Тренінг "Психологічна компетентність в діяльності сучасного педагога"

Про матеріал
"ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА" Мета:встановлення доброзичливої атмосфери ,визначення поняття психологічна компетентність, якості сучасного педагога ХІД ЗАНЯТТЯ Вправа "Знайомство" Усі учасники стають в одне спільне коло. По черзі, починаючи з психолога, кожному учасникові потрібно назвати себе й ска¬зати щось позитивне про себе. Фразу можна запропонувати розпо¬чати словами: «Мене звати... Моя краща подруга (друг) про мене сказала (в) б (би), що я...» Вправа "Прийняття правил в групі" Будь – який тренінг має свої правила. І ми з вами для успішної нашої співпраці повинні дотримуватись певних правил. (Психолог зачитує правила – учасники погоджуються залишити їх або пропонують власний варіант). Правила роботи в групі: 1. Ми поважаємо права власні й інші. 2. Ми маємо право на помилку, ми вчимося на своїх помилках. 3. Ми завжди допомагаємо один одному. 4. Ми слухаємо, що нам хочуть сказати інші та, якщо потрібно,запитуємо. 5. Ми цінуємо толерантність, точність,ввічливість. 6. Світ навколо нас вирує, а ми - «Т У Т і ЗАРАЗ» - вчимося. Вправа "Дерево очікування" Учасники тренінгу пишуть свої очікування від заняття на листочках і прикріплюють на дерево. Вправа "Мозковий штурм" Завдання : 1 група – розшифровує поняття « психологічна» 2 група – розшифровує поняття «компетентність» 3 група – розшифровує поняття «сучасний учитель», вказавши якості . Після виступів кожної з груп підводяться підсумки. Інформаційний блок «Поняття психологічної компетентності педагога та його складові в умовах сучасної школи». Поняття "компетентність " (лат. competens - відповідний, здібний) означає коло повноважень будь-якої посадової особи чи органу; володіння знаннями, досвідом у певній галузі. Вправа "Портрет сучасного учителя та учня" Учасники діляться на дві групи для створення портрету сучасного учителя та сучасного учня. Вправа « Модель порозуміння» Учасники тренінгу на ватмані складають правила порозуміння між учителем та учнем. Вправа – “Це - чудово”. Сприяння створенню позитивного емоційного настрою на роботу,можливість для самопізнання, самовираження, створення позитивного настрою. Учасники стоять у колі. Кожен учасник по черзі виходить у центр кола і розповідає про якусь свою якість, уміння, талант (наприклад, „я люблю танцювати ”). У відповідь на таке висловлювання всі, хто стоїть у колі, повинні хором відповісти ” Це - чудово ”. Вправа – “Компліменти” Формування навичок, необхідних для успішної взаємодії між людьми. Учасники стоять у колі. Кожен має придумати компліменти партнерам, перший говорить комплімент і кидає м’яча учаснику, якому він призначений. Підведення підсумків заняття. Учасники тренінгу діляться враженнями.
Перегляд файлу

"ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА"

Мета:встановлення доброзичливої атмосфери ,визначення поняття психологічна компетентність, якості сучасного педагога

ХІД ЗАНЯТТЯ

 Вправа "Знайомство"

Усі учасники стають в одне спільне коло. По черзі, починаючи з психолога, кожному учасникові потрібно назвати себе й ска­зати щось позитивне про себе. Фразу можна запропонувати розпо­чати словами: «Мене звати... Моя краща подруга (друг) про мене сказала (в) б (би), що я...»

 

Вправа "Прийняття правил в групі"

Будь – який тренінг має свої правила. І ми з вами для успішної нашої співпраці  повинні дотримуватись певних правил.

(Психолог зачитує правила – учасники погоджуються залишити їх або пропонують власний варіант).

   Правила роботи в групі:

1. Ми поважаємо права власні  й інші.

2. Ми маємо право на помилку, ми вчимося на своїх помилках.

3. Ми завжди допомагаємо один одному.

4. Ми слухаємо, що нам хочуть сказати інші та, якщо потрібно,запитуємо.

5. Ми цінуємо толерантність, точність,ввічливість.

6. Світ навколо нас вирує, а ми -  «Т У Т і ЗАРАЗ» - вчимося.

Вправа "Дерево очікування"

Учасники тренінгу пишуть свої очікування від заняття на листочках і прикріплюють на дерево.

Вправа "Мозковий штурм"

Завдання :

1 група – розшифровує поняття « психологічна»

2 група – розшифровує поняття «компетентність»

3 група – розшифровує поняття «сучасний учитель», вказавши якості .

Після виступів кожної з груп підводяться підсумки.

Інформаційний блок 

«Поняття  психологічної компетентності педагога та його складові в умовах сучасної школи».

        Поняття "компетентність " (лат. competens - відповідний, здібний) означає коло повноважень будь-якої посадової особи чи органу; володіння знаннями, досвідом у певній галузі.

Вправа "Портрет сучасного учителя та учня"

Учасники діляться на дві групи для створення портрету сучасного учителя та сучасного учня.

Вправа « Модель порозуміння»

Учасники тренінгу на ватмані складають правила порозуміння між учителем та учнем.

Вправа  “Це - чудово”. Сприяння створенню позитивного емоційного настрою на роботу,можливість для самопізнання, самовираження, створення позитивного настрою.

Учасники стоять у колі.  Кожен учасник по черзі виходить  у центр кола і розповідає про якусь свою якість, уміння, талант (наприклад, „я люблю танцювати ”). У відповідь на таке висловлювання всі, хто стоїть у колі, повинні хором відповісти  ” Це - чудово ”.

Вправа –  “Компліменти”  Формування навичок, необхідних  для успішної взаємодії між людьми.

Учасники стоять у колі. Кожен має придумати компліменти партнерам, перший говорить комплімент і кидає м’яча учаснику, якому він призначений.

Підведення підсумків заняття.

Учасники тренінгу діляться враженнями.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
19 лютого
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку