Тема. Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною
Мета: навчальна
закріпити вміння розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною
розвивальна
розвивати обчислювальні вміння, мовлення
виховна
сприяти вихованню наполегливості.
Обладнання: пам'ятки, зразки алгоритмів, картки, підручник
Тип уроку: урок формування вмінь
Хід уроку
I. Організаційний етап. Вправи на дихання, психологічна настанова на роботу.
Девіз. Щоб досягти успіху,потрібно виробити в собі наполегливість.
Народна мудрість
II. Актуалізація опорних знань
Вступна бесіда з учнями.
- Яку тему вивчаємо?
- Яке основне поняття даної теми?
- Якими додатковими джерелами ми користуємось, крім підручника?
- Над чим працювали на попередньому уроці?
III. Повідомлення теми, мети та завдань уроку
Знати: означення лінійної нерівності, властивості лінійних нерівностей, алгоритм
розв'язку.
Вміти: розв'язувати лінійні нерівності з однією змінною, користуватися
алгоритмом.
IV. Етап проектування.
Ознайомити учнів з планом діяльності на уроці (усно) Звертання до девізу
V. Етап застосування знань до розв’язування вправ.
1. Фронтальне опитування
- Пригадати означення нерівності.
- Яка нерівність називається лінійною?
- Яка схема розв'язку лінійної нерівності?
2. Робота з пам'яткою, алгоритмом, які є на екрані і на учнівських партах.
3. Розв'язування вправ.
№ 53 (а) Бевз Г.П. Алгебра . Підручник для 9 класів середньої школи. Фронтальна робота, один учень працює біля дошки. ( Пригадування алгоритму розв'язку лінійної нерівності).Учні користуються алгоритмом 1-3
Валеопауза . Вправи для хребта.
4.Виконання диференційованих завдань.
№ 54- виконують учні І і II рівнів. Робота під керівництвом вчителя.
Індивідуальна робота з карткою - учні III рівня. Виконують самоперевірку за
даним розв'язком нерівності.(на екрані)
При потребі, учні користуються алгоритмами 1-3.
5. Домашнє завдання: повторити §50,вправи за вибором № 39, № 45, № 62.
Короткий інструктаж по виконанню домашніх завдань.
6. Робота в парах. Учні об'єднуються в однорівневі пари і здійснюють і здійснюють вибір завдань, які запропоновані вчителем і записані на екрані.
2х>16 5х+3<7х-4 2(х-4)+2>Зх-5
VI. Підсумок уроку.
Учні здійснюють аналіз роботи за алгоритмом:
Я зрозумів...
Я навчився...
Я не вмів, а тепер умію...
Найбільший мій успіх- це...
Найбільші труднощі я відчув...