Урок. "Баскетбол. 7 клас"

Про матеріал

Баскетбол. 7 клас

Завдання уроку : 1. Повторити передачі м'яча в трійках зі зміною місця.

2. Повторити ведення, обведення перешкод.

3. Навчати штрафному кидку.

4. Виховувати спритність, увагу в іграх-естафетах з елементами баскетболу.

Перегляд файлу

          ПЛАН – КОНСПЕКТ      уроку    _____          для _7_ класу         дата  __________

 

                                                                                                          вчитель ____________

 

 

Модуль                        :  Баскетбол

Завдання  уроку         : 1. Повторити передачі м’яча в трійках зі зміною місця.

                                         2. Повторити ведення, обведення перешкод.

                                         3. Навчати штрафному кидку.

                                         4. Виховувати спритність, увагу в іграх-естафетах з елементами баскетболу.

Місце проведення      : спортивна зала

Необхідний інвентар : свисток, кеглі, баскетбольні м’ячі, секундомір

 

 

Зміст

Дозування

 

Організаційно-методичні

вказівки

 

При

мітка

Осн.

Підг.

Спец.

1

2

3

4

Підготовча частина

(10-13  хвилин)

1. Шикування, повідомлення  завдань  уроку, інструктаж з БЖД

до 1 хв

до 1 хв

до 1 хв

Перевірити ЧСС до початку занять. Шикування біля нижнього лівого кута залу, за зростом. Привітання. Вияснити, чи є хворі, звільнені, нагадати підготовчій  та спеціальній групам, що вони мають робити. Отримати зворотню інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити стан спортивного одягу та взуття

 

2.  Повторити виконання стройових команд:

  1. «Праворуч!»;
  2. «Ліворуч!»;
  3. «На місці кроком руш!»;
  4. «Клас, стій!»

до 1 хв

до 1 хв

до 1 хв

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Нагадати, показати. Виправляти помилки: вказівкою, підрахунком, порадою, повторним поясненням, повторним виконанням.

Перевірити ЧСС. У нормі 80-90 уд/хв.

 

3. Повторити різновиди ходьби:

  1. на носках;
  2. на п’ятках;
  3. на внутрішній стороні стопи;
  4. на зовнішній;
  5. у напівприсяді;
  6. у повному присяді;
  7. швидка ходьба з переходом на біг

 

 

до 15 м

до 15 м

до 10 м

 

до 10 м

до 10 м

до 10 м

до 10 м

 

 

до 15 м

до 15 м

до 10 м

 

до 10 м

до 10 м

 

 

 

до 15 м

до 15 м

до 10 м

 

до 10 м

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виконувати за командами, слідкувати за поставою

 

4. Спеціальні бігові вправи:

  1. повільний біг зі стрибками на баскетбольну корзину;
  2. з високим підніманням стегна;
  3. з закиданням гомілки;
  4. приставним;
  5. приставними в стійці баскетболіста;
  6. стрибки на правій, лівій нозі

 

до 10 м

 

 

 

до 10 м

 

до 10 м

 

до 10 м

до 10 м

 

 

до 10 м

 

до 10 м

 

 

 

до 10 м

 

до 10 м

 

до 10 м

до 10 м

 

 

до 10 м

 

Стежити за роботою рук і диханням

 

 

 

 

 

Руки позаду, діставати п'ятами долоні

Правим і лівим боком

 

5. Комплекс ЗРВ  на місці.

  • нахили головою вперед-назад, ліворуч - праворуч;
  • повороти головою;
  • руки в «замок» - обертання;
  • обертання п’ястю, передпліччям, руками;
  • ривки руками назад на два рахунки;
  • нахили тулуба у бік, вперед;
  •  у в.п. широка стійка ноги нарізно - наклони до лівої ноги, посередині, до правої,
  • перекати вліво-вправо;
  • «пружинка»
  • обертання колінами;
  • обертання голіностопом;
  • махи ногами;
  • стрибки

до 5 хв

до 5 хв

до 4 хв

Пояснити, показати. Виконувати за командами, під рахунок.

 

Не робити різких рухів.

 

 

 

 

 

Руки у ліктях не згибати.

 

Ноги у колінному суглобі не згибати.

 

 

 

 

 

Зміну робити на чотири рахунки

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

(25-30 хвилин)

 

1. Передача м’яча в трійках зі зміною місця:

  • двома від грудей;
  • з ударом о підлогу;
  • однією від плеча;
  • середня передача

до 6 хв

до 6 хв

до 5 хв

Розказати. Показати

 

5. Ведення, обведення перешкод:

  • ведення правою рукою;
  • ведення лівою рукою;
  • ведення поперемінно;
  • обведення перешкод

6 хв

6 хв

6 хв

викону

вати

на

місці

Клас поділити на дві команди. Завдання виконувати у кроці

 

6.  Штрафний кидок:

  • почергові кидки  у кошик;
  • змагання у штрафних кидках

8 хв

8 хв

6 хв

Кидки починаються одночасно у двох кошиків. Кожен гравець кидає до першого промаху. Потім кидає наступний та всі інші. Виграє той, у кого більше результативних кидків. З відстані 3,5-4 м, 5,5-6 м. Звернути увагу на роботу ніг.

Перевірити ЧСС

 

7. Ігри-естафети з елементами баскетболу:

  • виконання ведення і штрафного кидка;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • гра «Зайчик»

до 7 хв

до 5 хв

до 3 хв

 

 

Клас поділити на дві команди. Виконується обведення перешкод і кидок у кошик. Назад ведення по прямій. Якщо гравець не влучив у кошик, йому надається можливість виконати ще один кидок. Влучний кидок дає одне очко. Виграє команда, яка першою закінчить естафету.

Учні стають у коло. У центрі «заєць», завдання якого протягом хвилини перехопити м’яч у гравців, які виконують раніше вивчені передачі по колу. Якщо «заєць» перехопив м’яч, то він стає у коло, а той у кого він перехопив, стає «зайцем».

Перевірити ЧСС

 

Заключна частина

(3-5 хвилин)

1. Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи

1-2 хв

1-2 хв

до 1 хв

Виконувати за командами. Темп повільний

 

2. Шикування в одну шеренгу

до 30 с

до 30 с

до 30 с

Місце шикування вказати. Виконувати за командами

 

3. Підсумки уроку

до 45 с

до 45 с

до 45 с

Зупинитися на основних моментах уроку. Отримати зворотню інформацію від учнів про розуміння пройденого матеріалу

 

4. Оцінити учнів

до 45 с

до 45 с

до 45 с

Пояснити об’єктивність оцінювання

 

5. Завдання на наступний урок

до 30 с

до 30 с

до 30 с

Розповісти

 

 

6. Завдання додому: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

до 30 с

до 30 с

до 30 с

Пояснити, розказати.

                    Хл.-18-14-9

                     Дів.-12-9-6 Перевірити ЧСС

 

7. Організований перехід до роздягалень

до 30 с

до 30 с

до 30 с

Перехід у колоні по одному. Перевірити ЧСС через 3-5 хв після закінчення уроку

 

 

1

 

doc
Додано
29 березня 2018
Переглядів
1590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку