Для закріплення теми "Односкладні речення"(8 клас) пропоную тести,які допоможуть вчителю з`ясувати прогалини у знаннях учнів,їх розуміння різниці між двоскладним та односкладним реченням,перевірити практичні навички визначення типів таких речень,а також сфери вживання.Всього 12 завдань,у яких може бути 1-2 правильні відповіді.
односкладні речення.знаємо?
ПЕРЕВІРИМО СВОЇ ЗНАННЯ,ЗАКРІПИМО НА ПРАКТИЦІ.
ВЧИТЕЛЬ ПОЗДИМИРСЬКОГО НВК-МИХАЛЮК Н.Г.
ВИБЕРИ ПРАВИЛЬНІ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДІ (1-2)
1.Односкладне речення має
а І ПІДМЕТ,І ПРИСУДОК
б АБО ПІДМЕТ
в АБО ПРИСУДОК
2.Односкладні речення поділяються на
а ДВА ТИПИ
б ТРИ ТИПИ
в ЧОТИРИ ТИПИ
3.Односкладні речення з головним членом підметом називаються
а НАЗИВНІ
б БЕЗОСОБОВІ
в ОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ
4.Іду щодня до школи. Речення
а НАЗИВНЕ
б НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ
в ОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ
5.У чужому домі не порядкуй.Речення
а ОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ
б БЕЗОСОБОВЕ
в УЗАГАЛЬНЕНО-ОСОБОВЕ
6.У нас нема зерна неправди за собою.
а БЕЗОСОБОВЕ
б НАЗИВНЕ
в НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ
7.Хліб називають у народі святим.
а УЗАГАЛЬНЕНО-ОСОБОВЕ
б ОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ
в НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ
8.Щасливі батьки.
а ОЗНАЧЕНО- ОСОБОВЕ
б НАЗИВНЕ
в УЗАГАЛЬНЕНО-ОСОБОВЕ
9.Узагальнено-особові речення вживаються переважно у
а У ХУДОЖНЬОМУ СТИЛІ
б У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ
в У НАУКОВОМУ СТИЛІ
10.Речення: Надворі посутеніло дуже швидко.
а ДВОСКЛАДНЕ
б ОДНОСКЛАДНЕ НАЗИВНЕ
в ОДНОСКЛАДНЕ БЕЗОСОБОВЕ
11.У називному реченні при підметі не вживаються
а ОЗНАЧЕННЯ
б ОБСТАВИНИ
в ДОДАТКИ
12.Дійова особа не мислиться і граматично не виражається у реченні
а НЕОЗНАЧЕНО- ОСОБОВОМУ
б УЗАГАЛЬНЕНО-ОСОБОВОМУ
в БЕЗОСОБОВОМУ
НАДІСЛАТИ