8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Тести за романом Юрія Яновського «Майстер корабля»

Про матеріал
Тести за романом Юрія Яновського «Майстер корабля» для учнів 11-х класів. Завдання 1–12 з однією правильною відповіддю, завдання 13–18 на встановлення відповідності.
Перегляд файлу

Тести за романом Юрія Яновського «Майстер корабля»

(для учнів 11-их класів)

Завдання 1 – 12 з однією правильною відповіддю. (Кожна правильна відповідь оцінюється по 0,5 бала.)

  1. У романі «Майстер корабля» порушено всі проблеми, ОКРІМ

А творення нової української культури

Б пошук власного «я» в новій дійсності

В любов до людини

Г вічність давніх традицій наших предків

  1. Ідею твору визначено в рядку

А утвердження неперервності руху й відкриття краси в повсякденному житті

Б розкриття ролі мистецтва, що окрилює людину

В значення слова в житті людини, сутність поетичного мистецтва

Г утвердження волі до життя, бажання протистояти випробуванням долі

  1. Характерною особливістю роману є

А наскрізний образ дороги

Б прийом гри з часом і простором

В безфабульний сюжет

Г казка є тлом твору

  1. Прототипами персонажів роману були

А міфічні персонажі

Б історичні особи

В реальні постаті

Г вигадані персонажі

  1. У свої спогади автор твору вводить такий елемент

А хрест

Б безмежну тайгу

В листи

Г соняшник

  1. Справжнім шедевром автор вважає  кінокартину

А «Біла Пустеля»

Б «Останній Клич»

В «Китайське Сонце»

Г «Народе, встань!»

  1. «Твори легкі, бадьорі та звучать, як пісня птаха». Так схарактеризовано манеру письма

А старшого сина оповідача

Б молодшого сина То-Ма-Кі

В Сева

Г Професора

  1. «Він працював на фабриці, доки не пішов командувати полком проти поляків. Це було в час війн сорокових років». У цитаті розповідається про

А Директора

Б Богдана

В Редактора

Г Професора

  1. «Дві людські руки вкупі – це кільце, за яке, ухопившись, можна зрушити землю». Так стверджує

А Тайах

Б Сев

В Професор

Г То-Ма-Кі

  1.  «Батько мій італієць, мати слов’янка. Я не можу всидіти на місці» - розповідає про себе

А Директор

Б Тайах

В Богдан

Г Редактор

  1.  «У мене батьківщина – море» - вважає

А Богдан

Б Сев

В Редактор

Г Професор

  1.  У реченні «Тепер … відбуває повітряні рейси Оде-Індія» пропущені слова

А молодший син

Б молодий кінорежисер

В моряк Богдан

Г старший син

Завдання 13 – 18 на встановлення відповідності. (Кожне завдання оцінюється по 1 балу.)

  1. Установіть відповідність між героями твору та їх прототипами

А режисер Сев         1 М.Семенко

Б То-Ма-Кі          2 О.Довженко

В Директор          3  Ю.Яновський

Г літературний редактор Михайль       4 П.Нечеса

  1.  Установіть відповідність між персонажем і його характеристикою

А  «Кілька крапель солі посолили купіль: у перше   1 То-Ма-Кі

купання я обзнайомився з солоною водою».

Б «Скрізь шукає людей з прозорими, але не скляними очима. 2 Професор

Падає, піднімається, але вперто й сильно йде».

В «Я зайшов до порту і кинув якір. Під моїми парусами   3 Богдан

виросли молоді кораблі – сини».

Г «В історії Великого Кіно в нього почесне місце відданого й  4 Тайах

невтомного працівника, непомітного, скромного й упертого в роботі».

  1.  Установіть відповідність між авторськими роздумами про героїв та іменами персонажів

А «Треба не губити напрямку, бачити попереду верхів'я   1 Директор

гори й іти крізь хащі».

Б «Пише він — де його притулить дорога: на морі, на повітрі, 2 То-Ма-Кі

в лісі й в снігах, на екваторі, в піщаній пустелі, де нині заводять воду».

В  «Вона дуже стримана й холодна взагалі, а коли сміється  3 Генрі

 — робиться близькою».

Г «…ходив, похитуючись і припадаючи то на одну, то на другу ногу, як моряк, — до речі, він і був колись моряком».                                                                                    4 Тайах

  1.  Установіть відповідність між реплікою та героєм твору

А «Людині треба, щоб її робота залишалася після неї самої  1 Тайах

жити. Тоді людина працюватиме так, як співає».

Б «Ви якісь дивні люди, … нічого подібного я не бачила в  2 Професор

себе на півночі. Я почуваю вашу молодість, як морське повітря».

В «До кінофабрики я приїхав молодий і простий, як солдат  3 Сев

з булавою маршала в ранці».

Г « Обовязково над ним(морем) мусить літати чайка, що   4 То-Ма-Кі

квилить-проквиляє, буревісники, що чують бурю, і кораблі з

білими лоскутами парусів».

  1.  Установіть відповідність між символами та їх значенням

А Місто   1 символ вічності

Б корабель    2 символ молодої нації, що будує свого вітрильника

В  море   3 символ модерної української держави

Г Майстер корабля   4 символ «моєї Республіки»

  1.  Установіть відповідність між художнім засобом і прикладом

А «… вона звучить, як пісня птаха»     1 метафора

Б «Я люблю її — вічну людську руку, незвичайний символ,  2 епітет

і розумію велич тої хвилини, коли друг дає руку другові»

В «Вогники в кані стрибають і потріскують»     3 порівняння

Г «Я бачу творчі пальці — тремтячі й нервові»    4 тавтологія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді до тестів за романом Юрія Яновського «Майстер корабля»

  1. Г         2. Б  3. Б  4. В  5. В   6. А   7. Б   8. А

9. Г          10. Б 11. А  12. Г

13.   А – 2,   Б – 3,   В – 4,   Г – 1

14.   А – 3,   Б – 4,   В – 1,   Г – 2

15.   А – 2,   Б – 3,   В – 4,   Г – 1

16.   А – 2,   Б – 1,   В – 4,   Г – 3

17.   А – 4,   Б – 3,   В – 1,   Г – 2

18.   А – 3,   Б – 4,   В – 1,   Г – 2 

docx
Додано
30 червня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку