10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Тренувальне тестування. Службові частини мови.7 клас

Про матеріал
Тренувальне тестування. Службові частини мови. тест містить 12 питань з одним варіантом відповіді.
Перегляд файлу

Тренувальне тестування. Службові частини мови.

 

1. Прийменник вжито в реченні

А Десь поблизу співали пташки.

Б Лунає неподалік парку голосна пісня.

В Назустріч здіймалося місто вечірнє.

Г Напередодні усю ніч ішов дощ.

Д Мовчать церкви, мовчить базар, і лиш кричать кругом плакати.

 

2. Прийменник є в кожному реченні, окрім

А Без праці не проживеш.

Б Друзі пізнаються в біді.

В Не гріє сонце на чужині.

Г Як гукнеш, так і відгукнеться.

Д Час за гроші ніколи не можна купити.

 

3. Сполучник вжито в реченні.

А Дбай ,сину, про своїх друзів: вони повинні бути добрі.

Б Завжди приємно було згадувати всіх , кого  знав  в дитинстві.

В А добрі друзі -запорука успіху.

Г Любий сину кожен повинен стежити і за своїм тілом, і за душею.

Д Я, люба дитино, картав себе за недобре, виробив здатність дбати про душу

 

4. Сполучник вжито в реченні, окрім

А Коли я був у твоєму віці, то регулярно влаштовував собі сповідь .

Б «Чиста душа -то запорука людського здоров’я і довголіття», - говорили наші предки.

В Мова - знаряддя для засвоєння спадщини минулого й найвищих здобутків культури.

Г .Слово-  наймогутніше знаряддя, що уможливлює перегук поколінь.

Д Прилучення до скарбів рідної мови надає нам духовності та  дужості.

 

5.В котрому рядку вжито частку:

     А В долині – луки, трава по пояс.

     Б. Було у нього щось тривожне.

     В. Час – не наша власність.

     Г. Дівчина немов квітка.

     Д.Зроблю все, аби помагали.

 

6.В котрому рядку вжито частку

А Дякую тобі за листа.

Б Хоч хвилиночку зачекай на мене.

В Пам’ятаю, як уперше пішов до школи.

Г Утішило мене те, що ти любиш музику.

Д Мені захотілося жити так, щоб душа співала.

 

7.В котрому рядку вжито частку:

А Стримую докори за те, що завинила.

Б Слова говорили про те, щоб волу дати.

В Аби щастя було на землі.

Г Мудрість, кажуть, приходить з віком.

Д Цвіт на каштанах вже погас.

 

8. Частка вжита в кожному реченні, окрім:

А Правда таки переможе.

Б Пішов би я в Україну.

В Майже тиждень не було дощу.

Г Я буду крізь сльози сміятись.

 

9. В котрому рядку виділене слово є сполучником, і його треба писати разом.:

      А. Ворон висміює свиню за\те, що чорна.

      Б. Що\б улітку не вродило, зимою не зашкодить.

      В. Як\ би руки не працювали, а розум над ними пан.

     Г. Індик хоч не співає, за\те багато думає.

     Д. Він карався за\те, що зрадив.

 

11. В котрому рядку виділене слово є сполучником, і його треба писати разом.:

А.Не за\те вовка б’ють, що сірий, а за\те, що овечку з’їв.

Б Що\б біди не мати, треба працювати.

В Хитра людина за\що вчепиться, за\те й держиться.

Г Спасибі, вулице, за\те, що ти в життя моє вросла.

Д Я думаю про\те, що в мене є, що я лічу.

 

12.В котрому рядку виділене слово є сполучником, і його треба писати разом.:

А .Як\би пес робив, то в чоботах би ходив.

Б . Я за\те, щоб кожен відповідав за свій вчинок.

В . Як\би ти не знав багато, а більше за всіх не знатимеш.

Г  Як\би ворона високо не літала, а на землю сяде.

Д .Що\б не спалахнуло, а горітиме довго.

docx
Додано
16 травня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку