Тема уроку: Трикутники та їх види
Мета уроку: формувати уміння застосовувати вивчені властивості трикутників при розв’язуванні задач, поглибити знання учнів про властивості трикутників, провести діагностику засвоєння системи знань та умінь і її застосування для виконання практичних завдань; розвивати пізнавальну діяльність, увагу, наглядно-образне мислення, слухове сприймання математичних термінів, розвивати комунікативні уміння працювати у групі, навички творчої роботи. Виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів. Формувати математичну мову учнів.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
Обладнання та матеріали: Комп’ютер, проектор, документ камера, карточки для самоконтролю.
Хід уроку
Девіз уроку
Якщо хочеш досягнути
У житті вершин,
Математику збагнути
Мусиш до глибин!
За кожну правильну відповідь, учень отримує бал, та заносить його в картку самооцінки. (кожному учню одне запитання)
Бліцтурнір: «Доповни речення»
Перевірку проводимо взаємоперевіркою.
Робота за готовими малюнками. використовуємо документ камеру. За окрему парту сідає учень, який отримує комплект карток з готовими малюками, і на заготовках розв’язує задачі.. Другий комплект задач учитель демонструє учням класу, які розв’язок записують в зошиті. Перший учень за допомогою документ камери демонструє свій розв’язок,решта учнів звіряє і за кожну правильну відповідь отримує бал у картку самоконтролю.
Кожен учень отримує бланк з тестовими завданнями
1. В трикутнику один із кутів дорівнює 90 градусів, при цьому два інші кути…
а) один гострий, другий може бути прямим або тупим
б) можуть бути як гострими, так і прямими або тупими.
в) обидва гострі;
3. В рівнобедреному трикутнику кут при вершині дорівнює 80 градусів, чому дорівнюють два інші кути?
п) 200 і 600;
р) 300 і 500;
и) 500 і 500.
4. Ддва кути трикутника дорівнюють 30 і 60 градусів, чому дорівнює третій кут ?
с) 900;
є) 600;
ж) 800.
8 Яка властивість кутів рівнобедреного трикутника?
о) кути при основі рівні;
і) всі кути рівні;
е) всі кути по 600.
9.Прямокутний трикутник – це…?
р) трикутник, у якого всі кути прямі;
п) трикутник, у якого всі сторони перпендикулярні;
т) трикутник, у якого один кут прямий.
6. Яка властивість прямокутного трикутника?
в) Кути при основі рівні;
б) Бісектриса, проведена до основи, є медіаною і висотою;
а) Катет, який лежить проти кута в300 дорівнює половині гіпотенузи.
Перевірку проводимо взаємоперевіркою.
Обмінялися зошитами і оцінили товариша. Ключ правильні відповіді тестових запитань утворюють слово ВИСОТА
Підсумок підготовки до уроку-порахували набрані бали самостійно.
Домашне завдання
Вправа 484
Підготувати кросв»рд на 12 слів з теми «Трикутник№