Урок алгебри у 9 класі

Про матеріал
Урок алгебри у 9 класі "Розвязування лінійних нерівностей з однією змінною"
Перегляд файлу

Тема. Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною

Мета: навчальна

           закріпити вміння розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною

           розвивальна

           розвивати обчислювальні вміння, мовлення

           виховна

           сприяти вихованню наполегливості.

Обладнання: пам'ятки, зразки алгоритмів, картки, підручник

Тип уроку: урок формування вмінь

Хід уроку

I. Організаційний етап. Вправи на дихання, психологічна настанова на роботу.

Девіз. Щоб досягти успіху,потрібно виробити в собі наполегливість.

                                                                                               Народна мудрість

II. Актуалізація опорних знань

 Вступна бесіда з учнями.

-    Яку тему вивчаємо?

-    Яке основне поняття даної теми?

-    Якими додатковими джерелами ми користуємось, крім підручника?

-    Над чим працювали на попередньому уроці?

III. Повідомлення теми, мети та завдань уроку

Знати: означення лінійної нерівності, властивості лінійних нерівностей, алгоритм

розв'язку.

Вміти: розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною, користуватися

алгоритмом.

IV. Етап проектування.

Ознайомити учнів з планом діяльності на уроці (усно) Звертання до девізу

V. Етап застосування знань до розв’язування вправ.

1. Фронтальне опитування

- Пригадати означення нерівності.

- Яка нерівність називається лінійною?

- Яка схема розв'язку лінійної нерівності?

2. Робота з пам'яткою, алгоритмом, які є на екрані і на учнівських партах.

3. Розв'язування вправ.

№ 53 (а) Бевз Г.П. Алгебра . Підручник для 9 класів середньої школи. Фронтальна робота, один учень працює біля дошки. ( Пригадування алгоритму розв'язку лінійної нерівності).Учні користуються алгоритмом 1-3

Валеопауза . Вправи для хребта.

 4.Виконання диференційованих завдань.

№ 54- виконують учні І і II рівнів. Робота під керівництвом вчителя.

Індивідуальна робота з карткою - учні III рівня. Виконують самоперевірку за

даним розв'язком нерівності.(на екрані)

 При потребі, учні користуються алгоритмами 1-3.

5. Домашнє завдання: повторити §50,вправи за вибором № 39, № 45, № 62.

     Короткий інструктаж по виконанню домашніх завдань.

6. Робота в парах. Учні об'єднуються в однорівневі пари і здійснюють і здійснюють вибір завдань, які запропоновані вчителем і записані на екрані.

2х>16                         5х+3<7х-4                      2(х-4)+2>Зх-5

VI. Підсумок уроку.

Учні здійснюють аналіз роботи за алгоритмом:

Я зрозумів...

Я навчився...

Я не вмів, а тепер умію...

Найбільший мій успіх- це...

Найбільші труднощі я відчув...

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Бордюжан Ірина
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку