Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

тет "Дистанційне для ППВ залік ІСІ "

Про матеріал
Опитування з теоретичного навчання для професій «Провідник пасажирських вагонів» є важливою складовою частиною професійної підготовки учнів і призначений для професійно – технічних навчальних закладів «Залізничного спрямування». Тести з теми забезпечують формування необхідних знань, умінь і навичок, що передбачає кваліфікаційна характеристика і відповідає навчальному плану за даними спеціальностями.Всі матеріали складені на основі «Інструкції з сигналізації на залізницях України» , затвердженою наказом Міністра транспорту та зв’язку України від 23.06.2008 №747.
Перегляд файлу

ДПТНЗ «КОЗЯТИНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ»

 

 

ТЕОРЕТИЧНе Завдання для проведення опитування СЕРЕД здобувачів освіти

 по професії « Провідник пасажирсьгого  вагону»

дистанційе навчання з ПРЕдмету « ПРАВИЛА ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ»

 

 

                                                                           Частина  2.

Укладач: Ремез М.Л. – викладач спецтехнологій   Козятинського МВПУЗТ

  1. Що собою являє сигнал?
  1.  характерний звуковий знак, який подає машиніст локомотиву;
  2. умовний видимий чи звуковий знак за допомогою якого подається наказ;
  3. умовний видимий знак, для зупинки локомотива.

 

  1. Які бувають сигнали за способом сприйняття ?
  1. денні, нічні і цілодобові ;
  2. ручні;
  3.  видимі і звукові.

 

  1. Коли подаються денні сигнали ?
  1. у світлий час доби;
  2. у темний час доби;
  3. у  вечірній час доби.

 

  1. Які  сигнали подаються вдень і вночі однаково ?
  1. денні;
  2. нічні;
  3. цілодобові.

 

  1. Чим подаються звукові сигнали під час маневрів ?
  1. ручним свистком ;
  2. духовим ріжком або ручним свистком;
  3. духовим ріжком.

 

  1. Що таке сигнали ?
  1. це наказ, який не підлягає безумовному виконанню ; 
  2.  це наказ, який підлягає безумовному виконанню ;
  3. це прохання, яке підлягає безумовному виконанню.

 

 

 

  1. Для чого призначені сигнали?
  1. для чіткої роботи працівників залізничного транспорту;
  2. для обмеження руху поїздів і маневрової роботи;
  3. для забезпечення безпеки руху та чіткої організації руху поїздів і маневрової роботи.

 

  1. Як підрозділяються сигнали за способом сприйняття?
  1. видимі;
  2. на видимі і звукові;
  3. звукові.

 

  1. Чим виражаються видимі сигнали?
  1.  кольором, формою, положенням і числом сигнальних показань;
  2. кольором, формою;
  3. положенням і числом сигнальних показань.

 

  1. Що служить для подання видимих сигналів?
  1.  ручні свистки, сирена, гудки;
  2. петарди, духові ріжки, сигнальні жести;
  3. світлофори, диски, щити, ліхтарі, прапорці, сигнальні знаки.

 

  1. Як підрозділяються видимі сигнали за часом їх застосування?
  1. світлофори, диски, сирени;
  2. денні, нічні, цілодобові;
  3. постійні і тимчасові.

 

  1. Чим подають денні сигнали?
  1. ручні ліхтарі;
  2. духові ріжки, сирени, гудки;
  3. диски, щити, прапорці та сигнальні покажчики.

 

  1. Коли повинні ще застосовуватись нічні сигнали у світлий час доби?
  1. при нечіткому показанню, денних сигналів;
  2.  при збільшенні швидкості локомотива;
  3. у тунелях, під час туману та заметілі.

 

  1. Який сигнал подається сполученням звуків різної тривалості та кількості?
  1. видимі;
  2. звукові;
  3. видимі і нічні.

 

  1. Значення якого сингалу удень і вночі одне й те саме?
  1.  денних сигналів;
  2. видимих сигналів;
  3. звукових сигналів.
  1. Що вимагає вибух петарди?
  1.  зменшення швидкості;
  2. негайної зупинки;
  3. прискорення швидкості.

 

  1. Як  подаються ручні сигнали зупинки ?
  1. круговими обертами перед собою жовтим прапорцем, червоним прапорцем, невірно поданий сигнал;
  2. рухом руки перед собою жовтим прапорцем, червоним прапорцем;
  3. рухом руки вертикально перед собою жовтим прапорцем,  невірно поданий сигнал.

 

  1. Що означає три коротких гудка?
  1. зупинка;
  2. відправлення;
  3. сигнал пильності.

 

  1. У якому порядку розташовувати петарди одна від одної?
  1. У шахматному порядку 20 м .
  2. 30 м одна від одної.
  3. На відстані гальмівного шляху.

 

  1. Сигнальні прилади провідника:
  1. прапорці: жовтий і червоний, петарди;
  2. прапорець: жовтий , петарди, ліхтар;
  3. прапорці: жовтий і червоний, петарди, ліхтар.

 

  1. Чим подаються денні сигнали зупинки ?
  1. червоний щит;
  2. Жовтий та червоні прапорці;
  3. Жовтий та червоні прапорці, червоний щит.

 

  1. Як  подаються звукові сигнали зупинки ?
  1. вибух петарди.
  2. Три коротких свистка, гудка, вибух петарди.
  3. два коротких свистка, гудка.

 

  1. Як  подаються ручні сигнали зупинки ?
  1. круговими обертами перед собою жовтим прапорцем, червоним прапорцем, невірно поданий сигнал;
  2. рухом руки перед собою жовтим прапорцем, червоним прапорцем:
  3. рухом руки вертикально перед собою жовтим прапорцем,  невірно поданий сигнал.

 

 

  1. Для забезпечення руху поїздів застосовуються наступні сигнальні кольори
  1. зелений - вимагає зупинки жовтий - дозволяє рух із|із| зменшеною швидкістю; червоний - дозволяє рух зі|із| встановленою|установленою| швидкістю;
  2. зелений - дозволяє рух зі|із| встановленою|установленою| швидкістю; жовтий - вимагає зупинки; червоний - дозволяє рух із|із| зменшеною швидкістю;
  3. зелений - дозволяє рух зі|із| встановленою|установленою| швидкістю; жовтий - дозволяє рух із|із| зменшеною швидкістю; червоний - вимагає зупинки.

 

  1. Сигнал «Три коротких».
    1. «Стій!»;
    2. «Відпустити автогальма»;
    3. «Відправитися поїзду з станції».

 

  1. Сигнал «Один довгий» при поїзній роботі.
    1. «Стій!»;
    2. «Відправитися поїзду»;
    3. «дозволяє маневровому локомотиву рухатись управлінням вперед».

 

  1. Сигнал «Три довгих»
    1. Вимога до працівників, що обслуговують поїзд,«Гальмувати».
    2. Вимога до працівників, що обслуговують поїзд, «Відпустити гальма».
    3. Вимога до машиніста другого локомотива зменшити тягу.

 

  1. Сигнал «Два довгих»
    1. вимога до працівників, що обслуговують поїзд, «Відпустити гальма»;
    2. виклик до локомотива помічника машиніста, механіка-бригадира, керівника робіт господарчого поїзда;
    3. вимога до машиніста другого локомотива «Опусти струмоприймачі».

 

  1. Як подається  Сигнал «Загальна тривога»
    1. групами з одного довгого та трьох коротких звуків;
    2. групами з одного довгого та двох коротких звуків;
    3. групами з одного довгого та одного короткого.

 

  1. Як подається Сигнал «Пожежна тривога»
    1. два довгих і один короткий;
    2. два коротких і два одних;
    3. один довгий і два коротких.

 

  1. Що це за сигнал «Один довгий та один короткий»
    1. Радіаційна небезпека
    2. Хімічна тривога
    3. Радіаційна небезпека чи хімічна тривоги.

 

  1. Як подається сигнал «Вимога машиністу провести ( почати) пробне гальмування»
    1. рухами руки перед собою по горизонтальні лінії;
    2. піднятою вертикально рукою;
    3. рухом по колу жовтого прапорця, або руки чи будь-якого предмета.

 

  1. Сигнал до машиніста «Відпустити гальма»
    1. Піднятою вертикально рукою
    2. Рухами руки перед собою по горизонтальні лінії.
    3. Рухами руки по вертикалі.

 

  1. Як подається ручний сигнал при  маневрах  «Стій!»:
  1. рухом піднятої вверх руки з розгорнутим жовтим прапорцем;
  2. рухами по колу розгорнутого жовтого  прапорця;
  3. повільними рухами вверх і вниз розгорнутого жовтого прапорця.

 

 

 

 

docx
Додано
21 червня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку