Урок - мандрівка у « Спортивне містечко » ( Презентація до уроку математики))

Про матеріал
Урок - мандрівка у « Спортивне містечко » Інтегрований урок з математики у 4 класі із використанням інноваціійних технологій. Тема. Письмове ділення на одноцифрове число (с. 28–29) Мета: формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомих за двома різницями та на пропорційне ділення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

« На гостини до Діда Мороза » . Урок - мандрівка у « Спортивне містечко »

Номер слайду 2

Інтегрований урок з математики у 4 класі із використанням інноваціійних технологій. Тема. Письмове ділення на одноцифрове число (с. 28–29)Мета: формувати обчислювальні навички; вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомих за двома різницями та на пропор-ційне ділення.

Номер слайду 3

Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.

Номер слайду 4

Девіз уроку Горішок знань міцний—це знає кожен. Та нам — не відступать!Його нам розколоти допоможе Бажання наше все на світі знать!

Номер слайду 5

Всі за парти ми сідаємо,До роботи приступаємо. Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати!

Номер слайду 6

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 7

ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯЩо ми очікуємо від уроку ?ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХ ВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 8

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 9

Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.

Номер слайду 10

5 лютого Класна робота

Номер слайду 11

Перевірка домашнього завдання№ 6 (с. 27);

Номер слайду 12

Як називають числа при діленні?Як називають числа при діленні з остачею?

Номер слайду 13

(Ділене, дільник, Неповна частка, остача.) Що можна стверджувати про величину остачі?

Номер слайду 14

(Остача має бути меншою від дільника; якщо остачабільша за дільник, то ділення можна продовжити.)

Номер слайду 15

Які взаємопов’язані величини використали ?

Номер слайду 16

Продуктивність праці, час роботи та загальний виробіток.

Номер слайду 17

У багатьох країнах світу вчені визнали, що вміння обчислювати є одним із найважливіших умінь людини, разом з уміннями читати, писати. Чи погоджуєтесь ви з цим твердженням? Спробуйте довести йоговажливість.

Номер слайду 18

Математичний диктант.

Номер слайду 19

Висновок: найпростішим способом обчислення в зазначених випадках єспосіб, який передбачає заміну складеного іменованого числа простимі виконання обчислень із простими іменованими числами.

Номер слайду 20

На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.

Номер слайду 21

Тема. Письмове ділення на одноцифрове число

Номер слайду 22

Робота з підручником. № 1, с. 28 ( ч. 2. )

Номер слайду 23

Спортивне містечко

Номер слайду 24

Вправа « Мозковий штурм ». РУХ

Номер слайду 25

Швидкість , час, подоланий шлях РУХ

Номер слайду 26

Спортивне містечко

Номер слайду 27

Велосипед завжди був і залишається одним із улюблених засобів пересування, захоплюючим видом спорту і туризму. * Він міцно увійшов у побут людей, особливо молоді. Можна тільки вітати прагнення молоді навчитися гарно їздити на цьому екологічному виді транспорту. Сучасний велосипед – це здоровий спосіб життя, можливість подорожувати та милуватися краєвидами, безліч цікавих друзів - велосипедистів.

Номер слайду 28

  У випадку наявності лише пішохідного переходу велосипедист повинен злізти з велика і перейти дорогу везучи його поруч.

Номер слайду 29

Велосипедист має право переїжджати  ТІЛЬКИ  велосипедний переїзд, що з’єднує велодоріжки між проїжджою частиною. 

Номер слайду 30

Повороти потрібно показувати рукою (вліво - вправо). Гальмування – руку вверх.

Номер слайду 31

Знаходячись на дорозі, пам'ятайте, що з усіх учасників дорожнього руху, Ви найменш захищені від ушкоджень, а отже завжди не праві. І намагатися довести щось недбайливому або неввічливому водієві - безглуздо. Він правий тільки тому, що Ви не погрожуєте його життю. А ось Ваше життя знаходиться в постійній небезпеці,

Номер слайду 32

Колективне виконання завдання ____№ 3.

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Які взаємопов’язані величини використали ?r

Номер слайду 35

Самостійна робота № 3 ( 2 )

Номер слайду 36

Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати.

Номер слайду 37

Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці? — Які цінні думки запам’ятали?

Номер слайду 38

Домашнє завдання повторити правило (с. 27 ). Підручник, ч. 2, с. 28-29, завдання № 2, 5.

Номер слайду 39

Література.1. Математика. 4 клас. ІІ семестр (за підруч. С. О. Скворцова. О., В. Онопрієнко ). — Х. : Вид. « Ранок », 20152. О. Корчевська., Робота над завданнями підвищеної складності з математикм в початкових класах.- Тернопіль. ,20013. П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.

pptx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
27 липня 2019
Переглядів
907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку