Узагальнення і систематизація вивченого в 5–9 класах

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 469 разів
12 запитань
Запитання 1

Виділіть рядок, у якому у всі слова мають однакову кількість букв і звуків: 

варіанти відповідей

кілька, яблуня, знайомий, рясно

олія, якість, об’єкт, усміхається

адрес, київський, ясність, тигреня;


щастя, хутірець, приїжджати, м’ячик

Запитання 2

Порушено літературну вимову слова в рядку:

варіанти відповідей

просьба - [проз´ба]

здійсниться - [зд´ійсниц´:а ]

боротьба - [борот´ба ]

 дощик - [дошчик ]

Запитання 3

Виділіть рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом:

варіанти відповідей

 з..їзд,  Мін..юст, зв..язок;

р...яст, люб..язний, Лук..янівка

Мар..янівка, під..їхати, Р..ябко

кучер..явий, інтер..єр, солов..ї, тьм..яний

Запитання 4

 М’який знак треба писати в усіх словах у рядку:

варіанти відповідей

зірон..ці, сяд.., ковал..ський, порт..єра; 


корін..чик, ред…ці, дал..., Сибір;

наймен..ший, Волод..чин, радіс..тю, с..огодні;

намагаєт..ся, стат..тя,  просиш.., близ..ко.

Запитання 5

Частку не слід писати окремо в рядку:

варіанти відповідей

не/ук, не/типове рішення, не/відправлений лист; не/злий, а добрий

не/вирішене мною питання, не/швидкий, а повільний; розмова не/тиха

не/мовля, не/спитати, не/нависний, не/жить

не/прошений, не/біж, не/відповів, не/квапом

Запитання 6

Усі прислівники (прислівникові сполуки) треба писати окремо в рядку:

варіанти відповідей

по/правді, без/жалю, без/вісти, до/тла

на/щастя, до/вподоби, по/суті, день/у/день

в/літку, на/пам’ять, до/речі, з-за/кордону

на/зло, що/далі, кінець/кінцем, тишком/нишком

Запитання 7

Подвоєння та подовження приголосних відбувається в усіх словах у рядку:

варіанти відповідей

туман..ий, об..ити, зав..ишки,неждан..о

Ган..а, колос..я, знаряд..я, л..ю

с..авці, пооран..ий, збіж..я, мудріст..ю

бов..аніти, знан..я, радіст..ю, сторіч..я

Запитання 8

Позначте рядок слів, у якому правильно вказано місця переносу:

варіанти відповідей

во-до-грай, відк-леї-ти, при-го-лос-ний

жи-ття, свя-щен-ний, рай-он

на-зва, под-вій-ник, ґуд-зик

до-слів-ний, ба-гат-тя, хо-джу

Запитання 9

Укажіть групу слів-синонімів:

варіанти відповідей

дивний, неймовірний, великий

сучасний, нинішній, модерний

м’який, лагідний, пухкий

тихий, беззвучний, сонячний

Запитання 10

Позначте рядок, у якому подані багатозначні слова:

варіанти відповідей

коса, ключ, ласка                   


журавель, поле, земля

клин, кувати, скат

кран, лама, качка

Запитання 11

Виберіть рядки, у яких правильно поставлено розділові знаки:    

варіанти відповідей

В криницю старості не заглядай, про те, яким ти будеш, не питай.

Жовте листя, на вітрах розвіяне поховала у снігах зима.

Нависло низько хмар глухе склепіння, і шурхаючи крилами об них, летять   чайки.

Уже потемніли сади і сутінки стали густими.

Запитання 12

Усі складні слова треба писати через дефіс у рядках:              

варіанти відповідей

з давніх/давен, сила/силенна, міськ/рада, одно/денний

видимо/невидимо, з діда/прадіда, науково/технічний, щастя/доля

грушо/подібний, військово/полонений, кисло/солодкий, біло/сніжний

по/латині, лікар/еколог, раз /у/ раз, шафа/купе

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест