Урок. Модуль "Баскетбол" 7 клас

Про матеріал

Мета уроку :

1.Формувати соціальну , громадянську, здоров'язберігаючу та математичну компетентності, екологічну грамотність та здорове життя.

2.Здійснити міжпредметний зв'язок між фізичною культурою та «Основами здоров'я», «Біологією», «Математикою» та «Фізикою».

3.Виховувати вміння досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні, свідомо ставитися до власного здоров'я та здоров'я інших. Виховувати товариськість, сміливість, охайність.

Перегляд файлу

Конспект урока з фізичної культури 7-А класу.

Модуль: Баскетбол.

Мета уроку :

  1. Формувати соціальну , громадянську, здоров’язберігаючу та математичну компетентності, екологічну грамотність та здорове життя.
  2. Здійснити міжпредметний зв'язок між фізичною культурою та «Основами здоров'я»,  «Біологією», «Математикою» та «Фізикою».
  3. Виховувати вміння досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні, свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших. Виховувати товариськість, сміливість, охайність.

Завданнями уроку :

  1. Навчити веденню м’яча без зорового контролю.
  2. Повторити подвійний  крок та кидок у кошик.
  3. Закріпити передачі м’яча від грудей двома руками.
  4. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
  5. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивної естафети, навчальної гри.

Тип уроку : урок формування (засвоєння) знань,умінь та навичок .

Місце проведення : спортивний зал.

Методи: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий,

потоковий.  

Інвентар : баскетбольні м`ячі, фішки, свисток, картки, стенд,тобло .

Місце проведення: спортивний зал.

Тривалість уроку: 45хв.

Дата проведення :

 

Учні повинні знати:

Учні повинні вміти:

Елементи та правила гри у баскет. Історію виникнення баскетболу. Основні принципи загортування. Пересування, різними способами по майданчику. Розташування гравців на майданчику . Правила  «3» , «5» та «24» секунд.

Спеціальні вправи баскетболіста.

Техніку  передачі м’яча двома руками та ловіння, різновиди ведення м’яча , тримати м’яч , зупинятись стрибком та двома кроками , стійка баскетболіста.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку 12хвилин

1

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

О

П

СМГ

Фонтальний метод.

В  одну шеренгу. Звернути увагу на емоційний стан учнів. Демонстрація завдань уроку на екран.

1’

 

1’

 

 

1’

 

 

2.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу.

1’

1’

1’

Як ловити м'яч ;

Як поводитися під час ігор;

Фонтальний метод.

Демонстрація змісту інструктажу з БЖД на екран.

3

Вимірювання ЧСС (знайомим способом) Проаналізувати стан готовності учнів до уроку за показниками ЧСС.

1’

1’

1’

Фронтальний метод.

Демонстрація норми ЧСС на екран.  Організувати учнів

Сконцентрувати увагу учнів та налаштування їх на урок

Рахуємо за 10 секунд.

4.

Стройові вправи:

- “Ліво - РУЧ!”;

- “Право -РУЧ!”

- “Кру-ГОМ! ”

1’

1’

1’

В шерензі. Організувати учнів

5.

Вправи для формування правильної постави та профілактика плоскостопості

 Різновиди ходьби під музичний супровід:

- звичайним кроком ;

- на носках ;

- на п’ятках ;

- на зовнішній частині ступні;

  • - на внутрішній частині ступні ;

1’

1’

1’

одночасний спосіб виконання

В колону по 1, дистанція – довжина витягнутих уперед рук;

Стежити за положенням правильної постанови спина рівна.

 

Різновиди бігу :

  • повільний;
  • приставним кроком правим боком, руки в захисній стійці баскетболіста;
  • приставним кроком лівим боком,  руки в захисній стійці баскетболіста;
  • з підскоками;

2’

 

 

 

 

 

1’

 

 

 

 

 

--

 

 

 

 

в колону по одному;

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

Дистанція 1-1,5 метри.

Різновиди стрибків :

  • на правій, з просуванням вперед;
  • на лівій, з просуванням вперед;
  • на двох з просуванням вперед.

30’’

 

 

 

 

 

30’’

 

 

 

 

 

30’’

 

 

 

 

 

Руки вільні, голова дивиться вперед.

Стрибки здійснюються на носках.

6

 ЗРВ на місці з баскетбольними м’ячами.

1.Підкидання м'яча в гору 2 оплески оплески перед собою;

2. Підкидання м'яча в гору оплеск за спиною;

3. Обертання навколо тулуба;

4. Між ніг "вісімка";

5. Ведення м’яча на місці із зміною висоти відскоку від підлоги:

- низьке ведення;

- середнє ведення;

- високе ведення.

Вправи на відновлення дихання:

1-2 - руки через сторони вгору –вдих;

3-4 – руки через сторони вниз – видих.

Беруть м’ячі, перешикування з колони по 1 в колону по 2.

Вимірювання ЧСС.

4’

 

4р.

 

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

 

5р.

5р.

5р.

 

 

 

 

 

 

 

 

10’’

3’

 

3р.

 

 

3р.

 

3р.

 

3р.

 

 

4р.

4р.

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

10’’

2’

 

2р.

 

 

2р.

 

2р.

 

2р.

 

 

3р.

3р.

3р.

 

 

 

 

 

 

 

 

10’’

одночасний спосіб виконання

Для розігріву кисть та верхнього плечового поясу, тримати спину рівною.

Широка стійка ноги нарізно; під час ведення м’яча на місті

Правильне положення ніг та рук. Під час ведення м’яча дивимось один на одного.

 

Вдихаємо носом, видихаємо ротом.

Слідкувати за правильність виконання.

Інтервал 2 – 3 метри.

перешикування з колони по 1 в колону по 2.,  послідовними поворотами в русі

 

 

 

Основна частина уроку 28 хвилин

1.

Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою :

  • поміж фішек;
  • по прямій;
  • правим та лівим представним.

8’

6’

4’

почерговий спосіб виконання;

Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення.

2.

Передача  м`яча двома руками від грудей (в русі).

- передачі м`яча в стіну з просуванням;

-передача м’яча в парах.

6’

4’

2’

груповий метод; вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем.

3.

Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку.

- з правої сторони щита;

- з лівої сторони щита.

10р.

6р.

3р.

груповий метод

звернути увагу на роботу ніг

 

4.

Естафета: «Хто швидше?»

1.Ведення м`яча з прискоренням.

Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.

 

4’

2’

--

змагальний метод;

вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем;

м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення.

5.

Навчальна гра в баскетбол.

 

 

 

 

 

7’

 

4’

--

Ігровий метод;

Гра повинна вестися в межах площадки. Не можна застосовувати грубі прийоми, а також бігати з м'ячем у руках.

Заключна частина уроку 5 хвилин

1

 

Шикування. Вправи на відновлення дихання :

1-2 - руки через сторони вгору – вдих;

3-4 – руки через сторони вниз – видих.

1’

1’

1’

Фронтально-поточний метод. Вдихаємо носом, видихаємо ротом.

Слідкувати за правильність виконання.

 

2

Підсумки уроку.

Рефлексія.

Вимірювання ЧСС.

3’

3’

3’

Індивідуальний метод.

Вибірково.

  • Я дізнався…
  • Зрозумів…
  • Навчився…
  • Зазнав труднощів…

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

3

Домашнє завдання. Виконувати комплекс вправ для розвитку мязів рук та верхнього плечового поясу.

Продовжити вивчати правила гри футбол .

Організований вихід із залу. 

1’

1’

1’

Здійснювати самоконтроль під час виконання фізичних вправ, слідкувати за самопочуттям.

в колону по одному

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку