14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

УРОК 1. «ВСТУП. ЩО ВИВЧАЄ ПРЕДМЕТ «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал

Мета: дати загальне уявлення про предмет «Основи здоров'я», ознайомити з головними завданнями курсу; формувати свідоме ставлення до власного здоров'я; розвивати пам'ять, мислення, мовлення; вчити працювати у групах, парах; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я, навички безпечної для здоров'я поведінки.


Перегляд файлу

УРОК 1. «ВСТУП. ЩО ВИВЧАЄ ПРЕДМЕТ «ОСНОВИ

ЗДОРОВ’Я»

Мета: дати загальне уявлення про предмет «Основи здоров’я», ознайомити з головними завданнями курсу; формувати свідоме ставлення до власного здоров’я; розвивати пам'ять, мислення, мовлення; вчити працювати у групах, парах; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я, навички безпечної для здоров’я поведінки.

Обладнання: плакат з правилами, квітка з прислів’ями, підручник «Основи здоров’я», презентація.

Тип-уроку: урок – тренінг

 

Хід уроку

І. Організаційна частина 

Вправа «Вітання»

«Доброго дня! Цими словами прийнято вітати один одного при зустрічі. Вітаючись ми демонструємо інтерес і повагу до людини. Ми звикли до такого вітання і відповідаємо на нього майже автоматично. Як можна по-іншому привітати один одного? Покажіть. А тепер привітайте один одного без слів. У цій вправі ведучий вітає всіх своїм способом, і його вітання передають по кругу».

Далі  пропоную  укласти  угоду  про  спільну  роботу, опираючись на деякі правила, які допомагають у взаємодії.  

Прийняття правил групи.

  1. Спілкування на основі довіри. 
  2. Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми!
  3. Щирість спілкування. 
  4. Бути веселим і позитивним.
  1. Активна участь у тому, що відбувається.
  2. Повага до того, хто говорить. 
  3. Ввічливе поводження.

Учні обговорюють правила групи. Всі бажаючі мають висловитися. Після дискусії проводиться голосування. Свій вибір кожен здійснює сам. Остаточно погодження та прийняття правила є законом для роботи групи.

ІІ. Створення проблемної ситуації

  •                   Предмет, який ми будемо вивчати, називається «Основи здоров’я». Давайте спробуємо пояснити назву цього предмета.
  •                   Як, на вашу думку, що таке «здоров’я»?  ІІІ. Визначення теми і мети уроку
  •                   Сьогодні ми познайомимось з новим предметом, разом з вами визначимо завдання цього предмета, його структуру та мету  з якою ми будемо його вивчати. На уроках ви дізнаєтеся про себе, про особливості організму людини, про те, як правильно піклуватися про своє здоров’я, щоб не хворіти, рости міцними та витривалими. Також ви дізнаєтеся про важливі правила поведінки.
  •                   Як ви вважаєте, від яких правил поведінки залежать ваші здоров’я і безпека? (Розповіді учнів із особистого досвіду)
  •                   Молодці, багато правил ви знаєте, але цих знань недостатньо, щоб зміцнювати й берегти здоров’я. У цьому ви ще неодноразово переконаєтеся.

ІV.  Знайомство з підручником

  •                   Вести цікавими і незвичайними сторінками здоров’я вас будуть мої помічники персонажі з мультфільмів «Смішарики»
  •                   Відкрийте підручник на сторінці чотири де зображені ваші помічники.

Лось – учений, дослідник. Ставить багато запитань.

 

Крош – кролик непосида. Організовує руханки.

 

 

Сова – лікар і спортсменка. Дає слушні поради.

 

Їжачок – завжди прислухається до порад.

 

Ворон – актор. Полюбляє розігрувати сценки.

 

Баранець – художник і поет. Розмовляє віршами. -

 

 

Найголовнішими помічникам і порадниками – це ваші батьки, бабусі й дідусі. Запитуйте в дорослих те, що незрозуміло. Переглядайте разом мультфільми та обов’язково обговорюйте побачене і почуте.

  •                   У підручнику є додаткові завдання, які слід виконувати за допомогою дорослих. Їх позначено спеціальним знаком. 

Діти розглядають підручник, знайомляться з його зовнішнім виглядом, оформленням.

V. Очікування та планування роботи на уроці - Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? - Якими ви повинні бути на уроці щоб було цікаво працювати?

VІ. Робота над темою уроку 1. Мотиваційна бесіда.

— Як ви вважаєте, чому в народі кажуть, що здоров’я дорожче за золото?

— Розкажіть про своє здоров’я. Чи часто ви хворієте? Що відбувається з вами, якщо ви захворіли? 2. Оформлення квітки «Ознаки здоров’я».

На дошці — малюнок із зображенням квітки. Зачитати учням основні ознаки здоров’я та пояснити їхнє значення.

Написи на пелюстках: відсутність болю, гарний настрій, міцні м’язи, добрий апетит, міцний сон, правильна постава, охайний зовнішній вигляд, нормальна температура. 3. Руханка.  Гра «Виконуй як я, виконуй краще за мене» Чудово все на небі (підняли руки вгору, стали на носочки , потяглися до Сонечка)

Чудово на землі (присіли опустивши руки)

Чудово все навколо (піднялися, розвели руки показуючи навколо)

Чудово все в мені (склали руки на грудях)

 4. Робота з підручником (с.6-7)

  • Кого ви бачите на першому малюнку?   (Правила поведінки в школі)
  • Що роблять діти? - Як вони йдуть?

                                                                          

  • На уроках ви познайомитись з правилами поведінки у школі.
  • Кого ви бачите на другому малюнку?

  • У вступі ви дізнаєтеся, як ви ростете і розвиваєтеся.
  • Кого ви бачите на третьому малюнку?
  • Які звірі звертаються до лікаря?

  • Кого ви бачите на четвертому малюнку?

  • Це здорові діти.
  • Що вони роблять?
  • У вступі ви дізнаються про ознаки здоров’я.  
  1.      Хвилинка – цікавинка.

Гра «Ромашка» -  Пояснюючи прислів’я складаємо квітку:

  • Без здоров'я немає щастя.  
  • Здоров'я за гроші не купиш.  
  • Здоров'я - найдорожчий скарб.  
  • Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.   
  • Здоров'я більше варте, як багатство.  
  • Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.  
  • Хворому і мед гіркий.  
  • У здоровому тілі – здоровий дух.
  • Праця – здоров’я, лінь – хвороба.
  • Хвороба людину не прикрашає.

VІІ. Заключна частина

1. Повернення до очікування  Про що ви дізналися на уроці?

 Назвіть персонажів з мультику, які допоможуть вам працювати з підручником.

 

2. Ритуал прощання Станьмо у коло.

Хай сьогодні нам щастить,  

Хай нам завтра пощастить,

Хай завжди нам всім щастить

Будьте всі здорові.                                              

                                                      Оплески.

doc
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку