Урок 2 клас 1 семестр 7 урок. Тема : "Марші для іграшок"

Про матеріал

Урок музичного мистецтва в 2 класі за темою: " Три типи музики". Тема уроку:"Марші для іграшок".Результат:удосконалення вокально-хорових навичок,удосконалення вміння слухати та розуміти музику,вміти розповісти про музику та її особливості в плані-маршу, пісні, танцю,розвивати власний світогляд та музичний смак,естетичне задоволення від музики та її виконання

Перегляд файлу

2 клас, І семестр, 7 урок.

Тема:   Типи музики.

Тема уроку:  Марші для іграшок.

Мета:

-навчальна:навчити слухати музику; та за особливостями типа ,розрізняти марш,пісню,танець;знати особливості маршу;згадати види маршів;

-виховна:виховувати вміння слухати та виконувати рухи під звуки маршу;виховувати інтерес до класичної музики;

-розвиваюча:розвивати почуття ритму під час слухання та виконання рухів під звуки маршу;розвивати вокально-хорові навички;розвивати вміння аналізувати музичний твір;

Зоровий ряд:ілюстрації інструментів,задіяних для маршу;ілюстративний ряд «Марші іграшок»;підручники;щоденники музичних вражень;дошка;відео фрагменти музичні інструменти (скрипка,барабан,балалайка,бандура).

Поетичний ряд:дитячі вірші(про марші);цитати з підручника;епіграф уроку.

Твори для слухання: П.Чайковський «Марш дерев”яних солдатиків»,»Танець маленьких лебедів» -  П.Чайковський,Є.Адамцевич-«Запорізький марш».

Твори для виконання: «Веселий музикант»сл. О.Волгіної, муз.А Філіпенка; Д.Кабалевський «Класне рондо»,поспівки ,вокальні вправи.

Інформаційно-методичне забезпечення:дошка, ф-но,бандура,підручники Л.С. Аристової 2 клас «Музичне мистецтво»;щоденники музичних вражень,музичні інструменти (скрипка,балалайка,бандура,барабан),ілюстративний та поетичний ряд,телевізор та магнітофон,стенди класу музики.

Результат:удосконалення вокально-хорових навичок,удосконалення вміння слухати та розуміти музику,вміти розповісти про музику та її особливості  в плані-маршу, пісні, танцю,розвивати власний світогляд та музичний смак,естетичне задоволення від музики та її виконання.

                                                                Хід уроку.

Вхід до класу під звуки «Зустрічного маршу» -С.Чарнецького.

І.Організація класу.

ІІ. Співбесіда «Три типи музики». Музична вікторина(6 номерів,учитель грає різні музичні уривки ,характеризуючи три типи музики-пісню,танець,марш. Учні в щоденниках музичних вражень записують варіанти. Потім міняються щоденниками музичних вражень и разом із вчителем перевіряють.

ІІІ. Слова учителя:- Молодці!Ми зараз з вами згадали пісню,танець,марш за їх особливостями. Скажіть,будь ласка,який тип музики(який з трьох китів музики) звучав у вікторині частіше за всіх?

Учні висловлюють свою думку…-. Марш!

Учитель:Тому сьогодні на уроці саме марш буде – головним китом!

Два слоненка по команде
Маршируют на веранде.
Громко топают, трубят
И пугают всех подряд.
- Эй, слонята на веранде,
Громко топать перестаньте!..

  • Які ми з вами вже знаємо марші?Учні:….(«Запорізький марш»,…)Учитель грає на старовинному українському музичному інструменті «Запорізький марш» Є.Адамцевича. Учні слухають і потім називають цей інструмент(Бандура).

ВХР- вокальні вправи та поспівки.  Д.Кабалевський - «Класне рондо» -хлопці. Хлопці встають,виходять із-за парт,крокують та співають.

Учитель:А ось вам і ще один марш!

Сьогодні на уроці нам дуже допоможе музика видатного російського композитора,який дуже любив дітей - Петра Чайковського.(Учитель показує портрет композитора). Він написав багато чудових творів!

