Мета уроку :
1.Формувати соціальну , громадянську, здоров'язберігаючу та математичну компетентності, екологічну грамотність та здорове життя.
2.Здійснити міжпредметний зв'язок між фізичною культурою та «Основами здоров'я», «Біологією», «Математикою» та «Фізикою».
3.Виховувати вміння досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні, свідомо ставитися до власного здоров'я та здоров'я інших. Виховувати товариськість, сміливість, охайність.
Конспект урока з фізичної культури 7-А класу.
Модуль: Баскетбол.
Мета уроку :
Завданнями уроку :
Тип уроку : урок формування (засвоєння) знань,умінь та навичок .
Місце проведення : спортивний зал.
Методи: індивідуальний, груповий, фронтальний, ігровий,
потоковий.
Інвентар : баскетбольні м`ячі, фішки, свисток, картки, стенд,тобло .
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45хв.
Дата проведення :
Учні повинні знати: |
Учні повинні вміти: |
Елементи та правила гри у баскет. Історію виникнення баскетболу. Основні принципи загортування. Пересування, різними способами по майданчику. Розташування гравців на майданчику . Правила «3» , «5» та «24» секунд. |
Спеціальні вправи баскетболіста. Техніку передачі м’яча двома руками та ловіння, різновиди ведення м’яча , тримати м’яч , зупинятись стрибком та двома кроками , стійка баскетболіста. |
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
||
Підготовча частина уроку 12хвилин |
|||||
1 |
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку. |
О |
П |
СМГ |
Фонтальний метод. В одну шеренгу. Звернути увагу на емоційний стан учнів. Демонстрація завдань уроку на екран. |
1’
|
1’
|
1’
|
|||
2. |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з баскетболу. |
1’ |
1’ |
1’ |
Як ловити м'яч ; Як поводитися під час ігор; Фонтальний метод. Демонстрація змісту інструктажу з БЖД на екран. |
3 |
Вимірювання ЧСС (знайомим способом) Проаналізувати стан готовності учнів до уроку за показниками ЧСС. |
1’ |
1’ |
1’ |
Фронтальний метод. Демонстрація норми ЧСС на екран. Організувати учнів Сконцентрувати увагу учнів та налаштування їх на урок
Рахуємо за 10 секунд. |
4. |
Стройові вправи: - “Ліво - РУЧ!”; - “Право -РУЧ!” - “Кру-ГОМ! ” |
1’ |
1’ |
1’ |
В шерензі. Організувати учнів |
5. |
Вправи для формування правильної постави та профілактика плоскостопості Різновиди ходьби під музичний супровід: - звичайним кроком ; - на носках ; - на п’ятках ; - на зовнішній частині ступні;
|
1’ |
1’ |
1’ |
одночасний спосіб виконання В колону по 1, дистанція – довжина витягнутих уперед рук; Стежити за положенням правильної постанови спина рівна.
|
Різновиди бігу :
|
2’
|
1’
|
--
|
в колону по одному; Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться). Дистанція 1-1,5 метри. |
|
Різновиди стрибків :
|
30’’
|
30’’
|
30’’
|
Руки вільні, голова дивиться вперед. Стрибки здійснюються на носках. |
|
6 |
ЗРВ на місці з баскетбольними м’ячами. 1.Підкидання м'яча в гору 2 оплески оплески перед собою; 2. Підкидання м'яча в гору оплеск за спиною; 3. Обертання навколо тулуба; 4. Між ніг "вісімка"; 5. Ведення м’яча на місці із зміною висоти відскоку від підлоги: - низьке ведення; - середнє ведення; - високе ведення. Вправи на відновлення дихання: 1-2 - руки через сторони вгору –вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. Беруть м’ячі, перешикування з колони по 1 в колону по 2. Вимірювання ЧСС. |
4’
4р.
4р.
4р.
4р.
5р. 5р. 5р.
10’’ |
3’
3р.
3р.
3р.
3р.
4р. 4р. 4р.
10’’ |
2’
2р.
2р.
2р.
2р.
3р. 3р. 3р.
10’’ |
одночасний спосіб виконання Для розігріву кисть та верхнього плечового поясу, тримати спину рівною. Широка стійка ноги нарізно; під час ведення м’яча на місті Правильне положення ніг та рук. Під час ведення м’яча дивимось один на одного.
Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання. Інтервал 2 – 3 метри. перешикування з колони по 1 в колону по 2., послідовними поворотами в русі
|
Основна частина уроку 28 хвилин |
|||||
1. |
Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою :
|
8’ |
6’ |
4’ |
почерговий спосіб виконання; Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення. |
2. |
Передача м`яча двома руками від грудей (в русі). - передачі м`яча в стіну з просуванням; -передача м’яча в парах. |
6’ |
4’ |
2’ |
груповий метод; вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. |
3. |
Кидок м`яча в корзину після ведення і подвійного кроку. - з правої сторони щита; - з лівої сторони щита. |
10р. |
6р. |
3р. |
груповий метод звернути увагу на роботу ніг
|
4. |
Естафета: «Хто швидше?» 1.Ведення м`яча з прискоренням. Правила естафети: обвести фішки і передати естафету наступному. Хто швидше виконає завдання, той перемагає в естафеті.
|
4’ |
2’ |
-- |
змагальний метод; вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем; м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення. |
5. |
Навчальна гра в баскетбол.
|
7’
|
4’ |
-- |
Ігровий метод; Гра повинна вестися в межах площадки. Не можна застосовувати грубі прийоми, а також бігати з м'ячем у руках. |
Заключна частина уроку 5 хвилин |
|||||
1
|
Шикування. Вправи на відновлення дихання : 1-2 - руки через сторони вгору – вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. |
1’ |
1’ |
1’ |
Фронтально-поточний метод. Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання.
|
2 |
Підсумки уроку. Рефлексія. Вимірювання ЧСС. |
3’ |
3’ |
3’ |
Індивідуальний метод. Вибірково.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |
3 |
Домашнє завдання. Виконувати комплекс вправ для розвитку мязів рук та верхнього плечового поясу. Продовжити вивчати правила гри футбол . Організований вихід із залу. |
1’ |
1’ |
1’ |
Здійснювати самоконтроль під час виконання фізичних вправ, слідкувати за самопочуттям. в колону по одному |