10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Урок 8 клас "Квадратні корені. Дійсні числа"

Про матеріал
перевірити рівень знань і вмінь учнів з теми "Квадратні корені. Дійсні числа"
Перегляд файлу

8 клас                                                                   Контрольна робота        

Квадратні корені. Дійсні числа

                                               Варіант 1

. Укажіть усі значення а, при яких має зміст вираз .

      А таких значень немає   Б а ≥ 0      В а = 0       Г а ≤ 0

2º. Визначте кількість коренів рівняння .

      А жодного  Б один   В два     Г більше ніж два

3º. Укажіть правильну нерівність.

     А 3 ˂ ˂ 4   Б  4 ˂ ˂ 5  В 5 ˂ ˂ 6  Г 6 ˂ ˂ 7 

4º. Через яку точку проходить графік функції ?

     А  А(–100; 10)    Б   D(4; – 2)   В C(2,5; 0,5)    Г B(64; 8)

5º. Укажіть графік функції

C:\Users\Владимир\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\img323.jpg 

 

 

 

 

 

 

6º. Порівняйте значення виразів    і

7˙.  Знайдіть значення виразу:

     1)

     2)

     3)

     4)

8˙. Серед наведених чисел оберіть ірраціональні:

    ; ; ; 0,(21); ; 2,1010010001... .

9˙. Спростити:

     1)

     2)

     3)

8 клас                                                             Контрольна робота 

 Квадратні корені. Дійсні числа  

                                               Варіант 2

. Укажіть усі значення а, при яких має зміст вираз .

              А таких значень немає   Б а ≥ 0      В а = 0       Г а ≤ 0

2º. Визначте кількість коренів рівняння .

               А жодного  Б один   В два     Г більше ніж два

3º. Укажіть правильну нерівність.

               А 1 ˂ ˂ 2   Б  2 ˂ ˂ 3  В 3 ˂ ˂ 4  Г 4 ˂ ˂ 5 

       4º. Через яку точку проходить графік функції ?

            А  А(– 7; – 49)    Б   D(0,6; 3,6)   В C(– 0,3; 0,09)    Г B(12; 24)

       5º. Укажіть графік функції .

C:\Users\Владимир\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\img323.jpg 

 

 

 

 

 

 

       6º. Порівняйте значення виразів   і

       7˙.  Знайдіть значення виразу:

               1)

               2)

               3)

               4)

       8˙. Серед наведених чисел оберіть ірраціональні:

             ; ; ; ; 0,(3);

       9˙. Спростити:

              1)

              2)

              3)

 

 10˙. Звільніться від ірраціональност

       1) ;     2)

 

11˙˙. Винесіть множник з-під знака кореня:

      1) , якщо а ≤ 0

      2)

      3) , якщо с ≤ 0, m ≥ 0

      4)

 12˙˙. Спростіть вираз:

       +

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10˙. Звільніться від ірраціональності:

      1) ;    2)

 

11˙˙. Винесіть множник з-під знака кореня:

      1) , якщо b ≤ 0

      2)

      3) , якщо а ≤ 0, m ≥ 0

      4)

 12˙˙. Спростіть вираз:

             +

 

docx
Додано
18 січня 2020
Переглядів
622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку