«У пошуках скарбів ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА»
відкритий захід для учнів 5 та 6 класів з предмету
образотворче мистецтво
Мета:
навчальна: сформувати уявлення про образотворче мистецтво; активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію;
розвиваюча: розвивати творчі здібності та образне мислення учнів; стимулювати розвиток естетичних почуттів учнів.
виховна: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва;
Матеріали до заходу: паперова палітра, кольори фарб, клей, ножиці, кольоровий папір, малюнки з прикладами оптичних ілюзій, репродукції картин відомих художників,
1. Організаційний момент
Перевірка відсутніх, тд
2. Активізація навчального процесу
Хід заходу
Вчитель:
- Ми вітаємо вас на нашому конкурсі! Сьогодні ми з вами проведемо змагання між командами 6 та 5 класу. А для цього ми відправимося в подорож до країни, назва якої «Образотворче мистецтво». Шлях у нас буде довгий, але цікавий. Подорожуючи до цієї країни, на кожній зупинці у вас будуть певні випробування. За успішне виконання кожного завдання ви будете отримувати кольори до своєї чарівної палітри. І лише та команда, яка назбирає найбільше кольорів, зможе отримати звання «Кращих знавців образотворчого мистецтва».
перша команда отримує назву «Пензлики», а друга - «Олівці».
Давайте привітаємо журі нашого конкурсу.
Отож, вирушаємо у подорож.
Pit Stop 1.«Відімкни таємничу скриню»
Логічна задача
682 – правильна одна цифра і знаходиться в правильному місці.
614 – правильна одна цифра, але знаходиться в неправильному місці.
206 – правильні дві цифри, але обидві розміщені не на своєму місці.
738 – всі цифри неправильні.
780 — правильна одна цифра, але знаходиться в неправильному місці
Діти підбирають ключ та код, «відмикають» скриньку і отримують перший шматочок мапи маршруту, де буде вказано наступну зупинку та завдання. На зворотній стороні мапи , як винагорода, один колір зі спектру кольорів.
Як побачиш: на картині
Намальована хмарина,
А під нею квітне гай,
Чи вирує водограй,
Чи безмежне море синє,
Чи садок вишневий наш —
Мусиш знати, що картина
Називається ... (Пейзаж).
Ця техніка виникла в Європі наприкінці 14-на початку 15 століття. Назва цього виду мистецтва походить від англійського слова quill — «пташине перо».
Pit Stop 2. «Подорож в пейзаж» .
Команди повинні виконати роботи у техніці «квілінг». Кожна команда
отримує заготовки робіт.
Спеціально організований і періодично діючий ринок продажу товарів, майна з публічного торгу покупцеві, який запропонував найвищу ціну. Може проводитись як у вигляді зібрання продавців і покупців в одному місці, так і в інтернеті.
Pit Stop 3.«Аукціон».
Заздалегідь підготовлені «лоти», що розігруватимуться під час гри: у цьому випадку – зображення історико-культурних пам’яток романського та готичного стилів, що виводяться на екран (або як ілюстрація). Вчитель виставляє один із «лотів» на «продаж» і пропонує учням розпочати «торги». Кожен із школярів називає одне речення, що описує запропоноване зображення. Виграє той, чия «пропозиція» залишиться без доповнень.
Щоб відгадку віднайти
Треба в інтернет зайти
В пошуку введи : 10 найскладніших загадок про мистецтво globalquiz.org
І відгадку вмить знайди!
Pit Stop- сієста 4. «Айтишніки».
Тут знадобляться телефони, щоб ввести адресу і знайти на певній сторінці
правильну відповідь.
Безалкогольний прохолоджувальний напій, який став найкоштовнішим брендом у світі.
https://www.ebrd.com/ru/news/2015/1395245770211.html
Від 1998 року мармурові статуї у Гарвардському університеті закривають на зиму. Навіщо?
а) для охорони від морозів;
б) від птахів
в) від кислотних дощів;
г) від графіті.
10 найскладніших загадок про мистецтво globalquiz.org
Хто розробив логотип Чупа-чупс?
а) Енді Уорхол
б) Сальвадор Далі
в) Пабло Пікассо
г) Василь Кандінский
Одяг який виник як робочий , у 1950х роках. Історичними брендами є Levi's і Wrangler. Сьогодні є дуже популярним повсякденним одягом різноманітних стилів і кольорів, поширеним у всьому світі.
Щоб зробити виріб цей
Не потрібно 100 речей
Нам потрібен лиш папір
Й дві руки – це весь набір!
Pit Stop 5.« Оригамі ».
Учні знаходять виріб у техніці « ори гамі»( 1 команда «жабка», 2 команда «краб»)
і мають виготовити такий же виріб (дозволяється розкладати готовий зразок)
Камінь
Дерево ?
Глина
Pit Stop6. « Скульптор».
Пропонується 3 коробки. В середині кожної коробки знаходиться шматочок виду скульптури: контр рельєф, барельєф, горельєф . Учні мають так само виготовити шматочок представленого виду і помістити в ту ж коробочку де і зразок.
А тепер, ти розімнись
Посміхнись і нахились
Що не видно ту підказку?
То присядь- побачиш зразу ж!
Pit Stop 7.«Історик-архівіст».
Перед школярами ( на картці) історичний текст, ніби фрагмент давнього літопису. Він пошкоджений, тому наявні пропуски в тексті. Учні мають заповнити ці пропуски.
Пригадайте жанри мистецтва:
1.« Джоконда», Леонардо да Вінчі - Портрет
2.« Чорний квадрат» ,Малевич – Абстракція
3.« Сояшники», Клод Моне – Натюрморт
4.« Зоряне небо», Вінсент ван Гог – Пейзаж
5.« Буря біля скелястого берега», Клод Жозеф Верне – Марина
6.«Ранок у сосновому лісі», Іван Шишкін і Костянтин Савицький – Анімалізм
7.Фреска Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря» – Релігійний
8.Ілля Рєпін. «Запорожці пишуть листа турецькому султану» - Історичний
9.Володимир Маковський. «Ярмарок в Полтаві» - Побутовий
Пригадайте види мистецтва:
1.Лінія, що розділяє полотно на 2–і частини … Лінія горизонту
2.Початкова стадія написання картини… Ескіз
3. « Батьківщина – мати»( Київ) … Скульптура
4. Ейфелева вежа… Архітектура
5. Петриківський розпис… Декоративно-прикладне мистецтво
6. Малюнок вугликом… Рисунок
7. Кольорова картина… Живопис
8. « Бодька – бос всіх павуків…» Дзідзьо… Музика
9. Вальс Хореографія
10. « Аватар» Джеймс Кэмерон Кіно
І наша кінцева Pit Stop «Моє враження»
На цьому наша подорож завершена. У вас на столі лежать жовті кружки, це - пусті смайли. Вам потрібно зобразити на них, які емоції викликав у вас сьогоднішній урок. (учні виконують, прикладі смайлів на дошці).
( Розгляд та читання написаних вражень ). Після закінчення всіх конкурсів журі підводить підсумки гри.
Підсумок уроку.
Ведучий.
- На цьому наша подорож завершена. Команда переможець отримує грамоту «Найкращі знавці образотворчого мистецтва». Спасибі всім за увагу та участь. До побачення!