Тренінг для педагогів "Сучасний учитель-словесник НУШ"

Про матеріал
ознайомлення з роллю вчителя в НУШ , необхідністю розвитку мобільності, можливості ознайомитися з новітніми методиками викладання ; - сприяння розвитку культури взаємодіі при роботі в парах, групах; - створення умов для розвитку, виховання успішної особистості та для бажання вчитися упродовж всього життя.
Перегляд файлу

Тренінг для педагогів «Сучасний вчитель – словесник НУШ»

                                                                                                       

Щоб бути незамінною, треба весь час змінюватися.
Коко Шанель

Виживає не  найсильніший і не  найрозумніший,

а той, хто краще пристовується до змін.
Чарльз Дарвін 

Вчительська праця – це щоденна творчість і мистецтво

В.О. Сухомлинський

Завдання тренінгу:

-ознайомлення з роллю вчителя в НУШ , необхідністю  розвитку мобільності, можливості  ознайомитися з новітніми методиками викладання  ;
- сприяння розвитку культури взаємодіі при роботі в парах, групах;
- створення умов для розвитку, виховання успішної особистості та для бажання вчитися упродовж всього життя.

Необхідні матеріали:

- аркуші формату А - 4 за числом груп , прості олівці, фломастери;

- картинки та картки (сніговими, сніжинки, новорічні прикраси);

- бейжики;

- презентація;

- відеоролик .

Перебіг тренінгу

І.Організаційний етап. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
1.1. Привітання

Добрий день, шановні учасники тренінгу. Я дуже рада вас бачити і сподіваюсь на вашу допомогу, підтримку і плідну співпрацю. Сьогоднішній наш тренінг має назву «Сучасний вчитель – словесник НУШ»
- Бажаю всім творчого натхнення, позитивних емоцій та активної участі у роботі.

1.2. Знайомство .

Доберіть прикметник , який найповніше характеризує вашу професійну діяльність і обгрунтуйте це.

Я – творчий вчитель, тому що … .

1.3.З`ясування емоційної  готовності

- Звичайно, наша плідна робота залежить від вашого настрою.

Посміхніться один одному.

З гарним настроєм хто прийшов – махніть рукою,

Хто чує мене – кивніть головою,

Хто бачить мене-прошу оком моргнути,

Хто любить дітей прошу плеснути і мугикнути,

Хто найвеселіший- всім усміхніться.

Хто ввічливий-сусідові злегка вклоніться

1.4 Вправа «Різдвяний вінок»

Зараз ми на мить станемо дизайнерами і спробуємо прикрасити різдвяний вінок . На іграшках вам потрібно написати очікування від сьогоднішнього тренінгу.

1.5. Правила роботи під час тренінгу

-Будьмо позитивними; 

-Толерантність — це повага, насамперед ,  до самого себе; 

-Найдорогоцінніше, що в нас є, це — час, використаймо  його сьогодні найефективніше. 

- Правило конфіденційності

-Правило вимкнутого мобільного телефона

-Правило « Вільної ноги» (Правило  - якщо комусь з учасників буде дуже треба вийти, то про це не потрібно питати чи оповіщати. Треба тихенько вийти)

Поділ на групи.

  Шановні вчителі, тренінг я  хочу  провести  у  вигляді  подорожі, а мандрувати  ми будемо  на потязі  . Я  пропоную  вам  придбати  квитки . Підійдіть , будь ласка, до мене і  витягніть  з  чарівного капелюха свій квиток.  ( Поділ  учасників  на  групи)  Ви сідаєте у вагон такого ж кольору , як ваш квиток  і валіза на столі.

І зупинка – «Мудра»

ІІ. Теоретичний блок. 

2.1 Вправа «Ментальна карта»

(учасники розшифровують поняття «Нова українська  школа»)

2.2.Презентація «Сучасний вчитель НУШ»

2.3. Пам`ятка«Кошик порад педагогу».

 1. Від початку й упродовж навчального процесу демонструйте дітям свою повну довіру до них.

2. Допомагайте учням формулювати мету і завдання уроку, що стоять як перед групою, так і перед кожним учнем.

3 Завжди відштовхуйтесь від того, що в учнів є внутрішня мотивація до навчання.

4.  Будьте для школярів джерелом різноманітного досвіду, людиною, до якої завжди можна звернутися за допомогою, потрапивши у складну ситуацію.

5. Будьте таким для кожного учня.

6. Розвивайте в собі здатність відчувати емоційний настрій групи (класу) і приймати його (порівнювати свої дії із цим настроєм).

7. Будьте активним учасником групової взаємодії.

8. Відкрито виражайте у групі свої почуття.

9. Прагніть до емпатії, що дозволяє розуміти почуття й переживання кожного школяра.

ІІ зупинка «Творча»

 

ІІІ. Практичний блок

Сучасні діти — це акселерати, художні натури з високим рівнем уваги, мрійливості. Це люди прагматичні, з високим інтелектом. А високий інтелект — це гарантія того, що такою людиною важко маніпулювати. Однією з найважливіших характеристик їх інтелекту є його пластичність, гнучкість, здатність легко сприймати нову інформацію.
  Сучасні діти занурені у віртуальний світ, в якому багато небажаної для них інформації. Для того, щоб не "відбирати" у них можливість бути там, але при цьому продуктивно працювати і навчатися, вчитель  повинен сам навчитися використовувати можливості віртуального світу в навчальних цілях і запропонувати альтернативу учням, тобто ввести їх в світ природних і людських зв'язків і відносин , передати їм кращі зразки, способів і норми поведінки в усіх сферах життєдіяльності.

  1. Відео «Операція НУШ або інші пригоди вчителів»
  2. Вправа «Плюси і мінуси НУШ»

     3.Вправа «Це чудово» (обмін досвідом  «Що у мене виходить найкраще»)

    4.Вправа «Створи FB – сторінку»

D:\Вчитель\48199359_1976756605957718_7801879346691440640_n.jpg

5 .Вправа Креативчик». (Учасникам надається 10 різних картинок – вони мають скласти оповідання з них, пов`язавши із новою українською школою )

Картинки по запросу картинкиC:\Users\admin\Desktop\820383.jpgC:\Users\admin\Desktop\images (1).jpgC:\Users\admin\Desktop\a37f93add58de680882498b04d1f5009.jpgC:\Users\admin\Desktop\shkola.gifC:\Users\admin\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\admin\Desktop\1455024266_youloveit_ru_novye_kartinki_barbie134.jpgC:\Users\admin\Desktop\images.jpgC:\Users\admin\Desktop\kartochka-yabloko-1.jpg

6. Вправа «Я зроблю так…»

7.Печворк .

ІІІ зупинка «Святкова»

3.. Підведення  підсумків  заняття.

Рефлексія «Сніжинка сподівань »

На кожній крижинці сніжинки доповніть речення

  1. Для мене було важливим і цікавим…
  2. З  цього питання я отримав конкретну рекомендацію…
  3. Мені було важко (мені не сподобалось)…
  4. Моя оцінка психологічної атмосфери…
  5. Для мене було недостатньо…
  6. Чи справдилися ваші очікування? 

Підсумок тренінгу

В одній старовинній легенді говориться:

«Один чоловік вирішив змінити світ. Але світ такий великий, а він такий маленький. Тоді він вирішив змінити своє місто. Але місто таке велике, а він такий маленький. Тоді він вирішив змінити свою родину. Але родина в нього така велика, одних діток десяток. Тоді ця людина добралася до того єдиного, кого вона в силах змінити, будучи таким маленьким: самого себе. Тож не бійтеся змінювати себе.

Я дякую усім учасникам заняття за активну та результативну роботу. Бажаю, щоб ваша праця приносили лише радість та позитивні результати. Робіть усе з любов′ю. Адже усе, що робиться з любов’ю, приречене на успіх.

 


 

 

docx
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку