Презентація ща темою "Упровадження СЕЕН на уроках в середній базовій школі", в якій розкрито основні напрями та принципи соціального здоров'я дітей та важливість вміння обговорювати свої почуття.
Упровадження соціально-емоційного та етичного навчання на уроках в середній базовій школі Виконала: керівник шкільної методичної студії вчителів математики, фізики, інформатики Омеляненко Анна Олександрівна
Номер слайду 2
Соціально-емоційне навчання (СЕН)- це інструмент розвитку «м’яких» навичок, зокрема вміння комунікувати, співпереживати, керувати власними емоціями та розуміти емоції інших, працювати в команді, креативно й критично мислити тощо.
Номер слайду 3
ПРО ЩО ПРОГРАМА СЕЕН І ЯК ЇЇ АДАПТУВАЛИ ДЛЯ УКРАЇНИ СЕЕН – це освітня програма, розроблена спеціалістами Emory University для міжнародного використання. Програма вже працює в США, Чилі, Колумбії, Бразилії, Австрії, Німеччині, Швейцарії, Іспанії, Італії та Індії. Її одразу створювали як таку, що пасує для різних культур. Науковці апробували СЕЕН, враховуючи особливості різних країн.
Номер слайду 4
Для кожного рівня освіти є свої набори уроків: для ранньої початкової школи (1–2 класи),для пізньої початкової (3–4 класи),середньої (5–9 класи),для старшої (10–12 класи, поки є тільки у чорновиковій версії).
Номер слайду 5
Програма СЕЕН базується на найновіших розробках різних сфер науки. Насамперед – науки про нервову систему.
Номер слайду 6
Соціально-емоційне й етичне навчання (СЕЕН) побудовано на трьох вимірах, які відповідають типам знань і компетенцій, що їх СЕЕН прагне передати учнівству: (1) усвідомленість, (2) співпереживання, (3) залученість.
Номер слайду 7
Кожен із цих вимірів можна розглядати на трьох рівнях: (1) особистісному (я), (2) соціальному (я – у класі, родині, з друзями), (3) системному (я – в країні, системі, на континенті, на планеті).
Номер слайду 8
У чому новаторство СЕЕН? Уроки програми СЕЕН містять систему завдань і вправ, спрямованих на формування вмінь і навичок, які надзвичайно потрібні сучасним дітям, але які мало застосовуються в системі освіти, орієнтованій на суму знань.
Номер слайду 9
Педагогічна модель Соціально-емоційне та етичне навчання використовує педагогічну модель, у якій учнівство під час опанування кожної компетенції проходить три рівні розуміння.
Номер слайду 10
Педагогіка активного навчання Учнів заохочують самостійно думати й ставити власні запитання за такими ключовими навчальними траєкторіями:
Номер слайду 11
Структура уроку«Розігрів»Презентація / обговорення. Вправи для критичного осмислення. Рефлективна практика. Підсумки
Вивчаємо самовідчуття Самовідчуття — це важливо, бо воно свідчить про стан нервової системи. Учні також засвоять стратегії «Миттєва допомога!», для яких потрібно навчитися відчувати предмети довкола себе.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Вправи за програмою СЕЕН допомагають людям зрозуміти, які емоції виникають і чому, відстеживши фізіологічні відчуття.
Номер слайду 22
ВИСНОВКИ: На що впливає СЕЕННавчальні досягнення (оцінки, стандартизовані тести);Поведінкова адаптація (злагодження з іншими, вирішення конфліктів, прояв меншої агресивності, зниження рівня цькування)Емоційне здоров'я та благополуччя (нижчий рівень депресії, соціальна ізоляція)