Урок 20.
Тема. Як розпізнають рослини.
Мета: сприяти формуванню в учнів понять «дерево», «кущ», «трав’яниста рослина», допомагати знаходити і використовувати критерії подібності, аналізувати ряд понять, знаходити в інформаційному матеріалі найбільш суттєві елементи, робити висновки та коротко їх формулювати;
розвитку навички формулювання своєї думки, порівняння та оцінення власних та інших ідей, навички домовлятися, вміння говорити коротко, але по суті й переконливо;
вихованню бережливого ставлення до природи.
Обладнання: картки з малюнками рослин, маркери, фломастери, папір А3 для «паспорта» груп рослин, пісочний годинник (2 хв), ноутбук, телевізор, відеоролики.
Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний момент.
Вправа «Я в тебе вірю»
-Діти, я знаю, що сьогодні на уроці ви працюватимете дружно, наполегливо. Я у Вас вірю!
Зверніться до своїх сусідів на ім’я, промовляючи: «…, я в тебе вірю!»
2. Актуалізація опорних знань.
Вправа «Мозковий штурм».
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Основна частина.
Об’єднати рослини у три групи.
куща – назви кущів, на трав’янистих рослинах – записати якнайбільше назв трав’янистих рослин. На виконання завдання дається 2 хв.
Фізкультхвилинка
Біжить півень з причілку,
Нагукує лічилку: (встати з-за парт)
– Раз, два – курчата, (присісти)
Три, чотири – зайчата, (пострибати)
П'ять, шість – гусаки, (повороти та нахили голови)
Сім, вісім – їжаки, (нахилитися вперед, назад)
Дев'ять, десять – йде лисиця, (крокування на місці)
Нам ховаться – їй жмуриться. (сісти за парти)
Т. Коломієць
ВИСНОВОК. Рослина, що росла в темному теплому місці, матиме тонкі бліді листочки, а та, що росла в теплому світлому місці – яскраві зелені листки. Рослина, яку поливали регулярно, матиме кращий вигляд.
ІІІ. Застосування засвоєних знань.
ІV. Заключна частина
Технологія «Незакінчене речення»
Я зрозумів (зрозуміла), що …
Я запам’ятав (запам’ятала), що …
Я дізнавсь (дізналася), що …
Я хочу більше дізнатися про …
Додатки
|
|
|
|
|
|
docx
Оцінка розробки
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки Щоб отримати, додайте розробку
Додати розробку |