Тренінг
Що таке добре і що таке погано.
Вправа «Комплімент»
Діти стають у коло, вони передають один одному іграшку ( сонечко) кажуть щось приємне або хвалять.
Це добре!
І. Хто в якому стані.
Діти за допомогою листочка визначають свій стан. Клеять листочок до відповідного кольору.
ІІ. Правила тренінгу.
Загадка
ІІІ. Вправа «Художники» Улюблені овочі і фрукти.
Діти сідають у коло і малюють. Потім з допомогою деяких слів відгадують, що намалювало.
Гра - руханка. «Фруктовий салат»
Поділити дітей на групи: «яблука», «груші». «апельсини».
Вчитель читає рецепт, а діти піднімаються і сідають, коли вчитель називає якусь групу.
РЕЦЕПТ САЛАТУ
Помити яблука і груші, почистити апельсини. Яблука порізати кубиками, груші – соломкою, а апельсини дольками. Потім яблука, груші і апельсини у салатниці заправити йогуртом і перемішати. Смачного.
Висновок. Фрукти смачні і корисні.
Це добре!
ІV. Групова робота. Корисна і шкідлива їжа. Дітей поділити на чотири групи.
Кожна група робить газету, захищає її і рекламує.
Це добре!
Колаж. Висновок експертів.
Це погано!
V. Дискусія. Куріння.
Дітей поділити на три групи.
Кожна група робить газету. Потім висловлює свої думки і робить висновки.
Куріння – це смерть! Куріння шкідливе для здоров'я.
Це погано!
Бути здоровим – це здорово.
VІ. Ситуація. «Комп'ютер» Послухайте про одного хлопчика.
Андрійко цілий день сидів біля комп'ютера, грав у різні ігри, переписувався із друзями. Йому не було коли пограти із маленькою сестричкою, допомогти мамі, робити уроки. Хлопчик став погано вчитися, почав хворіти, став злий.
Що ви порадите Андрійкові?
Висновок. Коли добре, а коли погано?
Спорт та ігри на свіжому повітрі – це здоров'я.
Колаж про спорт.
Це добре!
VІІ. Вправа Кольоротерапія.
Діти, візьміться за руки і уявіть себе маленьким сонечком, а зараз коли ваше серце наповнилось теплом, добротою, гарним настроєм і сонечко стало таким великим. Воно всім дарує своє тепло.
Чи змінився ваший настрій після тренінгу?
VІІІ. Вправа «Дерево настрою»
На деревце наклеїти квіти і зелені листочки. Коли більше квітів той настрій веселий.
Це добре!
ІХ. Підсумок.
- Я зрозумів…
- Мені було цікаво…
- Мене вразило…
- Я зрозумів, що…