  • Ось,наприклад!Звучить «Танець маленьких лебедів « з балету П.Чайковського «Лебедине озеро».

Учні впізнають відомий твір.

ІV. Слухання та музична інтерпретація. П.Чайковський- «Марш дерев’яних солдатиків».

-Що ви уявили собі під музику?

-який характер мала музика?

-який музичний інструмент звучав?

Учні висловлюють свої думки….

Учитель:У кожного з вас є свої улюблені іграшки?Учні називають свої улюблені іграшки…

-І у композитора П.Чайковського та його племінників теж були свої-дерев’яні солдатикі!Може вони виглядали саме так!

Демонстрація фрагменту м/ф «Лускунчик». На дошці з’являються ілюстрації з дерев’яними солдатиками.

C:\Users\Администратор\Pictures\828201.jpg C:\Users\Администратор\Pictures\125258842.jpg

«Живописна музика» -учні ,слухаючі музичний твір,малюють своє уявлення про музику…(Звучить «Марш дерев’яних солдатиків» П.Чайковського).

Демонстрація малюнків учнів

V.ВХР-розучування та виразне виконання пісні «Веселий музикант»сл. О.Волгіної, муз.А Філіпенка.

Учитель співає 1 куплет і на дошці з’являється ілюстрація музичного інструменту-скрипки та скрипаля:

           «Ось  на скрипочці я гра:

                Ті-лі-лі,ті-лі-лі!

                На лужку зайці у танці,

      Ті-лі-лі , ті-лі-лі!»

C:\Users\Администратор\Pictures\319482.jpgC:\Users\Администратор\Pictures\x_5297b548.jpg

Учні співають 1 куплет,демонструючи уявну гру на скрпиці, учитель акомпанує на фортепіано.

-2 куплет:

Учитель: «А тепер на балалайці: тренді-брень,тренді-брень!

               На лужку зайці у танці, тренді-брень ,тренді-брень!»

На дошці-ілюстрація «Балалайка та виконавець на балалайці».

C:\Users\Администратор\Pictures\091110-09-01.jpgC:\Users\Администратор\Pictures\i (1).jpg

C:\Users\Администратор\Pictures\14013.jpgУчні виконують 2 куплет,демонструючи уявну гру на балалайці. Учитель  акомпанує н фортепіано.

C:\Users\Администратор\Pictures\tmp28-11.jpg

3 куплет:

«А тепер на барабані:бум-бум-бум!Бум-бум-бум!

Косоокі всі навтьоки,по кущах та по кущах!»

На дошці ілюстрації «Барабан та виконавець на барабані».

Учні виконують 3 куплет,демонструючи уявну гру на барабані.
Учитель:Ви,напевно,помітили ,що сьогодні на уроці в гостях у нас які герої?

Учні….іграшки та герої мультфільмів.

Учитель:Так!.Тоді ви зразу впізнаєте слідуючих персонажів!!!

Демонстрація фрагменту м/ф «Иван Царевич и серый волк».

C:\Users\Администратор\Pictures\6524-6.jpgC:\Users\Администратор\Pictures\1328637170_4.jpg

VI. Підсумки уроку:

-який тип музики(який з трьох китів музики)сьогодні на уроці був головним?

Учні:….МАРШ!

-А хто сьогодні у нас на уроці частіше всього крокував під звуки маршу?

Учні:- ІГРАШКИ….

Учитель: Ми з вами сьогодні не тільки слухали марш,крокували під його звуки,але і малювали марш. Який це був марш?

Учні:…»Марш дерев’яних солдатиків» Петра Чайковського.Учні піднімають свої малюнки,щоб ще раз показати їх!

Учитель: А з якими музичними інструментами ми з вами познайомились на уроці?

Учні: скрипка,балалайка,барабан,бандура.

Учитель:А який марш звучав на бандурі?

Учні: «Запорізький марш».

VII.Оцінювання роботи учнів та Д/З.

 

docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
1803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку