26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Тренінгове заняття для вчителів "Емоційне самопочуття вчителя"

Про матеріал
Даний тренінг розроблений для практичних психологів для роботи з вчителями. Працюю в Рівнянському ліцеї, практичним психологом, І категорія.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ Волошин Х.В.

Номер слайду 2

дізнаємось про особливості синдрому професійного вигорання; навчимося розпізнавати свої емоційні стани та діяти в ситуації зниження емоційної працездатності Сьогодні ми: Волошин Х.В.

Номер слайду 3

Правило рівноцінності. Відсутня субординація,немає розходжень щодо статусу. Правило активності. Від активності кожного учасника групи виграють усі. Правило коректності.Судження не оцінюються. Обговорюється тільки те, що відбувається «тут» і «зараз». Правило конструктивного зворотного зв’язку. Висловлюватися по колу. Правила роботи в групі: Волошин Х.В.

Номер слайду 4

Очікування На стікерах написати своє їм»я, чим керуєтесь у своїй поведінці, і очікуванння та наклеїти від цього заняття на тому зображенні, яке більше підходить особистій позиції. Волошин Х.В.

Номер слайду 5

1.Вчитель це…… 2.В професії вчителя переважають такі емоції….. 3.Я, як вчитель…. Волошин Х.В.

Номер слайду 6

«Мене дратує» Зобразити на аркушах паперу своє роздратування. Можна зображати все те,що останнім часом дратує. -Чи складно було малювати ? -Що ви відчували? -Чи може бути для вас такий спосіб прийнятний на вивільнення негативних емоцій? Волошин Х.В.

Номер слайду 7

Напруга - педагогу бракує позитивних емоцій , що призводить до зниження самооцінки; Опір – педагог намагається відмежуватися від неприємних вражень, та поступово у нього з’являється почуття самотності; Виснаження – педагогу байдуже до роботи і особистого життя, бо він емоційно виснажений і спустошений. ОЗНАКИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ Волошин Х.В.

Номер слайду 8

«Інструкція по використанню електроприладу» Для чого я вас попросила скласти цю інструкцію? Чи є щось спільне у користуванні електроприладом (експлуатацією) та працею людей? В чому різниця? Волошин Х.В.

Номер слайду 9

Завдання: 1.Портрет вчителя який перебуває в стані емоційного вигорання. 2.Портрет вчителя який задоволений своєю професійною діяльністю. 3.Рекомендації вчителям як «не згоріти» на роботі. Волошин Х.В.

Номер слайду 10

Правила збереження емоційного здоров”я Прагніть до максимальної, але допустимої для Вас життєвої мети. Відпочивайте ще до того, як встигнете стомитися. Використовуй енергію стресу в інтересах особистого зростання. Постійно створюйте у своїй уяві зону психічної безпеки, комфорту і відпочинку. Пам'ятайте дуже важливу рекомендацію П.Брегга про те, що єдиний спосіб продовжити своє життя – це не укорочувати його. Щодня хваліть себе по декілька разів. Щодня знаходьте привід посміятися. Учіться планувати. Будьте «позитивною» особистістю. Волошин Х.В.

Номер слайду 11

Твоя душа – мов гостра сокира. Не дозволяй, щоб вона затупилася. Щодня гостри її потроху. Затримайся на десять хвилин, щоб послухами музику. Коли можеш, влаштовуй собі прогулянки. Щодня обнімай тих, кого любиш, і скажи кожному з них: «Ти мені дорогий». Святкуй річниці, приємне, дні народження, іменини і все, що собі пригадаєш. Будь люб’язний з усіма, а також зі своїми найближчими і з домашніми. Усміхайся. Молися. Допомагай тим, хто тебе потребує. Зроби для себе щось. Підніми голову і прагни до неба Волошин Х.В.

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку