Тренінгове заняття "Секрети успіху"

Про матеріал
Формування у підлітків свідомого і відповідального ставлення до своїх обов’язків, вчинків, власного життя та активної життєвої позиції.
Перегляд файлу

Тренінгове заняття: «СЕКРЕТИ УСПІХУ»

Ольга Рак, психолог Сумської гімназії №1, м. Суми

 

Мета: сприяти формуванню у підлітків свідомого і відповідального ставлення до своїх обов’язків, вчинків, власного життя та активної життєвої позиції.

Цільова група: учні 2(6)-А класу.

Кількість учасників: 12 осіб.

Тривалість заняття: 1год. 20 хв.

Обладнання:

  • Ватман (4 шт.);
  • Плакат із зображенням гори (для вправи «Вершина»);
  • Паперові прапорці (відповідно до кількості учасників);
  • Маркери;
  • Скотч.

План проведення

Зміст діяльності

Орієнтовна тривалість вправ, хв.

1

Вступ. Повідомлення теми і мети заняття. Вправа на знайомство «Не хочу хвастатися, але я…»

10 хв.

2

Вправа «Перетворення»

  • Якби я був книжкою, то я був би…
  • Якби я був явищем природи, то я був би…
  • Якби я був музикою, то я був би…
  • Якби я був би дорослим, то я був би…

10 хв.

3

Повідомлення правил роботи групи

3 хв.

4

Визначення очікувань учасників. Вправа «Вершина».

10 хв.

5

Актуалізація знань учасників з теми тренінгу. Мозковий штурм «Успіх – це …»

7 хв.

6

Інформаційне повідомлення «Успіх та його складові»

10 хв.

7

Вправа «Формула успіху»

15 хв.

8

Підсумок заняття

5 хв.

9

Ритуал прощання

1хв.

 

Хід проведення

1.Вступне слово

Психолог.

Добрий день, дорогі друзі! Вітаю вас у нашій групі. Я рада вас бачити…

Повідомлення теми, мети заняття.

2. Вправа «Знайомство». «Не хочу хвастатися, але я…».

Мета: самопрезентація, створення позитивного настрою.

3.Вправа «Перетворення»

Мета: розвиток уміння висловлювати свій емоційний стан.

  • Якби я був книжкою, то я був би…
  • Якби я був явищем природи, то я був би…
  • Якби я був музикою, то я був би…
  • Якби я був би дорослим, то я був би…

 

4.Повідомлення правил роботи групи.

Мета: сприяти створенню доброзичливої атмосфери роти в групі.

 

5. Визначення очікувань учасників. Вправа «Вершина».

  • учасники записують свої очікування на прапорцях і прикріплюють до підніжжя гори.

 

6.Актуалізація знань учасників.

Мозковий штурм «Успіх – це …».

- психолог узагальнює слова

 

 7. Інформаційне повідомлення «Успіх та його складові»

Про успіх ми говоримо зазвичай коли бачимо сяючі очі переможців спортивних змагань,  та щасливі обличчя тих, хто удостоєний нагород на численних конкурсах. Цей перелік можна продовжувати. А чи назвемо ми успіхом лотерейний виграш? Мабуть, це просто щасливий випадок, але не успіх.

 Сьогодні ми говоримо про успіх завдяки власним зусиллям і старанням. Ми не будемо говорити про легкий успіх, єдиною запорукою якого є простий збіг обставин (білет найлегший на екзамені) чи наявність виняткових здібностей (боксер переміг початківця).

 Отже, успіх – це ті перемоги, яких ми досягаємо завдяки особистим зусиллям.

На підтвердження цього я хочу вам розповісти легенду.

Ваді Натрун – це місце у самому центрі Фівської пустелі в Єгипті, за тисячу миль від води і всього живого, і саме тут росте мигдальне дерево. Жителі цих місць розповідають, що в 346 році старий монах молився у пустелі з одним із своїх учнів. Він намагався розтлумачити йому, що таке плоди  самодисципліни, але учень ніяк не розумів його настанов. Тоді монах взяв свій посох, вирізаний із гілки мигдального дерева, і посадив його у пісок, а потім звернувся до учня: «Поливай цю гілочку,- сказав він. – Поливай до тих пір поки вона не принесе плодів, і тоді ти зрозумієш, що я маю на увазі». Криниця була дуже далеко, і кожної ночі, коли у пустелі холодало, учень йшов до криниці і приносив у глечику воду. Він робив це щоночі протягом трьох років – за цей час посох проріс і почав плодоносити. І тоді учень приніс зерно мигдалю у найближчий монастир і сказав монахам: «Погляньте на плоди самодисципліни».

 Отже, успіх визначається нашим індивідуальним рівнем прагнень. Якщо людина досягає дедалі більше успіхів, то цей рівень зростає.

  • одна з умов нашого успіху полягає в тому , що ми повинні знати, у якій галузі ми можемо досягти успіху і чи володіємо ми для цього відповідними вміннями і навичками.
  • Танці- чемпіон танців в парі
  • А от переможцем олімпіади з англ.. хотілося стати і відповідні знання є, а може варто і спробувати? Що для цього потрібно?

Психологи говорять потрібно намалювати для себе схему:

1.Підготовка – мета визначена.

2.Виконання – виконувати.

3.Контроль – не зупинятися на досягнутому.

Пам’ятка

Якщо ти прагнеш успіху, йди до нього:

  • повір в себе, в свій успіх;
  • люби те, що робиш і йди крок за кроком вперед
  • створи свою схему досягнення успіху
  • не зупиняйся на досягнутому
  • будь заповзятим
  • всі свої зусилля сконцентруй на основній меті
  • вчись працьовитості і наполегливості усе життя
  • вмій захоплюватися справою

Ці поради можна вважати формулою успіху.

 

Запитання  до групи:

  1. Від кого залежить ваш особистий успіх?
  2. У якій справі ви б хотіли досягнути успіху?

 

8. Вправа «Формула успіху»

Мета: створити свою  формулу успіху

9.Підсумок заняття.

- на скільки здійснилися ваші очікування перемістіть прапорці  на ватмані.

10. Ритуал прощання

- аплодуйте один одному.

doc
Додав(-ла)
Рак Ольга
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку