Тренінг " Що таке добре, що таке погано?"

Про матеріал
Тренінг спрямоватий на розширення знань учнів про хороші та шкідливі звички; усвідомлення дітьми важливості дотримання правил здорового способу життя; виховує бажання піклуватися про своє здоров'я.
Перегляд файлу

Тренінг

Що таке добре і що таке погано.

Вправа «Комплімент»

Діти стають у коло, вони передають один одному іграшку ( сонечко) кажуть щось приємне або хвалять.

                             Це добре!

І. Хто в якому стані.

  • Червоний   (активний)
  • Жовтий  (позитивний)
  • Зелений  (спокійний)
  • Коричневий  (схвильований)
  • Синій  (напруга)
  • Оранжевий  (не знаю який)

Діти за допомогою листочка визначають свій стан. Клеять листочок до відповідного кольору.

ІІ. Правила  тренінгу.

  1.  Бути активним.
  2. Уважно слухати того, хто говорить.
  3. Відповідати швидко вчасно.
  4. Поважати думку кожного.
  5. Правило піднятої руки.
  6. Бути толерантним.
  7. Культура спілкування.

Загадка

 

 

ІІІ. Вправа «Художники» Улюблені овочі і фрукти.

Діти сідають у коло і малюють. Потім з допомогою деяких слів відгадують, що намалювало.

Гра - руханка. «Фруктовий салат»

Поділити дітей на групи: «яблука», «груші». «апельсини».

Вчитель читає рецепт, а діти піднімаються і сідають, коли вчитель називає якусь групу.

РЕЦЕПТ САЛАТУ

Помити яблука і груші, почистити апельсини. Яблука порізати кубиками, груші – соломкою, а апельсини дольками. Потім яблука, груші і апельсини у салатниці заправити йогуртом і перемішати. Смачного.

  • Хто хотів би з'їсти такий салат?

Висновок. Фрукти смачні і корисні.

                              Це добре!

 

ІV. Групова робота.  Корисна і шкідлива їжа. Дітей поділити на чотири групи.

  1. Домашня кухня.
  2. Наші друзі вітаміни.
  3. Молоко корисне всім.

Кожна група робить газету, захищає її і рекламує.

       Це добре!

  1. Експерти. «Шкідлива їжа»

Колаж.  Висновок експертів.

                           Це погано!

V. Дискусія. Куріння.

Дітей поділити на три групи.

  1. Хто курить.
  2. Веде здоровий спосіб життя.
  3. Експерти.

Кожна група робить газету. Потім висловлює свої думки і робить висновки.

Куріння – це смерть! Куріння шкідливе для здоров'я.

                                    Це погано!

Бути здоровим – це здорово.

VІ. Ситуація. «Комп'ютер» Послухайте про одного хлопчика.

     Андрійко цілий день сидів біля комп'ютера, грав у різні ігри, переписувався із друзями. Йому не було коли пограти із маленькою сестричкою, допомогти мамі, робити уроки. Хлопчик став погано вчитися, почав хворіти, став злий.

Що ви порадите Андрійкові?

  • На мою думку…
  • Я вважаю….
  • Наукою доказано…

Висновок. Коли добре, а коли погано?

 Спорт та ігри на свіжому повітрі – це здоров'я.

Колаж про спорт.

                                    Це добре!

VІІ. Вправа  Кольоротерапія.

Діти, візьміться за руки і уявіть себе маленьким сонечком, а зараз коли ваше серце наповнилось теплом, добротою, гарним настроєм і сонечко стало таким великим. Воно  всім дарує своє тепло.

   Чи змінився ваший настрій після тренінгу?

VІІІ.  Вправа «Дерево настрою»

На деревце наклеїти квіти і зелені листочки. Коли більше квітів той настрій веселий.

          Це добре!

ІХ. Підсумок.

- Я зрозумів…

- Мені було цікаво…

- Мене вразило…

- Я зрозумів, що…

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку