Розробка уроку історії
6 клас
Тема: Греко – перські війни
Вчителя історії
КЗ «Гуляйпільська спеціалізована
загальноосвітня школа І – ІІІ ст.»
Коростильова В.В.
2012 р.
Історія 6 клас
Тема: Греко – перські війни
Мета:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: інтерактивна дошка, карта «Греко-перські війни», ілюстрації, підручник.
Хід уроку
І.Опрацювання нового матеріалу.
1. Повідомлення учням теми , мети і завдань уроку.
Познайомити учнів з ходом греко-перських воєн, розкрити їх причини і наслідки.
Розвивати критичне мислення учнів.
Виховувати патріотичні почуття.
2. Актуалізація опорних знань.
3. Вивчення нового матеріалу.
На початку V століття до н.е. багато грецьких міст і островів у Малій Азії перебувала під Владою Персії. Перси вирішили завоювати всю Грецію.
Лише 3 грецьких міста : Афіни, Мілет і Спарта не підкорились персам.
Попереднє завдання історикам- дослідникам:
З'ясувати чому греки, маючи, менші сили перемогли персів;
Яке відношення має марафонський біг , як олімпійський вид спорту до марафонської битви?
Опрацюйте документ на ст.159
Визначте, які ще народи, окрім персів, прийшли у Грецію у складі армії Ксеркса?
Опрацювавши матеріал підручника на с.160, напишіть коротку розповідь про поведінку персів у Середній Греції.
Підготувати напам'ять уривок із трагедії Есхіла «Перси» з описом ходу Саламінської битви.
Завдяки чому, греки перемогли у Саламінській битві?
Війна між Грецією та Персією була не просто війною, в якій зіткнулися два світи – Європа і Азія. У ній демократія вперше в світовій історії перемогла деспотію.
ІІ. Закріплення
ІІІ. Підсумок уроку
IV. Домашнє завдання. (Диференційоване)