Призначений для підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів та абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
(2006)17. m і n паралельні. Обчисліть величину кута x, зображеного на рисунку.
(2012)7. Пряма с перетинає паралельні прямі a і b (див. рисунок). Які з наведених тверджень є правильними для кутів 1, 2, 3?
I. ∠1 і ∠3 – суміжні.
II. ∠1 = ∠2.
III. ∠2 + ∠3=1800.
(2013)1. Три промені зі спільним початком лежать в одній площині (див. рисунок). Визначте градусну міру кута γ, якщо α=20°, β=50°.
(2014)5. Які з наведених тверджень є правильними?
I. Сума двох будь-яких вертикальних кутів дорівнює 180°.
II. Сума двох будь-яких суміжних кутів дорівнює 180°.
III. Сума будь-якого гострого кута та будь-якого тупого кута дорівнює 180°.
(2014)7. Прямі k, l, m і n лежать в одній площині (див. рисунок). Визначте градусну міру кута α.
(2016)1. На рисунку зображено прямі m і n, що перетинаються. Визначте градусну міру кута γ, якщо α+β=50°.
(2017)4. Точка B належить відрізку AC. Визначте відстань між серединами відрізків AB і BC, якщо AB=10 см, BC=5,2 см.
(2018)2. Три прямі, розміщені в одній площині, перетинаються в одній точці (див. рисунок). Визначте градусну міру кута α.
(2018)11. На рисунку зображено паралельні прямі a і b та січну CD. Знайдіть відстань між прямими a і b, якщо CK=5 см, KD=2 см, а відстань від точки K до прямої a дорівнює 1 см.
(2018)2. Дві дороги розходяться на рівнинній місцевості як промені OA та OB, позначені на рисунку. Перша дорога (промінь OA) утворює кут 40° з напрямком “схід”, а друга (промінь OB) – кут 20° з напрямком “південь”. Який кут утворюють ці дороги між собою?
(2017)8. Усі зображені на рисунку прямі лежать в одній площині, прямі m і n є паралельними. Визначте градусну міру кута α.
(2017)2. На відрізку AB вибрано точку M так, що довжина відрізка AM утричі більша за довжину MB. Визначте довжину відрізка AB, якщо MB=12 см.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома