Тестова контрольна робота за ІІ семестр 10 клас

Про матеріал
Контрольна робота складена у вигляді тестів. Використано роботу з текстом із завдань ЗНО.
Перегляд файлу

Прочитайте  текст   і виконайте завдання 1-7 до нього

 

 (1) Коли лежиш у полі обличчям до/гори і вслухаєшся в многоголосу  тишу полів, то помічаєш, що в ній є щось не/земне, а небесне. (2) Щось ніби/то свердлить там небо, струже метал, а в/низ спадають тільки дрібні, просіяні звуки. (3) Куди не кинь оком, ниви шумлять круг мене, часом заважаючи почути дзвінкі переливи. (4) Коли жену від себе голоси поля, на мене кидають з неба свою дзвінку пісню жайворонки. (5) Та пісня будить (...): чим більше слухаєш, тим більше хочеться почути. (6) Тепер я щовечора йду в поле й годинами слухаю як у небі співають хори, грають цілі оркестри.

 

1. Фразеологізм є в реченні

 А першому

 Б другому

 В третьому

 Г п’ятому

2. Замість  пропуску в п’ятому реченні має бути слово

 А жадобу

 Б подив

 В спротив

 Г жалість

3. Окремо в тексті пишуться слова

 А до/гори

 Б не/земне

 В  ніби/то

Г в/низ

4. Іменником є вжите в тексті слово

А  круг

Б часом

В переливи

Г щовечора

5. Складносурядним є реченням

А перше

Б друге

В четверте

Г шосте

6. Відокремленою обставиною ускладнено речення

А друге

Б третє

В п’яте

Г шосте

7. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому

Б другому

В четвертому

Г шостому

8.  Відносними є всі прикметники рядка

А кришталевий бокал, золотий ланцюжок, лисячий комір

Б кришталева душа, грамотний читач, український правопис

В свіжа газета, срібна ложка, батьків заповіт

Г визвольний рух, офіцерська спілка, золоте серце

 

 

9. Усі дієслова недоконаного виду в рядку

А жити, прожити, поживати, заживати

Б схотіти, поважати, відповідати, могти

В навчатися, їсти, дозволяти, радити

Г мити, замивати, намивати, змити

10. У написанні особових закінчень дієслів допущено помилку в рядку
А    дроблять, дружимо, сиплеш
Б    їжджу, стережете, стругаєш
В    хочуть, спізнишся, відкриєш
Г    збіжать, перенесуть, стоїте
Д    знайомимо, біжете, вказуєте

11.  Через дефіс пишуться всі слова в рядку

А  сліпучо/білий, вічно/юний, червоно/гарячий, ніжно/рожевий

Б  сніжно/білий, північно/східний, світло/голубий, мовно/літературний

В  гірко/солоний, хіміко/біологічний, західно/український, радіо/фізичний

Г  суспільно/політичний, високо/авторитетний, зовнішньо/торговий, військово/морський

Д  міжнародно/правовий, організаційно/технічний, лимонно/кислий, глухо/німий.

12. Частка НЕ пишеться РАЗОМ з усіма словами рядка

А не/вишитий рушник; слова, ще нікому не/сказані; не/довантажена машина

Б  не/прочитана книга; хата ще не/побілена; стіни не/фарбовані, а лаковані

В   не/виконане завдання; не/скошена трава; не/розв'язана задача

Г   не/доспівані пісні; квіти ніким не/зірвані; не/доплетений кошик

Д   не/виконавши проект; не/званий гість; не/розроблені питання

13. Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні

А  Старі верби стоять похнюпившись.

Б  Вишні зацвівши в росах заплачуть.

В  Соснове гілля наїжачившись дивиться вгору.

Г  Так вони сидячи діждалися неньки.

Д  Я радіючи дивлюсь на сади в цвіту.

14. Одиничний дієприслівник потрібно відокремити комою в реченні (розділові знаки пропущено)

А  Гуркіт канонади ревів не перестаючи.

Б  Бійці сиділи деякий час задумавшись.

В  Пряме дерево і вмирає стоячи.

Г  Людина! Це ж яке слово! Його треба говорити стоячи.

Д  Похитуючись Соломія підійшла до столу.

15. Позначте рядок, у якому всі службові слова – сурядні сполучники.

А  і...і,    а,    то...то,    аби.

Б  також,  однак,  чи...чи, або

В  але,  зате,  ані...ані,   ніж.

Г  проте,   та,   ні...ні,   бо.

16. Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущено)

А  Сади омиті музикою згадок ковтають пил міжселищних доріг.

Б  А думки мої натхненні та квітчасті опадають вересневим жовтим листям.

В  На обрії біліють маревом повиті села.

Г  Вечір гаптований золотом приходить на зміну дню.

Д  Понад сади обтяжені плодами з прощальним криком журавлі летять.

 

17. Частку вжито в реченні:

А Книга мала, та серцю люба.

Б До булави треба голови.

В Працює, як мокре горить.

Г Правди не сховаєш

18.У якому рядку всі іменники в родовому відмінку однини мають закінчення – а( –я):

А відміна рейс.., не вистачає кілограм.., виписав з підручник..;

Б з останнього вагон.., вулиці Париж.., зібрали з гектар..;

В літр бензин.., приміщення театр.., не було прапор..;

Г прибув з Єгипт.., не поставив апостроф.., основи світогляд.. .

19. Форми однини та множини мають усі іменники рядка

А предмет, ненависть, збіжжя, капуста

Б хата, стіл, берег, береза

В космос, папір, дріжджі, лікар

Г струна, камінь, вареник, волосся

Д шорти, плечі, руки, очі

20. Без помилок утворено всі імена по батькові в рядку

А Тимуровна, Олександрівна, Вячеславович, Тимофіївна

Б Самсонівна, Порфирієвна, Прокопович, Пилипович

В Зиновійович, Онуфріївна, Микитович, Максимівна

Г Михайлівна, Артурович, Руслановна, Уласович

21. Дієслово теперішнього часу є в реченні

А Мені поля задумливо шептали свої ніким не співані пісні.

Б Нова хата привітно виглядала з-за оголених лихою осінньою негодою груш.

В Край моря сонце золотить укриті лісом гори.

Г Людина, не позначена любов'ю, не зможе звити серця для добра.

22. Усі дієслова належать до І дієвідміни в рядку

А усміхатися, працювати, носити, писати

Б пекти, стояти, вантажити, починати

В ридати, горіти, кликати, вибирати

Г читати, кидати, казати, виконати

23. Виділене слово є прийменником у реченні

А Дуб навпроти кидав тінь на грядки.

Б Алла Михайлівна зайняла місце за крайнім столиком, я сіла за тим же столиком навпроти.

В Степашко сидить над вогнищем чомусь у сумовитій позі, а навпроти стоять Марися і високий, задумливий моряк.

Г Так я як прянув з очерету й вискочив якраз навпроти провалля...

Д Навпроти ліс і гори, мов зачаровані велетні, стояли сумні, чорні.

24. Позначте рядок активних дієприкметників:

 

А  зчорнілий, зблідлий, вилікуваний;

Б  политий, збіднілий, зігрітий;

В  здичавілий, побагровілий, зарослий;

Г  побілілий, уражений, змоклий;

Д  прив’ялий, здрібнілий, виграний.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чабан Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 травня 2020
Переглядів
3189
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку