Урок "Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон,що живе на даху»."

Про матеріал
Завдання уроку:підібрані вправи мають на меті активізувати і вдосконалити навички читання,сприяти розумінню прочитаного,аналізувати текст,поглибити інтерес до вивчення іноземної літератури
Перегляд файлу

Тема:Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон,що живе на даху».

Мета:-ознайомити учнів з творчістю шведської письменниці Астрід Ліндгрен;

         -удосконалювати навички читання;

        -сприяти засвоєнню змісту казки;

        -вправляти учнів у виразному читанні діалогів;

        -розвивати зв язне мовлення,образне мислення,творчу уяву;

       -виховувати любов до художнього слова.

                                          Хід уроку

1.Організаційний момент.

- Дзвоник ось вже пролунав.

Він сигнал нам всім подав.

Тож і ми часу не гаймо.

І урок розпочинаймо.

- Який у вас настрій?

- Усміхніться до мене,поділіться гарним настроєм з товаришем.

-Я дуже хочу,щоб такий настрій був у вас протягом уроку.

Тож нині завдання на уроці такі:

Не просто слухати,а чути.

Не просто дивитися,а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

2.Мовленнєва розминка.

3.Перевірка домашнього завдання.

4.Повідомлення теми і мети уроку

 1.Робота з прислів’ями (по парам)

Без вірного друга                      старих не забувай.

Людина без друзів-                  велика туга.

Нових друзів май-                     як дерево без коріння.

Пояснити їх значення.

2.Гра «Дешифрувальник»

1,22,23,21,12,6                      16,12,18,6,4,21,7,18

(Астрід                                       Ліндгрен)

Слайд

3.Біографічна довідка.

Опрацювання статті про Астрід Ліндгрен

Слайд

Гра «Рибки»

- Якою була майбутня письменниця у дитинстві?

- Як з явився твір під назвою «Пеппі Довгапанчоха»?

- Скільки повістей належать перу А.Л.?

4.Робота з назвою твору(асоціації)

Слайд

Слайд

«Малий і Карлсон»

4.Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу.

1.Виразне читання казки вчителем і учнями.

- Хто головні дійові особи казки?

2.Словникова робота

Мить                          вежу

Каміном                    щезнути

Вітальня                     поплескав

Листочки                   тюфтельками

- повправляйтесь в правильному читанні слів.

- доберіть синоніми до слів : мить,вежа,щезнути

Довідкове бюро

Вітальня-спеціально вмебльована кімната для приймання гостей;

Камін- кімнатна піч із широким отвором для палива та прямим димоходом.

Тюфтелька-страва,що являє собою підсмажені або тушковані кульки з м ясного або риб ячого фаршу.

3.Читання слів на картках- блискавках:Малий, Карлсон, Бетан, Боссе, Пелле.

Чому всі слова записані з великої букви? 

4.Робота з підручником.

1)Читання оповідання «ланцюжком»

- За що Малий міг отримати від сестри 25 ере?

Фізкультхвилинка

2)Аналіз змісту прочитаного. Вибіркове читання.

- Які витівки не сподобались мамі?

- Як Малий розповів мамі про те ,що сталося?

- Як відреагували Боссе і Бетан?

- Як Малий почував себе без Карлсона?

- Де завжди пила каву сім я ?

- Що подобалося робити Малому?Чого він не любив?

- Яка пропозиція надійшла від сестри?

- Над чим замислився Малий?

3)Характеристика головних героїв. Визначення теми і мети.

4) Читання в  особах.

 

 

 

5.Групова робота

 

 

1 група

Скласти прислів’я:

Дружба-як дзеркало                           друг-душу.

Яку дружбу заведеш                           розіб’єш-не складеш.

Де дружно                                              таке й життя поведеш.

Сонце зігріває повітря                         там і хлібно.

 

 

2 група

Склади план:

 План:

1.

2.

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 група

Назва                  Це                     Склад                     Дії

 

Малий              сестра               25 ере               піде на футбол

Карлсон           брат                  свою кімнату     сумує за другом

Боссе              вигадник            моторчик        зустрічається з

                                                                                  Хлопцем

Бетан              хлопчик             гострий язик     живе на даху

-зафарбуй одним кольором,все що стосується одного героя.

4 група

Визнач істинні і хибні судження(+,-)

Малий любив каву,зате не любив сидіти з татом і мамою.

Сестра запропонувала хлопцю 25 ере.

Малий сидів у своїй кімнаті і без ніякої платні.

Як легко мати таку родину.

Найкращий у світі вигадник-Карлсон,що живе на даху.

Самий неприємний у світі звук-гудіння моторчика.

Вдома тільки Бетан…і її нова симпатія.        

6. Домашнє завдання.

7.Підсумок уроку. Інтерактивна гра.                                    

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
2634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку