Баскетбол. 7 клас
Завдання уроку : 1. Повторити передачі м'яча в трійках зі зміною місця.
2. Повторити ведення, обведення перешкод.
3. Навчати штрафному кидку.
4. Виховувати спритність, увагу в іграх-естафетах з елементами баскетболу.
ПЛАН – КОНСПЕКТ уроку № _____ для _7_ класу дата __________
вчитель ____________
Модуль : Баскетбол
Завдання уроку : 1. Повторити передачі м’яча в трійках зі зміною місця.
2. Повторити ведення, обведення перешкод.
3. Навчати штрафному кидку.
4. Виховувати спритність, увагу в іграх-естафетах з елементами баскетболу.
Місце проведення : спортивна зала
Необхідний інвентар : свисток, кеглі, баскетбольні м’ячі, секундомір
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
При мітка |
||
Осн. |
Підг. |
Спец. |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Підготовча частина (10-13 хвилин) |
|||||
1. Шикування, повідомлення завдань уроку, інструктаж з БЖД |
до 1 хв |
до 1 хв |
до 1 хв |
Перевірити ЧСС до початку занять. Шикування біля нижнього лівого кута залу, за зростом. Привітання. Вияснити, чи є хворі, звільнені, нагадати підготовчій та спеціальній групам, що вони мають робити. Отримати зворотню інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити стан спортивного одягу та взуття |
|
2. Повторити виконання стройових команд:
|
до 1 хв |
до 1 хв |
до 1 хв |
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Нагадати, показати. Виправляти помилки: вказівкою, підрахунком, порадою, повторним поясненням, повторним виконанням. Перевірити ЧСС. У нормі 80-90 уд/хв. |
|
3. Повторити різновиди ходьби:
|
до 15 м до 15 м до 10 м
до 10 м до 10 м до 10 м до 10 м |
до 15 м до 15 м до 10 м
до 10 м до 10 м
|
до 15 м до 15 м до 10 м
до 10 м
|
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виконувати за командами, слідкувати за поставою |
|
4. Спеціальні бігові вправи:
|
до 10 м
до 10 м
до 10 м
до 10 м до 10 м
до 10 м |
до 10 м
до 10 м
до 10 м
до 10 м до 10 м
до 10 м |
|
Стежити за роботою рук і диханням
Руки позаду, діставати п'ятами долоні Правим і лівим боком |
|
5. Комплекс ЗРВ на місці.
|
до 5 хв |
до 5 хв |
до 4 хв |
Пояснити, показати. Виконувати за командами, під рахунок.
Не робити різких рухів.
Руки у ліктях не згибати.
Ноги у колінному суглобі не згибати.
Зміну робити на чотири рахунки
|
|
Основна частина (25-30 хвилин) |
|
||||
1. Передача м’яча в трійках зі зміною місця:
|
до 6 хв |
до 6 хв |
до 5 хв |
Розказати. Показати |
|
5. Ведення, обведення перешкод:
|
6 хв |
6 хв |
6 хв викону вати на місці |
Клас поділити на дві команди. Завдання виконувати у кроці |
|
6. Штрафний кидок:
|
8 хв |
8 хв |
6 хв |
Кидки починаються одночасно у двох кошиків. Кожен гравець кидає до першого промаху. Потім кидає наступний та всі інші. Виграє той, у кого більше результативних кидків. З відстані 3,5-4 м, 5,5-6 м. Звернути увагу на роботу ніг. Перевірити ЧСС |
|
7. Ігри-естафети з елементами баскетболу:
|
до 7 хв |
до 5 хв |
до 3 хв |
Клас поділити на дві команди. Виконується обведення перешкод і кидок у кошик. Назад ведення по прямій. Якщо гравець не влучив у кошик, йому надається можливість виконати ще один кидок. Влучний кидок дає одне очко. Виграє команда, яка першою закінчить естафету. Учні стають у коло. У центрі «заєць», завдання якого протягом хвилини перехопити м’яч у гравців, які виконують раніше вивчені передачі по колу. Якщо «заєць» перехопив м’яч, то він стає у коло, а той у кого він перехопив, стає «зайцем». Перевірити ЧСС |
|
Заключна частина (3-5 хвилин) |
|||||
1. Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи |
1-2 хв |
1-2 хв |
до 1 хв |
Виконувати за командами. Темп повільний |
|
2. Шикування в одну шеренгу |
до 30 с |
до 30 с |
до 30 с |
Місце шикування вказати. Виконувати за командами |
|
3. Підсумки уроку |
до 45 с |
до 45 с |
до 45 с |
Зупинитися на основних моментах уроку. Отримати зворотню інформацію від учнів про розуміння пройденого матеріалу |
|
4. Оцінити учнів |
до 45 с |
до 45 с |
до 45 с |
Пояснити об’єктивність оцінювання |
|
5. Завдання на наступний урок |
до 30 с |
до 30 с |
до 30 с |
Розповісти
|
|
6. Завдання додому: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
до 30 с |
до 30 с |
до 30 с |
Пояснити, розказати. Хл.-18-14-9 Дів.-12-9-6 Перевірити ЧСС |
|
7. Організований перехід до роздягалень |
до 30 с |
до 30 с |
до 30 с |
Перехід у колоні по одному. Перевірити ЧСС через 3-5 хв після закінчення уроку |
|
1