Урк з літературного читання.Тема: Джанні Родарі "Дорога,що нікуди не вела"

Про матеріал
Дана тема вивчається у розділі "Літературні казки.П'єса-казка.Байки" і відноситься до чарівних казок українських та зарубіжних письменників, у яких змальовано фантастичні пригоди, місця,дивовижні зустрічі.
Перегляд файлу

Тема уроку: Джанні Родарі «Дорога,що нікуди не вела».                                                            Мета уроку: познайомити учнів з творчістю італійського письменника Джанні Родарі; розвивати  критичне мислення ; формувати читацькі навички; виховувати мовну етику.

Тип уроку: комбінований.

Форми і методи: групова,бесіда(евристичний),інтерактивні вправи: «Асоціативний кущ», «Передбачення», « Продовж речення», « Числова мозаїка», « Мікрофон».

Обладнання:відео презентація «Життя і творчість Джанні Родарі», інтерактивна дошка, аркуші паперу, ілюстрації до казки,Тлумачний словник.

                                         Хід уроку

І.Організаційна частина.

Пролунав уже дзвінок,

Всіх покликав на урок,

Тож сідайте тихо ,діти,

Домовляймось - не шуміти.

На уроці - не дрімати,

А знання нові хапати!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Відгадайте загадку:

Не жива, а йде,

Нерухома,а веде (Дорога)

2. Метод «Асоціативний кущ».

- Що у вас асоціюється зі словом – відгадкою? (Запишіть свої відповіді на аркушах паперу)

 Презентації відповідей учнів.

-Доберіть синоніми до слова «дорога»

ІІІ. Засвоєння нових знань.

1.Повідомлення вчителя.

Сьогодні ми познайомимося з творчістю Джанні Родарі. Пригадайте,які твори цього італійського письменника  ви читали.(Відповіді дітей)

Презентація на інтерактивній дошці « Життя і творчість Джанні Родарі».

2.Робота за підручником ст.104.

3.Вправа « Передбачення».

- Прочитайте назву тексту.

- Як ви вважаєте, про що буде розповідатися у ньому?

( Відповіді дітей).

4. Словникова робота. Робота з Тлумачним словником.

Вибоїни,сталося,рідшати,надзвичайно,нісенітниця,живопліт,вигулькнув.

5.Читання тексту за особами ст.104-107.

6. Гра «Числова мозаїка».

- Скільки доріг розходилися на околиці села?

- Куди вела перша дорога?

- Якою дорогою можна було дістатися до міста?

- Що говориться про третю дорогу?

7. Гра « Продовж речення».

1.- Мартіно був таким…

2.- Дорога та була вся…

3.- Поступово ліс почав…

4.-Мартіно відчинив ворота...

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

1.Метод « Мікрофон».

- До якого жанру належить даний текст?

- Чим сподобалася казка?

- Чи справдилися ваші передбачення?

- Що вас  найбільш здивувало у творі?

- Знайдіть та прочитайте опис дороги, якою йшов хлопчик.

- До якої частини мови належать слова, які описують дорогу?

2. Довір заголовків до кожної частини казки.

Складання плану.

V. Підсумкова частина

- Як ви розумієте останній абзац казки?

- Чи погоджуєтесь ви з нею?Доведіть свою думку.

Так,тому що…

4.Домашнє завдання.

Підготувати стислий переказ казки.

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку