Презентація до уроку літературного читання "Вечір в поезії Наталі Забіли «Зірочки» (напам’ять). Епітети в художньому творі." "

Про матеріал
Розширити уявлення учнів про творчість Наталі Забіли. Розкрити майстерність поетеси у створенні образу вечора, зоряного неба, зірочок на небі; розвивати вміння заглиблюватися в поетичні образи. Навчати сприймати образ вечора, створений різними авторами; навчати розуміти поетичну мову, знаходити епітети, порівнювати поезії. Формувати виразність читання; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів. Виховувати любов до поетичного слова, розвивати пізнавальні інтереси, вміння порівнювати. Сприяти виникненню в учнів бажання вивчати і читати прочитані вірші з пам’яті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вечір в поезії Наталі Забіли «Зірочки» Епітети в художньому творі.

Номер слайду 2

Дзвінок у класі нас зібрав, свої звертання надіслав: Того, хто справа, – похвалити,Того, хто зліва, - збадьорити,Всім, хто сумує, - звеселити, Думки красиві говорити.

Номер слайду 3

КАЗКА ГУСКА ВУЗЬКА КІЗКА КАСКА МОТУЗКА КІСКА ГАЛУЗКА

Номер слайду 4

Мовленнєва розминка. Казав казку-казочку,Приказку - приказочку. Косарикам-косарям,Казкарикам - казкарям. ГРА «ЗМАГАННЯ СКОРОМОВЦІВ»

Номер слайду 5

Гра «Знайди назву дерева» Гра була дуже цікава. Іду берегом ріки. Дуб. Я маю свій буквар. Бук. Граб

Номер слайду 6

Перевірка домашнього завдання. ГРА «ВЕРНІСАЖ»

Номер слайду 7

Гра «Збери зірочки»Твори, зіткані з почуттів, настроїв митця, образів, народжених його уявою, називаються… лірикою або ліричними. Пейзажна лірика – поетичний твір, у якому передані почуття, настрої, переживання, емоції, викликані… природою. За допомогою чого автори передають свої почуття у пейзажній лириці? Ритму, експресивної лексики, художніх засобів

Номер слайду 8

Художні засоби Асоціативний кущ. ЕПІТЕТЗВУКОПИСПОРІВНЯННЯУОСОБЛЕННЯ

Номер слайду 9

Повідомлення теми і мети урокузірок Відгадайте загадку. Нічне небо прикрашають,Мерехтять вони, палають. Безліч складено казок. Про красунь нічних — ...

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Які твори Наталі Забіли ви читали?

Номер слайду 12

Які жанри охопила творчість Наталі Забіли? ОПОВІДАННЯВІРШІП’ЄСИЗАГАДКИКАЗКИКОЛИСКОВІЛІЧИЛКИ

Номер слайду 13

Опрацювання вірша Наталі Забіли «Зірочки» (ст. 103–104)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Словникова робота. Робота в паріПРИСМЕРКИСУТІНКИПЕСТИМОГОЛУБИМОЗАЙДЕСКОТИТЬСЯБАДЬОРІ ЖВАВІПОВІДАТИРОЗКАЗУВАТИ

Номер слайду 16

ЛЕДВЕ ВКАЖЕМО СКОТИТЬСЯ ЗІРОЧКИ ПРИСНИЛИСЯ ЛІХТАРИКИ ПРИСМЕРКОМ ПЕСТИМО МАНДРІВНИКИ

Номер слайду 17

ФІзхвилинка

Номер слайду 18

Від якої особи ведеться мова у вірші?

Номер слайду 19

Поділ на мікротеми. РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМзасвітимо над світом Зірочкипестимо ласкою вогникиземлю мандрівникам , плавцям діточкам вкажемо дорогу повідати казочку

Номер слайду 20

Які слова - ознаки використовує поетеса, описуючи сонечко, зорі, сни? Гра «Нишпорки». Вибіркове читання СОНЕЧКО ЗОРІСНИ яснеблискучірадісні й бадьоріЕПІТЕТИКому світять зірочки у нічному небі?Що вони розказують маленьким діточкам?

Номер слайду 21

«Лінгвістичний мікроскоп». - Які пестливі слова поетеса вживає у вірші? Про що це свідчить? - Коли зірочки засвітяться вогниками над цілим світом?- Навіщо вони розповідають маленьким діточкам хороші казочки?- Які почуття оволоділи автором?- Яким настроєм пронизані рядки вірша?

Номер слайду 22

Гра «Добери риму» Додолу — ... світом — ... над землею — ... у морі — ... спати — ... бадьорі — ... полезасвітимсвоєюпросторіповідатизоріr

Номер слайду 23

Робота в парі«Пригадай та порівняй» Доповніть подані речення й порівняйте їх. За Павлом Тичиною За Наталею Забілою Коливалося флейтами, ... сонечкотам, де ... ... . ... додолу . Що сказано про сонце у віршах, які ви прочитали?

Номер слайду 24

Робота за ілюстрацією. «Словникове малювання»

Номер слайду 25

Творче робота в групах Група «День» - скласти сенкан про зірочки. Група «Ранок» - скласти розповідь про зірочки Група « Вечір» - скласти казку про зірочки. Група « Ніч» - доповніть вірш про вечір

Номер слайду 26

Гра «Мікрофон» Який вірш читали на сьогоднішньому уроці? Хто його автор?Чим він вам сподобався?

Номер слайду 27

С. 103-104 виразно читати вірші напам’ять (за бажанням),А рівень – створити казку про Ніч, Зірки, Місяць

Номер слайду 28

Старікова Наталя Анатоліївна. Підготувала вчитель вищої категорії, старший вчитель Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №55 2015рік

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1051
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку