Мета: повторення ЛО за темою "Кольори", закріплення нових лексичних одиниць за темою "Іграшки", продовжуємо навчати будувати питання типу: How many …? та відповідати, порахувавши кількість предметів, уводимо конструкцію What are those? - They are…. розвиваємо навички монологічного та діалогічного мовлення, розвиток навичок комунікації та взаємодії в парах чи групах, розвивати фонематичний слух, розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву; розширювати кругозір та підвищувати загальну культуру учнів; розвивати вміння вести бесіду щодо даної теми, розвивати інтелектуальну, емоційну та мотиваційну сфери особистості учня.
Очікуваний результат: в кінці уроку учні знають та називають іграшки, вміють їх порахувати та назвати кількість, можуть запитати один у одного: How many …? Та можуть відповісти на питання: What are those?, вміють відповідати на питання: What color are they? - they are …
Обладнання: підручник, робочий зошит, роздаткові матеріали на дошку та для роботи учням, презентація до уроку, аудіо.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання
T.: Good morning, everyone! Are you OK?
Ps.: Yes, we are.
T.: Great! Let’s sing our Hello song together.
Співаємо пісню вітання.
https://www.google.com/search?q=hello+song+how+are+you&sca_esv=569194044&ei
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Повторення ЛО «Чарівний мішечок» - у мішечку картки «ліхтарики», в яких зображено слово з минулого уроку. Витягуємо із мішечка подарунок, дивимось на нього, направивши на світло (вікно), називаємо, що там зображено.
|
|
приклеїти подарунок на картку з іграшкою.
T.: What is it?
Ps.: It’s a doll.
На дошці малюнок героя уроку – Аладіна. Запитую у учнів, чи знають вони його ім’я.
T.: Do you know what his name is?
Pr.: Aladin.
T.: You are right! Look! What are they? They are ball. What color are they?
Учитель показує на кульку, учні називають колір.
Ps.: It is blue. It is red. It is green. It is yellow.
А також на дошці є кульки, назви кольорів яких учні сьогодні мають вивчити. Також окремо олівчики з назвами цих кольорів.
Учитель показує олівчик і називає колір. Учні повторюють та співвідносять із кульками у героя.
Фізкульхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
Повторюємо нові слова з кольорами. Учитель показує на кульки та питає:
T.: Are they pink? – якщо вони не рожеві, учні тупотять ногами, а якщо – так, тоді плескають в долоні.
Вправа 1 на сторінці 20
Пропоную розглянути малюнки до історії. Прослухати та повторити кольори нові знов.
Слухаємо перший раз та запитуємо у учнів:
T.: What color are they? They are … - показую картку з кульками певного кольору. – They are pink. Let’s repeat after me, please. They are pink.
Ps.: They are pink.
T.: What color are they? They are … they are orange.
Ps.: They are orange.
Play time
Приготуйте кольоровий папір у вигляді квадратиків тих кольорів, які учні вже вивчили. Кількість квадратиків = кількість учнів. Можна додати і кольорів з попередніх уроків. Завдання учнів – взяти квадратик відповідного кольору та знайти у класі об’єкт \ річ цього кольору.
Гра «Спіймай помилку»
Уважно слухають розповідь учителя, та якщо десь помилка, мають поплескати в долоні та виправити. Для цього обираємо будь-які предмети, наприклад, ручка, олівець, сумка, яблуко тощо. І описуємо, змінюючи навмисно кольори предметів.
I have a pencil. It is black. I have a bag. It is pink. I have a pen. It is white (blue). I have a book. It is a yellow. I have a ruler. It is brown (red). I have an apple. It is red. I have a notebook. It is grey.
Далі на дошці розміщені всі кольори, які вже вивчили діти. Повторюємо їх. Запитуємо, який колір їх улюблений. Також можна приготувати сердечка чи «лайк», учні мають проголосувати за улюблений колір.
Craft Time – Autumn Wreath
Якщо вистачає часу на уроці – роздаю шаблон листочка, учні розфарбовують його будь-яким кольором, і робимо разом осіннє коло листочків.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Підведення підсумків уроку
Оцінювання
1