Тестові завдання з теми "Іменник" (з використанням фразеологізмів)

Про матеріал
Використання фразеологізмів під час проведення тестування є дуже доречним. Воно дає можливість учням доторкнутися до перлин української мови, збагатити свій словниковий склад; використання фразеологізмів дає можливість влучно і дотепно висловлювати свої думки, розвиває пам’ять, логічне мислення.
Перегляд файлу

                                   Українська мова        6 клас

                           Тестові завдання з теми «Іменник» 

                          (з використанням     фразеологізмів)      

  1. Знайти рядок, у якому є іменник І відміни.    

А). Ангельське терпіння. 

Б). Байдики бити.      

В).  Викинути з голови.  

Г).  За милу душу.

  1.   Знайти  рядки, у яких  є іменники ІІ відміни.

 А).  Битися як горлиця.

 Б).  Битися як птах у клітці.  

 В).  Аж волосся дибки стало.

 Г ).  Вставляти палиці в колеса.

  1.   Знайти рядок, у якому  є іменники ІІІ відміни.

  А).  Горобина ніч.

  Б).  Ведмежа послуга.

  В).  Впадати в око.

  Г).   Блудити словами.

      4.    Знайти рядок, у якому є іменник ІV відміни.

             А).  Дірка без бублика.

             Б).  Де Макар телят не пас.

             В).  Закрутилося колесо.

              Г).  За милу душу.

      5.    Знайти рядок, у якому іменник стоїть у родовому відмінку.

              А). Згущувати фарби.

              Б). Дірка без бублика.

              В). Зробити великі очі.

              Г). За холодну воду не братися.

       6.    Знайти рядок, у якому  іменник  стоїть у давальному відмінку.

                А). Передати куті меду.

                Б). Перегнути палицю.

                В). Пошитися в дурні.

                Г). Прикусити язика.

         7.  Знайти рядок, у якому іменник стоїть у орудному відмінку.   

                А). Яблуку ніде впасти.

                Б). Як медом мастити.

                В). Як по писаному.

                 Г). Пекти раків.

          8. Знайти рядок, у якому  іменник стоїть у знахідному відмінку.

                А).  На голові ходити.

                Б).  Ні за цапову душу.

                В).  Обвести навколо пальця.

                Г).  Лебедина пісня.

           9. Знайти рядок, у якому є іменник, що означає назву істоти.

                А).  Як сніг на голову.

                Б).  Як баран на нові ворота.

                В.)  Руки опускаються.

                 Г). Розпустити пір’я.

         10. Знайти рядок, у якому є іменник чоловічого роду.

                 А).По струні ходити.

                 Б). Душа в душу.

                 В). Заварити кашу.

                 Г). Як собака на сіні.

          11. Знайти рядок, у якому є іменник І відміни , що  належить до

           мішаної групи.    

                А). На вербі груші.

                Б). Вибити з колії.

                В). До певної міри.

                Г). Накивати п’ятами.

         12. Знайти рядок, у якому є іменник ІІ відміни, що належить до

           м’якої групи.

   А). П’яте колесо у возі.

                Б). Камінь спотикання.

                В). Набрати води в рот.

                Г).  Манна небесна.

                                 Завдання № 1                           

                           Установити відповідність

                   між фразеологізмами та їх значенням

  1. Пахне смаленим.                             а). Ледарювати.
  2. Розбити глека.                                  б). Замовкнути.               
  3. За холодну воду не братися.         в). Загрожує небезпека.
  4. Прикусити язик.                                г).  Посваритися.
  5. Дісталося на горіхи.                         д). Зазнати невдачі.                       
  6.  Як сніг на голову.                             е). Отримати покарання.   

                                                               є). Несподівано, раптово.

                                   Завдання № 2

Із фразеологізмів (завдання №1) виписати іменники  і  провідміняти

      їх за відмінками.

Оцінювання:  максимальна кількість балів за тести – 12, за завдання №1—6, за завдання № 2 – 6.    24 : 2 = 12б.

 

 

Урок

Використання фразеологізмів під час проведення тестування є дуже доречним. Воно  дає  можливість учням доторкнутися до перлин української мови, збагатити свій словниковий склад; використовуючи фразеологізми, влучно і дотепно висловлювати свої думки, розвиває пам’ять, логічне мислення.

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку