Тиждень 12. ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ

Про матеріал
Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води, естетичний смак на прикладі образотворчого та музичного мистецтва.
Перегляд файлу

Тиждень 12. ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ

Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води, естетичний смак на прикладі образотворчого та музичного мистецтва.

Обладнання: відеоролик «Цікаві факти про воду»,  І. Шишкін «Дощ в дубовому лісі» "Дощик” (муз Алли Мігай),  уривок з мультфільму «Капітошка», презентація «Де сховалась краплина?»

День 1. ДЕ Є ВОДА В ПРИРОДІ?

Вихователь. Діти, хто пригадає тему цього тижня? Вірно, тема тижня «Пригоди краплинки».  Отже, як ви здогадалися, ми будемо з вами говорити сьогодні про воду та  її складову краплинки.

1. Перегляд відеоролику «Цікаві факти про воду»

Вихователь. Хто уважно слухав Еда і скаже нам  у яких природних станах існує вода?

Вихователь. Вірно.  Вода буває  у рідкому, твердому і газоподібному стані, простіше кажучи, у вигляді краплинок, сніжинок і хмаринок.

2.  Відгадайте загадку

Хтось відкрив на небі душ,

Повно на землі калюж.

І на нас водиця ллється.

Як це явище зоветься?

Вихователь. Правильно! Дощ. А що ви знаєте про дощ? Навіщо він нам треба? 

 (Відповіді дітей)

3. Споглядання репродукції.   І. Шишкін «Дощ в дубовому лісі»

Запитання до учнів:

- Які відчуття у вас виникають, коли ви дивитись на цю картину?

- Що відбувається на картині?

- Якими кольорами художник зобразив дощ?

 В усі часи дощ надихав  не тільки художників, а й  композиторів на написання різноманітної музики: і веселої, і сумної, і грайливої, і журливою.

4. Руханка під пісню «Дощик» композиторки Алли Мігай.

Вихователь. Діти, хто скаже чи завжди дощ іде в одному темпі? (Не завжди, починається в повільному, потім прискорюється і уповільнюється)             

Скажіть, діти з чого складається дощик? (з краплинок)

5.  Перегляд уривку з мультфільму «Капітошка»

Вихователь. До нас завітав герой із мультфільму. Ви впізнали, хто це?

— Діти, з чого утворився наш герой?

— А чи знаєте ви, що краплинка води володіє мистецтвом перетворення? Вона, як справжня чаклунка, може змінюватися: то швидко біжить у потічку, то падає на землю, виблискуючи холодними витинанками-крижинками, то піднімається у повітря у вигляді пари. Сьогодні вона плаче дощем, а на завтра скресла могутньою кригою. Змінився настрій — вкрила землю рясним туманом. Така маленька й така необхідна для всього живого. Хто ж ця чарівниця?

— Як потрібно ставитися до води?

Вихователь. Зараз ми пограємося з вами у гру «Де сховалась краплина?»

6. Гра «Де сховалась краплина?»

Вихователь. Якщо поняття пов’язане із водою, діти плескають в долоні, якщо ні – розводять ручки в сторони.

Вихователь. А що буває з водою, яка нагрівається? (вона випаровується)  Наші краплинки перетворюються на пару и збираються в хмарки.

 Давайте рухами рук і тіла покажемо як летять безтурботні хмарки по небу.

7. Підсумок :

Вихователь:  Яким же чином пов’язані між собою музика та вода?

(орієнтовні відповіді дітей: музика впливає на саму воду, її красу; про воду написано багато музики та інших творів мистецтва; ми слухали пісню про дощик і самою водою можна відтворити цікаві звуки та поєднати їх у музику тощо).

Памꞌятайте, що вода має власну памꞌять. І тільки від нас залежить, якою вона буде – чистою та прозорою, чи брудною і темною.

docx
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку