Урок "Греко-перські війни".

Про матеріал
Розробка уроку історії у 6 класі. Тема: "Греко-перські війни". Автор: Коростильов Владислав Васильович.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Розробка уроку історії

6 клас

Тема: Греко – перські війни

 

 

Вчителя історії

КЗ «Гуляйпільська спеціалізована

загальноосвітня школа І – ІІІ ст.»

Коростильова В.В.

 

 

 

 

 

 

 

2012 р.

 

Історія                                                                                                        6 клас

 

Тема:  Греко – перські війни

Мета:

  •  Познайомити учнів з ходом греко-перських воєн, розкрити їх причини і наслідки.
  • Розвивати критичне мислення учнів.
  • Виховувати патріотичні почуття.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: інтерактивна дошка, карта «Греко-перські війни», ілюстрації, підручник.

 

Хід уроку

І.Опрацювання нового матеріалу.

1. Повідомлення учням теми , мети і завдань уроку.

Познайомити учнів з ходом греко-перських воєн, розкрити їх причини і наслідки.

Розвивати критичне мислення учнів.

Виховувати патріотичні почуття.

2. Актуалізація опорних знань.

  • Що таке поліс?
  • Покажіть на карті основні частини Греції.
  • Де знаходяться Афіни і Спарта?
  • Яку роль в житті греків відігравало мореплавство?

3. Вивчення нового матеріалу.

  • Вступне слово вчителя з використанням карти.

На початку V століття до н.е. багато грецьких міст і островів у Малій Азії перебувала під Владою Персії. Перси вирішили завоювати всю Грецію.

Лише 3 грецьких міста : Афіни, Мілет і Спарта не підкорились персам.

  • Розповідь вчителя про хід Марафонської битви

Попереднє завдання історикам- дослідникам:

З'ясувати чому греки, маючи, менші сили перемогли персів;

Яке відношення має марафонський біг , як олімпійський вид спорту до марафонської битви?

  • Переправа персів через Гелеспонт (пояснення вчителя)

  • Самостійна робота учнів з історичним документом. Геродот про навалу персів на Грецію.

Опрацюйте документ на ст.159

 

Визначте, які ще народи, окрім персів, прийшли у Грецію у складі армії  Ксеркса?

  • Перевірка виконання учнями самостійного завдання.
  • Битва при Фермопілах ( пояснення вчителя).

  • Самостійна письмова робота учнів з підручником.

Опрацювавши матеріал підручника на с.160, напишіть коротку розповідь про поведінку персів у Середній Греції.

  • Перевірка і оцінювання письмового завдання.
  • Саламінська битва (підготовчий етап – пояснення вчителя).
  • Попереднє завдання учню:

Підготувати напам'ять уривок із трагедії Есхіла «Перси» з описом ходу Саламінської битви.

  • Питання до класу

Завдяки чому, греки перемогли у Саламінській битві?

  • Утворення Афінського морського союзу і бойові дії на завершальному етапі війни (пояснення вчителя).

  • Висновок

      Війна між Грецією та Персією була не просто війною, в якій зіткнулися два світи – Європа і Азія. У ній демократія вперше в світовій історії перемогла деспотію.

ІІ. Закріплення

  • Що було причиною війни греків з персами?
  • Чому у Фермопільській битві прославилися не перси, які перемогли, а греки, які зазнали поразки?

 

 

ІІІ. Підсумок уроку

  • Що вивчали на уроці?
  • Що нового дізналися?
  • Які моральні якості формує зміст вивченого на уроці?
  • Хто з античних героїв вам запам’ятався?

IV. Домашнє завдання. (Диференційоване)

  • Опрацювати записи в зошиті.  (П.І.П учнів)
  • Прочитати § 34 опрацювати питання на ст.163  (П.І.П учнів)

 

  • Знайти в Інтернеті портрет Дарія І.  (П.І.П учнів)
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
21 березня 2019
Переглядів
1062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку