Складносурядне речення вжито
[1] Віяло з Дніпра свіжістю лісів та лук; пахтіло смолою, листям, квітами й травами.
[2]Від подиху вітру розсипалися дніпровою брижею срібні порошинки іскор. [3] Курява, прибита росою, оксамитом укривала дорогу, в прозорому повітрі яскраво вирізьблювалося листя сріблястих тополь та осик. [4] Десь протяжно співали півні, і долітали журливі співи соловейків.
Пунктуаційну помилку допущено
[1] Віяло з Дніпра свіжістю лісів та лук; пахтіло смолою, листям, квітами й травами.
[2]Від подиху вітру розсипалися дніпровою брижею срібні порошинки іскор. [3] Курява, прибита росою, оксамитом укривала дорогу, в прозорому повітрі яскраво вирізьблювалося листя сріблястих тополь та осик. [4] Десь протяжно співали півні, і долітали журливі співи соловейків.
Не треба ставити кому між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
Не треба ставити кому між частинами складносурядного речення рядку (розділові знаки пропущено)
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Земля не може жити без сонця ...» вибрати
Дієприкметниковий зворот ужито реченні
[1] Віяло з Дніпра свіжістю лісів та лук; пахтіло смолою, листям, квітами й травами.
[2]Від подиху вітру розсипалися дніпровою брижею срібні порошинки іскор. [3] Курява, прибита росою, оксамитом укривала дорогу, і в прозорому повітрі яскраво вирізьблювалося листя сріблястих тополь та осик. [4] Десь протяжно співали півні, долітали журливі співи совейків.
Як поділяються складні речення за способом зв’язку (одна відповідь)?
У якому ряду правильно названо всі засоби зв’язку частин складного речення?
Назвіть різновиди складносурядного речення (одна відповідь).
Які сполучники передають єднальні відношення в складносурядному реченні (одна відповідь)?
Укажіть єднальне складносурядне речення зі значенням одночасності подій.
Укажіть складносурядне речення з протиставним відношенням частин.
У якому реченні неправильно розставлено розділові знаки?
У якому реченні правильно розставлено розділові знаки?
Укажіть одне речення з умовно-наслідковими відношеннями.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома