3 клас Літературне читання Читання мовчки
Джеремі Стронг «Ракета на чотирьох лапах»
1.Як звали головного героя та його подружку?
А) Тарас і Тоня Б) Тревор і Тіна В) Тимур і Таня
2.Кого звали Мишкою?
А)пес Тревора Б) щур Тіни В) пес Тіни – сенбернар
3.Скільки грошей мама пообіцяла Тревору за щодену прогулянку зі Стрілкою?
А)30 фунтів Б)33 гривні В)63 долари
4.Ракета на чотирьох лапах –це…
А) справжня космічна ракета
Б) спортивний автомобіль
В) собака Тревора на кличку Стрілка
5.Допиши речення
Дивовижна Тінина техніка щодо приборкання псів полягяла у _______________________________________________________________________________________________________________
6.Віднови план тексту
___ Сербернар Мишка
___ Гніздечко під ковдрою.
___Тревор і його подружка Тіна.
___ Прогулянка зі Стрілкою до Тіни.
___ Розмова біля старого корита.
___Похід у поле.
___Стрілка – ракета на чотирьох лапах.
___ Тіна – справжній організатор.
___Тінина техніка дресирування псів.
___Грандіозний план Тревора з мобілками.
___ Перший день дресирування – втрата грошей і друга.
___ Роздуми під час прогулянки з Стрілкою.
7. Опиши двох друзів словами з тексту
ТРЕВОР |
ТІНА |
Народилися в один день |
Народилися в один день |
|
|
|
|
|
|
|
|
8.Розподіли ознаки двох псів
Сенбернар
Звила гніздечко
Ракета
Розчавлена морда
Повільний
Швидка
СТРІЛКА Страшенно розумний Мишка
Неквапом тупотів
Миттєво щезла
Нічого не зробила
Негайно гепався
Стала товстою
9.Як ти думаєш, чим закінчиться план Тревора? Придумай і запиши кінцівку твору.(5 речень)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Іан Вайброу «Капосна книжка Малого Вовчика»
Читання мовчки
1.Яким ріс Малий Вовчик?
А)лагідним та добрим Б) злим В)лінивим
2.Як звали двоюрідного брата Вовчика?
А)Крикун Б) Репетун В) Мовчун
3.Без чого у житті нічого не досягнеш?
А)Без м’яса Б) без Значка Злого Вовка В) без медалі
4.Куди вирушив Малий Вовчик?
А) до Академії пригод Б) до садочка В) до Школи Поганців
5.Відновіть речення, вставляючи пропущені слова з тексту
Скажіть, я маю терпіти все це через те, що _______ ходив до _____________ _____________ і за успіхи в _______________ науці його обрали _______________________, а по закінченні нагородили _____________ ________________ Злого Вовка? Закладаюся, що ______________.
6. Гра «Дослідники»
Скільки разів повторюється слово Вовчик у тексті? _________
Як називає себе самого малий Вовчик?
1._______________________________________________
2._______________________________________________
3._____________________________________________________
7.Розподіли ознаки двох вовків
Лагідний
Злий
Добрий
Дикий
Малий Вовчик Нещасний дядько
Самотній Вовчило-Хижачило
Веселий
Брехливий
Лютий
Щедрий
8. Віднови маршрут Малого Вовчика
____ Моторошний Ліс
____ Тужливе Озеро
____ Річка-Мандрівничка
9.Про що мріяв Малий Вовчик?
Запишіть про його мрії 5 речень.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Віднови прислів’я
Все добре переймай, стежка утоптана.
До доброї криниці себе веселити.
Добро творити — а зла уникай.
Роблячи зло, на добро не сподівайся.
Вовка боятися - в ліс дивиться
Скількі вовка не годуй, а він усе як страшний.
Вовка ноги в ліс не ходити.
Вовк не такий лихий, годують.