Урок 20.Як розпізнають рослини

Про матеріал
ЯДС. Урок 20. "Як розпізнають рослини" за підручником Н.Бібік, Г.Бондарчук, "Ранок", 2019
Перегляд файлу

Урок 20.

Тема. Як розпізнають рослини.

Мета: сприяти формуванню в учнів понять «дерево», «кущ», «трав’яниста рослина», допомагати знаходити і використовувати критерії подібності, аналізувати ряд понять, знаходити в інформаційному матеріалі найбільш суттєві елементи, робити висновки та коротко їх формулювати;

розвитку навички формулювання своєї думки, порівняння та оцінення власних та інших ідей, навички домовлятися, вміння говорити коротко, але по суті й переконливо; 

вихованню бережливого ставлення до природи.

Обладнання: картки з малюнками рослин, маркери, фломастери, папір А3 для «паспорта» груп рослин, пісочний годинник (2 хв), ноутбук, телевізор, відеоролики.

Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організаційний момент.

Вправа «Я в тебе вірю»

-Діти, я знаю, що сьогодні на уроці ви працюватимете дружно, наполегливо. Я у Вас вірю!

Зверніться до своїх сусідів на ім’я, промовляючи: «…, я в тебе вірю!»

2. Актуалізація опорних знань. 

Вправа «Мозковий штурм».

  • Що належить до природи?
  • На які дві групи ділять всі ці предмети?
  • Назвіть ознаки живої природи.
  • Погляньте навколо себе, які предмети, що належать до живої природи ви бачите в класній кімнаті?
  • Що з вище переліченого збагачує повітря киснем?
  • Чому рослини називають «легенями планети»?

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми навчимося розрізняти групи рослин.

ІІІ. Основна частина.

  1. Робота в групах.

Об’єднати рослини у три групи.

  • За якою ознакою ви їх об’єднали?
  • Що у всіх цих рослин є спільного?
  • Оформіть «паспорт» кожної групи: на гілках дерева записати назви дерев,

куща – назви кущів, на трав’янистих рослинах – записати якнайбільше назв трав’янистих рослин. На виконання завдання дається  2 хв.

  1. Презентація роботи груп.

Фізкультхвилинка

Біжить півень з причілку,

Нагукує лічилку:   (встати з-за парт)

– Раз, два – курчата,   (присісти)

Три, чотири – зайчата,  (пострибати)

П'ять, шість – гусаки,    (повороти та нахили голови)

Сім, вісім – їжаки,  (нахилитися вперед, назад)

Дев'ять, десять – йде лисиця,  (крокування на місці)

Нам ховаться – їй жмуриться.  (сісти за парти)

Т. Коломієць

 

  1. Дослідження-спостереження.
  • Прочитайте завдання у підручнику на с.21. Виконайте дослідження вдома. Подумайте, де проростуть безбарвні тоненькі стебла? Чому ви так думаєте?
  • Як вплине різний полив на цибулю? Чому?

ВИСНОВОК. Рослина, що росла в темному теплому місці, матиме тонкі бліді листочки, а та, що росла в теплому світлому місці – яскраві зелені листки. Рослина, яку поливали регулярно, матиме кращий вигляд.

ІІІ. Застосування засвоєних знань.

  1. Робота в зошитах с.21.
  2. Вправа «Мікрофон».
  • Поміркуйте, чи може дерево бути нижчим куща? Коли?
  • Поміркуйте, чи може доросле дерево бути нижчим куща? (бонсаї)
  • Яких рослин сьогодні більше навколо школи: дерев, кущів чи трав’янистих рослин?
  • Чи можемо ми дати таку ж відповідь на це питання 14 січня?
  • Чи можемо ми дати таку ж відповідь на це питання 25 травня?
  • На які дві групи поділимо дерева, що ростуть навколо школи? (листяні і хвойні; дикорослі і культурні)

 

ІV. Заключна частина

  1. Рефлексія.

Технологія «Незакінчене речення»

Я зрозумів (зрозуміла), що …

Я запам’ятав (запам’ятала), що …

Я дізнавсь (дізналася), що …

Я хочу більше дізнатися про …

 

 

 

Додатки

Розмальовка шипшина

Раскраски фрукты: распечатать или скачать бесплатно, страница 25 |  Printonic.ruРаскраски фрукты: распечатать или скачать бесплатно, страница 25 |  Printonic.ruРаскраски фрукты: распечатать или скачать бесплатно, страница 25 |  Printonic.ruРаскраски фрукты: распечатать или скачать бесплатно, страница 25 |  Printonic.ruСад с кустом, контуры иллюстрация вектора. иллюстрации насчитывающей  монохромный - 42215072

Розмальовки для дітей «Дерева і кущі» (27 фото)

НУШ Я досліджую світ "Охорона рослин (робота в групах)" | Конспект. НУШ

НУШ Я досліджую світ "Охорона рослин (робота в групах)" | Конспект. НУШ

Розмальовка Аґрус

Картинки для детей сосна (12 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку