3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Тестові та творчі завдання для проведення тематичної перевірки знань з літературного читання в 3 класі

Про матеріал
  1. Даний посібник підготовлений відповідно до чинної програми з «Літературного читання» та підручника О. Савченко «Літературне читання » 3 клас.Посібник містить тестові та творчі завдання для проведення тематичної перевірки знань з літературного читання в 3 класі.
Перегляд файлу

 

 

Тестові та творчі завдання для проведення  тематичної           перевірки знань

з літературного читання

в 3 класі

 

 

 

 

Рожище - 2014

 

 

 

 

Рожищенська районна державна адміністрація

Відділ освіти

Методичний кабінет

Навчальновиховний комплекс № 4 «загальноосвітня школа 1 – 111 ступенів - гімназія»

 

Людмила Літвінчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестові та творчі завдання для проведення  тематичної         

 перевірки знань

з літературного читання

в 3 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рожище - 2014

 

 

 

 

Автор: Л.Б. Літвінчук,вчитель початкових класів,

                 «Молодший спеціаліст» навчально – виховного

       комплексу № 4 «загальноосвітня школа

         1 – 111 ступенів – гімназія »  м. Рожище

 

 

 

 

 

 

Тестові та творчі завдання для проведення  тематичної         

 перевірки знань

з літературного читання

в 3 класі

 

 

 

Даний посібник  підготовлений відповідно до чинної програми з «Літературного читання»  та підручника О. Савченко «Літературне читання » 3 клас.

       Посібник містить тестові та творчі завдання для проведення  тематичної    перевірки знань з літературного читання в 3 класі.

       Для вчителів початкових класів.

 

 

 

 

 

 

 

Рецензент: Н.М.Грищенко,методист

Рожищенського районного методичного

 кабінету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схвалено  методичною радою Рожищенського районного

методичного кабінету (протокол №4 від25.11.2014 р.   )

 

 

 

 

Зміст

Вступ ……………………………………………………………………3

Розділ 1. Цікава книга природи……………......................................4

Розділ 2. Від слова до книги. Мова – дивний скарб……………….6

Розділ 2. Від слова до книги. Похвала книгам……………………..8

Розділ 3. З чистого джерела народної мудрості. Чарівні казки.

Народні пісні . …………………………………………………….......10

Розділ 4. Літературні казки й п ‘єса………………………………...12

Розділ 5. Байки………………………………………………………...14

Розділ 6. Світ дитинства у поезії  і прозі. Поетичні твори……….16

Розділ 6. Світ дитинства у поезії  і прозі. Прозові  твори………...18

Розділ 7. Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості………… 20

Розділ 8. Із скарбниці казкарів світу……………………………….22

Розділ 9. Прийди,весно, з радістю…………………………………..24

Розділ 10.Візьму перо і спробую…………………………………….25

Список використаних джерел…………….........................................27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Основна мета даного посібника контроль та навчання самоконтролю учнів третього класу.

Тестові  завдання посібника дають змогу  перевірити знання учнів про письменників, назви  героїв  їхніх творів, володіння елементарними теоретико- літературними поняттями, які вводилися або використовувалися в ході роботи над розділами підручника. Також уміння пізнавати твір за його героями, ключовими словамиі.т.д.

Завдання складаються з 10 блоків (за вивченими темами), серед яких другий і шостий блоки складаються з двох підтем. Кожний блок містить 8 завдань. Перші 5 завдань є тестового характеру і мають три варіанти відповідей. Але правильна лише одна. Кожна правильна відповідь оцінюється одним балом. Слід зазначити, що 6,7 та 8  завдання — творчі, де 6 та 7 завдання оцінюються двома балами, а 8 завдання трьома балами, що сприяє розвитку в учнів творчого мислення.

Таким чином, оцінка кожного учня за­лежить від кількості правильних відповідей. Макси­мально можлива оцінка за кожну роботу - 12 балів.

Матеріал дібрано відповідно до підручника "Літературне читання", 3 клас. О.Я.Савченко (К.: Освіта, 2013).

 

 

 

 

 

3

 

Розділ 2

Від слова – до книги

  Тема.Похвала книгам!

 

1. Хто був винахідником друкарського верстата?

а) Іван Федоров;

б) Петро Мстиславець;

в) Йоганес Гутенберг.

 

2. Хто заснував першу бібліотеку в Київській Русі  ?

а) Володимир Святославович;

б) Ярослав Мудрий;

в) Данило Галицький.

 

3. Як називалася перша надрукована І.Федоровим книга?

а) "Буквар";

б) "Апостол";

в) "Біблія".

 

4. Що означає в перекладі з грецької мови слово "книгозбірня"?

а) бібліотека;

б) каталог;

в) абонемент.

 

5. Де знаходиться найбільша Державна бібліо­тека України для дітей?

а) Львів;

б) Москва;

в) Київ.

 

6.Запиши дійових осіб вірша Д. Павличка «Соняшник»

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

7.Вибери пояснення до кожного слова. Сполучи стрілочками.

 

Читальний зал-         приміщення,де можна прочитати

книги,або журнали,що є

у бібліотеці в одному 

примірнику.   

 

 

Каталог-                 картки,на яких зазначено автора                                        

 книги.

 

 

Абонемент-відділ,де видають книги додому.

 

 

 

8. Творче завдання.Продовж речення. Журнал відрізняється від книжки,тим… ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

9

Розділ 2    

Від слова – до книги

Тема.Мова - дивний скарб.

 

1. Про що розповідається  у розділі "Мова – дивний скарб"?

а) про природу;

б) про мову;

в) про море.

 

2. Оповідання "Наша мова" — це ...

а) художнє оповідання;

б) наукове оповідання;

в) науково-художнє оповідання.

 

3. Ім'я видатного українського поета, відомого в усьому світі, який відкрив світові мову українського народу.

а) Олександр Сергійович Пушкін;

б) Тарас Григорович Шевченко;

в) Василь Олександрович Сухомлинський.

 

4. Автор вірша "Кожну літеру ціни".

а) Олександр Олесь;

б) Дмитро Білоус;

в) Дмитро Павличко.

 

5. Твори «Дивне розмаїття» та «Диктант» - це…

а) казки ;

б) вірші;

в) оповідання.

 

6. Запиши слова,які на твою думку, характеризують українську мову.

Солов’їна,_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

6

7. Пронумеруй послідовність людських винаходів за твором «Наша мова» (за А. Коваль):

 

  винайшли письмо;

 

винайшли мову.

 

 

8.Творче завдання. Поміркуй і запиши:твір «Мова»

І.Січовика нагадує казку,бо… _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

Розділ  1

Цікава книга природи.

 

1. Про що розповідалося  в творах розділу "Цікава книга природи":

а) про дітей;

б) про природу;

в) про книги.

 

2. Вкажіть  автора вірша "Осінні танці":

а) Ліна Костенко;

б) Дмитро Білоус;

в) Катерина Перелісна.

 

3. На якому інструменті грав вітер у вірші К.Перелісної "Осінні танці"?

а) на барабані;

б) на трембіті;

в) на сопілці.

 

4. В яку гру гралися білочки в оповіданні М. Сингаївського"Осіння гра"?

а) "Квач";

б) "Схованка";

в) "Третій-зайвий".

 

5. Твір «Лісовою стежкою » - це …

а) оповідання;

б) казка;

в) вірш.

 

6. Добери і запиши свій заголовок до оповідання О. Донченка «Лісовою стежкою»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

7. Пронумеруй послідовність ознак осені з твору «Листопад – ворота зими»(за А. Коваль)

 

          Спохмурніло,насупилось небо.

 

          Дерева скинули з себе вбрання.

 

          Природа ніби причаїлась.

 

          Дні стали короткі.

 

 

8. Творче завдання. Склади і запиши план оповідання О. Донченка «Лісовою стежкою»

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розділ 3

З чистого джерела народної творчості.

Тема. Чарівні казки. Народні пісні.

 

1. Фольклорний розповідний твір про вигадані, а час­то й фантастичні події це - ...

а) прислів'я;

б) казки;

в) пісні.

 

2. Невеликий ліричний вірш, що виконується співом це - ...

а) прислів'я;

б) загадки;

в) народні пісні.

 

3. Впізнай казку за уривком:

«А по горах народ стоїть, як неживий, зціпивши руки, жде, що то буде !»

а) "Кривенька качечка";

б) "Кирило Кожум'яка";

в) "Кобиляча голова".

 

4. Яке прислів ‘я виражає головну думку  казки "Кривенька качечка"

а) за добро платять добром;

б) вік живи – вік учись.;

в) чия відвага, того й перемога.

 

5. Впізнай героя за його характеристикою:працьовита, спокійна, лагідна, довірлива.

а) дідова дочка;

б) баба;

в) дівчина-качечка.

 

6. Продовж думку.

Я__________________ вчинки Гриця,тому що________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

10

7. З’єднай стрілочками дії персонажів народної  пісні «Два півники».

 

Півники                                    до млина носили

 

Курочки-чубарочки             горох молотили

 

Цап                                             насипає

 

Коза                                            меле   

 

 

 

 

 

8. Творче завдання. Запиши план  казки «Кирило Кожум’яка»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Розділ 4

Літературні казки й п’єса- казка

 

1. Хто з героїв казки А.Дімарова «Для чого людині серце » не міг ні любити, ані ненавидіти, не знав, що таке «шкода» чи «жаль»?

а) Птахолов;

б) Дерев'яний чоловічок;

в) Веснянка.

 

2.Твір Ю. Ярмиша «Чому в морі вода солона» це - …

а) оповідання;

б) літературна казка;

в) вірш.

 

3.Що вирішила Славна Рада найстаріших майстрів у казці Ю. Ярмиша «Місто дружніх майстрів»?

а) придумати назву місту;

б) побудувати новий замок;

в) придумати назву вулиці.

 

4.  Як називалося  чарівне місто в казці В. Нестайка «Суд у цирку» ?

а) Рудоград;

б) Рудольфо;

в) Левко.

 

5.Драматичний твір будь-якого жанру, написа­ний для вистави — це ...

а) п'єса;

б) казка;

в) байка.

 

6. Запиши дійових осіб п'єси О. Олеся "Бабусина пригода" .

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

12

7.Вибери і пронумеруй послідовність змісту казки

В. Скомаровського «Чому у морі вода солона»

 

Росли у нього два сини не плаксуни,не пустуни…

 

А менший жив немов жебрак:замість оселі мав барак … 

 

Минув чи рік чи два підряд – і став заможним старший брат …

 

До моря потім завернули ,у воду плиг і потонули …

 

  • Десь там, за тридев’ять земель,де хвилі піняться між скель …

 

8.Творче завдання. Склади і запиши план казки Ю. Ярмиша «Місто дружніх майстрів»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

13

 

 

Розділ 5

Байки

 

1. Твори «Лебідь, Щука і Рак», «Коник- стрибунець », «Чиж і Голуб» - це…

а) вірші - смішинки;

б) казка;

в) байки.

 

2. Автор байки - це ...

а) бібліотекар;

б) казкар;

в) байкар.

 

3. Під яким псевдонімом писав свої перші твори Леонід Глібов?

а) Дідусь Кенар;

б) Дядько Фазан;

в) Татко Дятел.

 

4. У якій байці кінцівка звучить як прислів'я:"Ото на себе не надійся, чужому лихові не смійся!"

а) "Лебідь, Щука і Рак";

б) "Коник-стрибунець";

в) "Чиж та Голуб".

 

5. У якій байці головна думка виражена словами: "Дурне безладдя лихо діє"?

а) "Лебідь, Щука і Рак";

б) "Коник-стрибунець";

в) "Чиж та Голуб".

 

6. Запиши слова,які характеризують дії персонажів байки Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак»

 

Лебідь____________________________________________________________

 

Рак_______________________________________________________________

 

Щука_____________________________________________________________

 

 

 

 

14

7. Пронумеруй пункти плану байки Л.Глібова "Чиж та голуб"

 

У садочку.

 

            Чужому лихові не смійся.

 

             Біда.

 

            Неволя.

 

8.Творче завдання. Поміркуй і запиши:чому навчає тебе байка Л. Глібова «Коник-стрибунець».

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

Розділ 6

Світ дитинства

у поезії і прозі

Тема.Поетичні твори.

 

1. Між ким відбувається розмова у вірші  Л. Українки «Мамо,іде вже зима»?

а) між мамою і дитиною;

б) між татом і сином;

в) між синичкою і дівчинкою.

 

2. Твір Л. Українки   «Мамо, іде вже зима»  це - …

а)вірш - діалог;

б) вірш - загадка;

в) вірш - безконечник.

 

3.Про що мріє хлопчик у вірші Д. Павличка  «Мрія» ?

а) Відпустити на волю птицю.

б) Збудувати хату.

в) Зустріти лелечу сім’ю.

 

4. Яку дію виконував герой вірша  Г. Бойка «Як невдаха виступав»…

а) танцював;

б) співав;

в) грав на скрипці.

 

5. Темою вірша Г. Бойка «Сашко» є …

а) правила поведінки у громадському транспорті;

б) правила поведінки в школі;

в)правила  поведінки в природі.

 

6. Поміркуй і запиши свою характеристикугерою вірша Г. Бойка «Сашко».

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

16

 

 

 

7.Сполучи стрілочками , де побував кожний вітер з вірша С.Жупанина «Сім вітрів»

 

Перший вітер                          на комбайні

 

Другий вітер                            у пекарні

 

Третій вітер                              у кузні

 

Четвертий вітер                       в овочевій ланці

 

П’ятий вітер                            у саду фруктовім

 

Шостий вітер                          на фермі

 

Сьомий вітер                           в ораницю сіяв сонячну пшеницю

 

12.Творче завдання.Уяви себе поетом і спробуй закінчити вірш.

 

Восьмий  вітер-мандрівець,

веселун і пустунець

_______________ у клас,

________________ нас.

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

Розділ 6

Світ дитинства у поезії і прозі.

Тема.Прозові твори.

 

1. Яке оповідання В.О.Сухомлинського закінчу­ється словами: "Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла"?

а) "Кінь утік";

б) "Який слід повинна залишити людина на землі?"

в) "Красиві слова і красиве діло".

 

2.Подія,описана в оповіданні «Красиві слова і красиве діло» відбувається…

а) весняного дня у полі;

б) осіннього дня у полі;

в) літного дня у полі.

 

3.В оповіданні  В. Сухомлинського «Кінь утік»? у поглядах учнів Віталик побачив…

а) схвалення його дій;

б) подив і обурення;

в) байдужість.

 

4.Хто із хлопців намалював коня з оповідання В. Сухомлинського  «Кінь утік»?

а) Віталик;

б) Петрик;

в) Михайлик

 

5. Хлопці прагнули здобути перемогу у змаганні з оповідання  В . Стельмаха"Ловись, рибко!:

а) чесно;

б) різними способами;

в) обманом.

 

6. Вибери і запиши слова,які на твою думку,  характеризують хлопчиків з оповідання О. Буценя «Наше відкриття»

Допитливі,байдужі,спостережливі,наполегливі,мрійливі,дотепні,терплячі.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18

 

 

7. Пронумеруй пункти плану оповідання О. Буценя "Наше відкриття"

 

  Загін  у лісі.                                                                                                            

 

Дослідження хлопців про мурах.  

 

  Мурашина  мова.                                                                                                      

 

  Наукове відкриття.

 

   Мурашник.                                                                                                              

 

 

 

8. Придумай і запиши заголовки до частин оповідання Я. Стельмаха «Ловись рибко!»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

19

Розділ 7

Тарас Шевченко:сторінки життя і творчості.

 

 

1.Т. Г. Шевченко – великий український….

а) співак і поет;

б) композитор і художник;

в) поет  і художник.

 

2. З розповіді О. Іваненко «Тарас у наймах» ти дізнався про…

а) чумакування малого Тараса;

б) дитинство Шевченка;

в) поневіряння Тараса у пошуках учителя.

 

3. Твори «Малий Тарас чумакує» і «Тарас у наймах» об’єднує…

а) автор;

б) тема;

в) зачин. 

 

4. Як називалась перша книга    Т.Г.Шевченка?

а) «Кобзар»;

б) «Світає..»;

в) «Буквар».    

 

5. Визнач, з якого вірша  Т. Г. Шевченка  цей  уривок:

 «А качечка випливає з качуром за ними,

Ловить ряску, розмовляє з дітками своїми…»

а)«Тече вода із-за гаю...»;

б)«І досі сниться: під горою…»;

в)«Село! І серце одпочине…»

 

6. Згадай і запиши, що ти вже знаєш про життя і творчість

Т. Г. Шевченко.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

20

 

 

 

 

7. Пронумеруй послідовність слів і утвори речення, яке відображає головну думку твору О. Іваненко «Тарас у наймах»

 

у                                                                   малює       

 

Сховається        сумні   

 

бур’янах    і  

 

пісні співає.

 

 

 

8. Творче завдання.Запиши речення,яке виражає головну думку твору  В. Сухомлинського «Сонце заходить»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


 

21

Розділ 8

Із скарбниці казкарів світу.

 

1. Назвіть вид казок, з якими ви познайомилися у розділі "Із скарбниці казкарів світу".

а) чарівні;

б) про тварин;

в) соціально-побутові.

 

2.  У казці братів  Грімм «Шипшинка» король видав наказ…

а) спалити всі веретена;

б) виготовити ще більше веретен;

в) закупити веретена у сусідньому королівстві.

 

3. У казці  братів Грімм «Шипшинка» королівна  прокинулася через…

а) п’ятдесят років;

б) сто років;

в) двісті років.    

 

4.Почувши звуки флейт і барабана Піноккіо у казці «Пригоди Піноккіо» ...

а) не зупиняючись пішов до школи;

б) повернувся додому;

в) завернув послухати музику.

 

5. Назвіть казку, в якій головний герой — малень­кий товстий чоловічок з пропелером на спині.

а) "Пригоди Піноккіо";

б) "Горбоконик";

в) "Про Карлсона, що живе на даху".

 

6.Продовж речення.

 

Піноккіо за чотири сальдо продав________________ , щоб купити ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

7.Приєднай стрілочками до малюнка слова,які можна використати для характеристики Карлосона.

 

Невгамовний                 спокійний           допитливий           нерішучий      хитрий

 

лінивий           веселий           непосидючий        хоробрий

 

                                  впевнений                            байдужий

 

8. Творче завдання. Склади і запиши план казки К.Коллоді «Пригоди Піноккіо»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


23

Розділ 9

Прийди, весно, з радістю.

 

1. З твору «Благослови, мати, весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) матері і бабусі випікали для дітей печиво у формі…

а) ведмедиків ;

б) жайворонків;

в) зірочок.

 

2.Впізнай вірш  за уривком:

 «Як весна зламала кригу,

   в берег вдарила з розбігу -

   без вітрила,без весла

   припливла в човні весна…»

а) «Березень»;

б) «Квітень»;

в) «Вийшов травень з лісу»

 

3. Коли відбуваються події в оповіданні М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».

а) весною;

б) зимою;

в) влітку .

 

4. Автором вірша «Розмова з одудом » є…

а) Валентина Ткаченко;

б) Леся Українка;

в) Андрій М’ястківський.

 

5.Автором вірша «Уже весняне сонце припікає » є…

а) Микола Сингаївський;

б) Леся Українка;

в) Андрій М’ястківський.

 

6. Поміркуй і запиши з  ким зустрівся травень у вірші Миколи Сингаївського «Вийшов травень з лісу».

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

24

 

7. Вибери продовження до кожного рядка веснянки з твору «Благослови, мати, весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) і  постав у квадратиках відповідні цифри.

 

Принесла я вамжитечко

 

Щоб родилосьлітечко

 

Ще й червонії                    діточки

 

Щоб квітчалися                квіточки   

 

 

8.Творче завдання.Пригадай зміст вірша М. Познанської «Співай,соловейку! » та змісттвору «Як співає соловейко» за Борисом Комаровим  та запиши чим схожі й чим відрізняються твори.

 

Спільне: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Відмінне:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

24

Розділ 10

Візьму перо і спробую

 

1.Чого не мала Лисичка для співу у вірші І.Світличного «Слухала Лисичка Солов’я»

а) гарних черевичків;

б) шовкової спіднички;

в) голосу.

 

2. Химерний чоловічок у вірші Т. Коломієць «Чоловічки»,який зробив із жолудів чоловічків,- це…

а) гном-чарівник;

б) лише сон,що наснився хворій  дівчинці;

в) білочубий хлопчисько.

 

3. Твір В. Сухомлинського «Сергійкова квітка» - це…

а) казка;

б)оповідання;

в) вірш.

 

4. Події , описані в оповіданні В Сухомлинського «Сергійкова квітка», відбуваються…

а) напередодні 1 вересня;

б) в передостанній день навчання;

в) під час літніх канікул.

 

5. Автором казки «Як Незнайко складав вірші» є…

а) Микола Носов;

б) Василь Сухомлинський;

в) Анатолій Костецький.

 

6. Запиши, якими подарунками хвалилися  хлопчики з оповідання В. Сухомлинського «Сергійкова квітка».

 

Петро_________________________________

Максим_______________________________

Гриць_________________________________

Сергійко_______________________________

 

 

 

25

 

 

7. З’єднай слова з  назвами,які придумав хлопчик  у вірші  «Імена» А. Костецького.

Волошка                                    лопотуля

Хлоп’ята і дівчата                    любенята

Тополя                                       любуся

 

Бабуся                                      голубинка

 

 

8.Творче завдання. Спробуй себе в ролі поета і віднови вірш, використовуючи слова із довідки.

 

 Віє вітер з-під_________________________,

 у воротях – сірий______________________.

 Вітер сірому__________________________

 чеше вусики__________________________.

 Ясне сонце___________________________,

 коту спинку__________________________.

 Кіт воркоче,кіт_______________________,

 ніби щось сказати_____________________.

 

Слова для довідки:

котові,воріт,шовкові,кіт,виплива,муркоче,

хоче,пригріва.

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

 

1. Навчальні програми для загальноосвітніх навч. закл.із навчанням       українською мовою.1 – 4 класи . - К.:Видавничий дім «Освіта», 2012. -  392 с.

2. Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах. -  К.: Освіта, 2007. – 333 с.

3. О.Я. Савченко. Літературне читання :Підруч. для  3 класу. – К.:            ВД "Освіта", 2013.

          4.Читайлик. Робочий зошит з літературного читання для 3 класу / Г.

 

Сапун., Т. Онищук. – Тернопіль : Підручники і посібники , 2014. – 80с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку