Урок. "Античні міста-держави в Північному Причорноморї".

Про матеріал
Розробка уроку історії у 6 класі. Тема: Античні міста-держави в Північному Причорноморї. Автор: Коростильов Владислав Васильович.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Розробка уроку історії

6 клас

Тема: Античні міста-держави в Північному Причорномор'ї

 

 

Вчителя історії

КЗ «Гуляйпільська спеціалізована

загальноосвітня школа І – ІІІ ст.»

Коростильова В.В.

 

 

 

 

 

 

 

2012 р.

Історія                                                                                          6 клас

Тема: Античні міста-держави в Північному Причорномор'ї

 

Мета: Перевірити знання учнів про розвиток грецької культури.

            Забезпечити засвоєння знань про античні міста-держави                 Північного Причорномор'я та причини їх заснування, суспільне господарське та духовне життя в колоніях.

            Розвивати навички встановлення причинно-наслідкових зв’язків, виділення головного.

          Виховувати інтерес до вивчення історії.

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, підручник.

Хід уроку

І. Організаційний момент

  1. Перевірка явки учнів на урок.
  2. Визначення готовності класу до початку уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Усне опитування:
  • Чому грецьке мистецтво прийнято називати класичним?
  • Які типи колон використовували грецькі архітектори?
  • Назвіть найвідоміших грецьких скульпторів.
  • Як відбувалися театральні вистави?
  • Розкажіть коротко про зміст комедії Аристофана "Птахи".
  • Що ви дізналися про олімпійські змагання?
  • Як відбувалося навчання в грецьких школах.
  1. Аналіз і оцінювання рівня виконання домашніх завдань.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  • Мотивація навчальної діяльності.
  • Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

 

Актуалізація опорних знань

Що таке поліс?

Що означає поняття аристократія?

Розкрийте зміст поняття демос.

  • Опрацювання нової теми.
  • З’ясування змісту основних понять теми.

 Метрополія - місто, переселенці з якого засновували нові поселення-колонії.

    Колонія - поселення, утворене внаслідок массового переселення громадян з одного місця на нові землі.

  • Фронтальна перевірка рівня засвоєння понять.
  • Вивчення основних причин заснування грецьких колоній та взаємозв’язків між колоніями і метрополіями. За допомогою опорних схем.

 

 

 

 

  • Вивчення основних напрямків колонізації за допомогою карти.

  • Перегляд відеофільму про Ольвію з послідуючим розвязуванням тесту, заздалегідь розданого дітям.

 

  • Робота з підручником (самостійне опрацювання матеріалу про Херсонес і Пантікапей)
  • З’ясування рівня первинного засвоєння матеріалу

 

 

Гра "Мозковий штурм"

Інструктаж до гри:

  • Клас поділяється на 2 групи.
  • 1 група опрацьовує  матеріал підручника про Херсонес, 2 група опрацьовує  матеріал підручника про Пантікапей
  • Кожна група обирає капітана, який буде відповідати на запитання, підготовлені членами команди.
  • Оцінюється відповідь капітана і найкраще питання.

IV. Закріплення

 

  • Що таке поліс?
  • Назвіть міста - колонії Північного Причорномор’я.
  • Чому ці міста називаються колоніями?
  • Покажіть на карті метрополії.
  • Поясніть, що означає поняття метрополія?

V. Підсумок по уроку.

 

Що нового ви дізналися на уроці?

Історія якого міста вам запам’яталася  більше, чому?

Чому можна було б повчитися у жителів давньогрецьких колоній?

VI. Домашнє завдання

 

  • Опрацювати записи в зошиті

 

  • Опрацювати § 37 та питання на ст. 180

 

  • Відшукати в інтернеті  ілюстрації до теми.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
21 березня 2019
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку