
Правильно побудована схема до речення..
8. Тема тексту - це...
9. Види міжфразового зв'язку в тексті
10. Який вид зв'язку наявний у даному тексті : "…Горобина і ялина стояли поруч. Зовсім близенько одна до одної. І тому вони часто перешіптувались між собою. На ялинці росли хвоїнки і шишки, а на горобині — листя і грона жовтогарячих плодів. Ялинка дивилась на свою подругу. Горобині було незручно, і вона почервоніла. Кожен плід її спалахнув жаром. Ялинка замилувалась нею. Яка-то гарна горобина!"?
11. Прочитайте текст і визначіть, які засоби міжфразового зв'язку тут наявні:З давніх-давен люди оцінили смакові, поживні й цілющі якості капусти. Вважалося, що вона містить усі сім благ - гаряче і холодне, сухе і вологе, гірке й солодке, а також гостре. Лікарі радили давати капустяний сік дітям, аби ті швидше виростали, радили вживати цілющу капусту при запаленнях та свіжих ранах.
12. Основне повідомлення в реченні міститься..
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома