19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Урок - бенефіс на тему: "Застосування інтеграла в фізиці та техніці"

Про матеріал
Дидактичний матеріал до нестандартного уроку - бенефісу та опорний конспект до теми: "Застосування інтеграла в фізиці та техніці".
Перегляд файлу



Мета: Навчальна: ознайомити учнів із застосуванням інтеграла в фізиці і техніці.. Розвиваюча: розвивати уявлення про математику, як про прикладну науку.

Виховна: виховувати акуратність, наполегливість, інтерес до вивчення математики.

Тип уроку:  застосування знань, умінь і навичок.

 

Вид уроку:  урок - бенефіс.

 

Конструктор уроку: І. Організаційна частина.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

 

      Взаємоопитування «Тихе опитування».

 

ІІІ. Актуалізація знань, умінь і навичок.

 

      Бліцопитування «Калейдоскоп формул»;

 

IV.            Повідомлення теми, мети і плану уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.

 

       Стратегія творчого пошуку «Постав запитання».

 

V.   Удосконалення вмінь і навичок.

 

       Стратегія творчого пошуку «Перетворюючого мислення»; опорний конспект.

 

VІ. Перевірка знань учнями фактичного матеріалу.

 

       Стратегія творчого пошуку «Примусове поєднання»

 

VІІ. Підведення підсумків. Рефлексія.

 

       «Квітка засвоєння» (рефлексія учнів)

 

VІІІ. Домашнє завдання. 

 

       Обов’язковий мінімум;  тренувальні завдання;  творчі завдання.

 

Бліцопитування «Калейдоскоп формул»

 (актуалізація) Початковий рівень

(за кожну правильну відповідь – 1 бал)

Установіть відповідність між формулою і фізичними величинами, які вона пов’язує.

Формула

 

Фізичні величини

А.      

S tt

 

А. Робота і потужність

 

Б.     

ANtt

 

Б. Сила струму і електричний заряд

 

В.       

qItt

 

В. Швидкість руху і переміщення

 

Г.      

Qctt

 

Г. Кількість теплоти і теплоємність 

 

 

 «Постав запитання»

 (мотивація)

 

В ході уроку скласти питання до навчального матеріалу.

 

Творчий пошук «Перетворююче мислення»

(удосконалення вмінь і навичок)

Колективне розв’язування

Середній рівень

(за кожну правильну відповідь – 1 бал)

Приклад 1

1. Тіло рухається прямолінійно. Залежність швидкості його руху від часу задається формулою t33t2. Знайдіть шлях, пройдений тілом за перші 5 секунд.

2. Під дією сили, що дорівнює 5 Н, пружина розтягнулася на 4 см. Яку роботу треба виконати, щоб пружина подовжилася ще на 4 см?

3. Визначте електричний заряд, що проходить через поперечний переріз провідника за 5 секунд, якщо сила струму змінюється за законом It2t 1

 

«Примусове поєднання»

(робота в парах)

Групова робота по рядах

                                                              Середній рівень (3 бали)

1. При розтягуванні пружини на 5 см, виникає сила пружності 3 Н. яку роботу треба зробити, щоб розтягнути пружину на 5 см?

2. Визначте електричний заряд, що проходить через поперечний переріз провідника за 6 секунд, якщо сила струму змінюється за законом It6t 5

 

«Квітка засвоєння» (рефлексія учнів)

Прикріпіть на дошці пелюстки квітки:

 

-         Зелені – все зрозуміло;

-         Сині – майже все зрозуміло;

-         Жовті – зрозуміло наполовину;

-         Оранжеві – дещо зрозуміло;

-         Червоні – нічого не зрозуміло.

Домашнє завдання (диференційоване)

«Опорний конспект»  на тему: 

«Застосування інтеграла в фізиці і техніці»

 

з/п

Фізична величина

Співвідношення між величинами

Знаходження величин за допомогою інтеграла

 

1

 

S – переміщення, ʋ - швидкість руху

 

 

S t

 

t2

S  tdt

t1

2

A – робота,

F – сила

 

 

AFx

 

x2

A Fxdx

x1

 

 

3

q – електричний заряд, I – сила струму

 

 

qIt

 

t2

q Itdt

t1

 

Анкети для оцінювання учнем власної участі в роботі

 

Прізвище, ім’я, група ______________________________________________

 

Оцінить себе за кожним із визначених напрямів від 0 до 2 балів

 

1.     Ви брали активну участь у роботі групи ____.

2.     Ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала група_____.

3.     Ви надавали підтримку іншим членам групи, заохочували їх до роботи ____.

4.     Ви висували цілком нову ідею, що сподобалась іншим____.

5.     Ви вдало узагальнювали думки інших і просували групу вперед___.

6.     Ви доповідали класу про результати групової роботи_____.

 

Усього балів: _____

 

pdf
Додано
18 лютого
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку