Тестові завдання з мистецтва для 8 класу, ІІ семестр

Про матеріал

На етапах актуалізації опорних знань, закріплення вивченого, систематизації й узагальнення, контролю та корекції знань не обійтися без запитань вчителя.

Запитувальна діяльність є одним з найкращих методів, за допомогою якого “дозрілий розум може сприяти росту інтелекту".

Підготовлені запитання сприяють розвитку і формуванню творчої і мислячої особистості, вони відіграють важливу роль у підвищенні у дітей пізнавального інтересу до уроків мистецтва.

Знання і врахування вимог до запитання, знання його функцій учителем сприятиме підвищенню якості навчально-виховного процесу. Рівень сформованості “уміння запитувати" може слугувати показником методичної компетентності учителя. Організація запитувальної діяльності учителя сприятиме формуванню його методичної компетентності, що позитивно вплине на подальшу педагогічну працю. Дані тестові завдання підібрані для використання на уроках мистецтва у 8 класі, можуть бути використані в тестовій програмі Editor.

Перегляд файлу

Тестові запитання для 8 класу /мистецтво, ІІ семестр/

1. Стиль у європейському мистецтві кінця ХVІ – ХVІІІ ст.., який прийшов на зміну Відродженню (буквально - перлина неправильної форми).

1). Рококо     2). Ренесанс    3) Бароко

2. Сюжетна або орнаментальна композиція, виконана зі шматочків прозорого кольорового скла, яку скріплювали свинцевим обрамленням.

1). Енкаустика   2). Мозаїка    3). Вітраж

3. Архітектурний напрям, заснований на поєднанні елементів раніше домінуючих архітектурних стилів, що виник наприкінці ХІХ століття.

1). Майоліка   2). Канцона    3). Історизм

4. Стиль у мистецтві ХVІІ – початку ХІХ ст.., суть якого полягала в наслідуванні мистецтва античності й дотриманні системи суворих правил відтворення дійсності.

1). Романтизм    2). Класицизм   3). Реалізм

5. Один із видів тонкої кераміки – білий матеріал, що застосовувався для виготовлення посуду, дрібної пластики.

1). Порцеляна     2). Сфумато   3). Кришталь

6. Напрям у літературі й мистецтві, що виник наприкінці ХVІІІ ст.. в Німеччині, Великій Британії та Франції, його представники боролися проти канонів класицизму, висували на перший план інтереси особи та її почуття і використовували в своїй творчості історичні та народно-поетичні теми.

1). Відродження   2). Бароко   3). Романтизм

7. Стиль у мистецтві ХVІІІ століття, що обстоював культ грації, шляхетності, вишуканого естетизму  (буквально - декоративна мушля).

1). Бароко    2). Рококо   3). Ренесанс

8. Стиль і напрям у літературі та мистецтві, який сповідував необхідність правдивого відображення дійсності в її типових рисах (суттєвий, дійсний).

1). Реалізм   2). Історизм   3). Класицизм

9. Термін, який позначає м’якість мальовничого виконання, плавність тональних переходів, розпливчастість контурів як наслідок повітряної перспективи (той, що зникає, як дим).

1). Пастораль    2). Енкаустика    3). Сфумато

10. В яку епоху сформувалися театральні жанри опера-серіа, опера-буффа?

1). Ренесанс    2). Бароко   3). Реалізм

11. Вид живопису - в античній поезії ідилічний стиль у зображенні сцен вільного, безтурботного, щасливого життя на селі.

1). Гравюра    2). Офорт   3). Буколіка

12. Твір друкованої графіки (гравюра, офорт, літографія), який являє собою відбиток на папері, на шовку та інших матеріалах.

1). Ксилографія     2). Буколіка   3). Естамп

13. Жанр у літературі, образотворчому мистецтві, театрі, музиці й балеті, пов’язаний з ідеалізованим зображенням сільського життя, відтворення простих  наївних переживань на лоні природи.

1). Буколіка   2). Офорт    3). Пастораль

14. Різновид гравюри на металі, що дозволяє отримувати відтиски з друкованих форм, попередньо оброблених кислотами.

1). Гравюра   2). Естамп   3). Офорт

15. Видатний скульптор, якого  називають українським Мікеланджело.

1). Йоганн Георг Пінзель      2). А.Мощинський   3). Б.Меретим

16. Один з найбільших музеїв світу, що являє собою складний комплекс споруд різних стилів та епох – від Відродження до сьогодення.

1). Паризький Лувр    2). Собор Нотр-Дам де Парі     3). Пізанська вежа

17. Стиль пізнього класицизму в східноєвропейській архітектурі та прикладному мистецтві, звернення до мистецьких традицій імператорського Риму, прагнення уславити абсолютну владу монарха.

1). Пастораль     2). Буколіка    3). Ампір

18. В яку епоху творили композитори В.А.Моцарт, Ф.Гайдн, Л.Бетховен, М.Березовський?

1). Ренесанс    2). Романтизм   3). Класицизм

19. Один із видів друкованої графіки, заснований на техніці плаского друку, коли поверхню спеціального літографічного каменю обробляють спеціальним літографічним олівцем та тушшю.

1). Ксилографія   2). Дереворит   3). Літографія

20. Техніка гравюри на дошці з дерева, розрізаного впоперек шарів.

1). Майоліка   2). Літографія   3). Ксилографія

21. Ф.Шуберт, Ф.Шопен, Ф.Ліст, Р.Вагнер – це композитори епохи…

1). Романтизму      2). Реалізму    3). Відродження

22. В яку епоху творили художники-передвижники: І.Репін, В.Суриков, І.Шишкін, А.Васнецов, І.Левітан, А.Куїнджі ?

1). Романтизму    2). Реалізму   3). Класицизму

23.Творчий напрям (істинний, правдивий) зародився в Італії наприкінці ХІХ ст.. у музичному мистецтві.

1). Пастораль    2). Веризм    3). Історизм

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Галицкая Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Daniels Jack
    А де відповідь до питаннь?
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Макаренко Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Зиза Любов
    Щиро дякую за змістовний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Демків Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Савченко Тетяна Терентіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Остапенко Наталія Дмитрівна
    дякую за гарний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
9 травня 2018
Переглядів
15337
Оцінка розробки
4.8 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку