Твори зарубіжних письменників про дружбу та кохання

Про матеріал
Підсумковий урок . Письменники Р.Бернс, Г.Гейне, Шолом-Алейхем.. про дружбу та кохання.. Знайомлячи дітей з творами європейських письменників, розвивати навички виразного читання текстів українською, англійською мовами; власне бажання творити прекрасне; загальнокультурну компетентність здобувачів освіти..
Перегляд файлу

 

image         Конспект уроку 7 клас зарубі…

Конспект уроку 7 клас зарубіжна література

(Дистанційна форма роботи)

“Твори зарубіжних письменників про дружбу та кохання’’ 

 

Про матеріал

Конспект уроку на тему:

Підсумковий урок по творчості Р.Бернса “Моя любов-рожевий квіт…”, Г.Гейне “Коли настав чудовий май…”, Шолом-Алейхема “Пісня над піснями”.

Мета: знайомство з творами європейських письменників німецького, шотландського, єврейського народу;

  розвивати навички виразного читання текстів (вірш та проза), українською та англійською мовами; власне бажання творити; ● навички аналізу поетичних творів;

  загальнокультурну компетентність учнів;

  виховувати любов до прекрасного…

Тип уроку: узагальнення вивченого

Любов важливіше за все…                                                                                               

                                                                                                      Біблія, Шолом-Алейхем

                                                                                     

                                       image        Редагуйте в                                                                                                  Документах

Вносьте зміни, додавайте коментарі та

Хід урокунадавайте доступ, щоб редагувати файли разом з іншими в реальному часі.

imageНІ, ДЯКУЮ ЗАВАНТАЖИТИ ДОДАТОК I. Організаційний момент.

I.    Організаційний момент.

II.  Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми поговоримо про дружбу та кохання…

Допоможуть нам видатні письменники: Г.Гейне, Р.Бернс, Шолом-Алейхем.

Пропоную почати з найголовнішої книги людства, з Книги над книгами, з Біблії…

(Використати відео як фон для виразного читання)

Яка ти прекрасна, моя ти подруженько, яка ти хороша!

Твої оченятка, немов ті голубки глядять з-за серпанку твого!

Твої зубки - немов та отара овець пообстриганих…

Твої устонька красні, … мов частина гранатного яблука…

Цар Соломон в 965р. до н. е. створив свою «Пісню пісень» і присвятив її простій жінці, селянці Суламіф. Вона два століття надихає творців всього світу на написання нових шедеврів.

Повість Шолома-Алейхема «Пісня над піснями» має схожу назву з біблейною… і головну думку: «Любов важливіше за все…»

Тому Соломон бореться за Суламіф,  Роберт Бернс за свою Джин Армор(тільки це вже 18 сторіччя), але вкотре стикаються матеріальне і духовне… нікому невідомий поет, бідний… але з великим коханням в серці!..

Цієї краси кохання, яке лилося річкою вистачило б, щоб затопити світ… І він став відомий, не відступився, а одружився на  своїй Джин.

III. Виразне читання та аналіз підготовлених учнями віршів. 

1.  Р.Бернс «Моя любов - рожевий квіт…»

  Прочитати вірш англійською мовою

  Прочитати в перекладі Миколи Лукаша

  Прочитати в перекладі Василя Мисика

Питання до учнів:

  Який варіант вам сподобався більше?

  Які відмінності ви помітили?

  Які традиційні фольклорні символи використовує автор?

  Який засіб виразності використовує автор? («Нехай посхнуть усі моря, потануть брили скал».

  Визначити тему  та головну думку вірша.

2.  Г.Гейне «Коли настав чудовий май…».                                                                 

Завдання:

Завдання:

1.  Прочитати виразно вірш.

2.  Опишіть картину ,яка постала у вашій уяві?

3.  Це вірш про душевні страждання чи про високе почуття, що дає життя людському серцю? 

3.  Шолом-Алейхем «Пісня над піснями»

І ось XX століття…

Єврейський письменник Шолом-Алейхем пише свою «Пісню над піснями» (найкращу з пісень).

Своє самостійне життя розпочав, як і Гейне, домашнім вчителем, закохався в свою ученицю (Ольгу Лоєву)… та батько Ольги виганяє молодого вчителя з маєтку…

Тільки через 6 років Шолом повертається, щоб далі боротися за свою Ольгу. Вона стала його дружиною… А його повість - втілення високого розуміння любовного почуття, яке окриляє й возвеличує людину.

  Прочитати уривки з повісті, які втілюють її основну думку.

IV. Творчі роботи дітей

Малюнки, вірші, музичні твори.

Домашнє завдання

Вивчити напам’ять вірші, прозові уривки.

pdf
Додано
13 березня 2023
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку