Урок. Модуль "Волейбол" 7 клас

Про матеріал

Мета уроку :

  • 1.Формувати соціальну , громадянську, здоров'язберігаючу та математичну компетентності, екологічну грамотність та здорове життя.
  • 2.Здійснити міжпредметний зв'язок між фізичною культурою та «Основами здоров'я», «Біологією», «Математикою» та «Фізикою».
  • 3.Виховувати вміння досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні, свідомо ставитися до власного здоров'я та здоров'я інших. Виховувати товариськість, сміливість, охайність.
Перегляд файлу

Картинки по запросу волейбол картинки

 

 

 

 

 

 

Підготув:

Баранюк Гліб Сергійович,

вчитель фізкультури

 

ІІ кваліфікаційної категорії

Первомайської ЗОШ № 15

 

 

 

 

 

Тема уроку : Волейбол

Мета уроку :

  1. Формувати соціальну , громадянську, здоров’язберігаючу та математичну компетентності, екологічну грамотність та здорове життя.
  2. Здійснити міжпредметний зв'язок між фізичною культурою та «Основами здоров'я»,  «Біологією», «Математикою» та «Фізикою».
  3. Виховувати вміння досягати конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні, свідомо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших. Виховувати товариськість, сміливість, охайність.

Завданнями уроку :

  1. Навчати  техніці виконання верхньої прямої подачі.
  2. Повторити техніку виконання передачі м’яча обома руками зверху.
  3. Закріпити техніку прийому м’яча двома руками знизу.
  4. Сприяти розвитку швідкісно - силових якостей,спритності, координації  та точності рухів учнів.

Тип уроку : урок формування (засвоєння) знань,умінь та навичок .

Місце проведення : спортивний зал.

Дата проведення : 28.11.17

Учитель : Баранюк Г.С.

Інвертар : волейболні м’ячі,фішки, свисток,секундомір, тактична доска, таблички, плакати, електронне табло,  форма,  музичний супровід.

 

Учні повинні знати:

Учні повинні вміти:

Елементи та правила гри у волейбол. Історію виникнення волейболу. Основні принципи загортування. Пересування, різними способами по майданчику. Розташування гравців на майданчику , «перехід» гравці по майданчику.

Спеціальні вправи волейболіста.

Техніку прийому та передачі м’яча двома руками знизу та зверху; виконувати верхню подачу; здійснювати «перехід» гравців по майданчику.

 

 

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку (12хв.)

1.

Шикування учнів.

Вимірювання ЧСС.

о

п

смг

в одну шеренгу. Норма 10-15 ударів за 10 сек.  Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

10’’

10’’

10’’

2.

Повідомлення завдань уроку.

50’’

50’’

50’’

фронтальний метод,

Звернути увагу на форму , взуття та зовнішній вигляд.

3

Теоретичні відомості: Техніка безпеки і правила гри у волейбол. Бесіда  про  запобігання  травматизму  на  уроках  волейболу.

1’

1’

1’

Нагадати   про  небезпеки  під  час  виконання  вправ;

Як ловити м’яч ;

Як передавати м’яч;

4.

Стройові вправи:

- “Налі - во!”;!

- “Напра - во!”

- “Кру-гом! ”

30’’

 

 

30’’

 

 

30’’

 

фронтальний метод.

Звернути увагу на правильність виконання.

5.

Загальнорозвивальні вправи в русі: вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

А) Різновиди ходьби :

- на носках, руки на пояс;

- на п`ятках, руки за голову;

- з перекатом з п`ятки на носок;

- на зовнішній та внутрішній стороні стопи;

- у присіді.

1’

1’

1’

одночасний спосіб виконання

в колону по одному;

Дистанція 1,5- 2 метри. Голову і тулуб тримати прямо. Спина пряма.

 

Б) Загальнорозвивальні вправи в русі:

І. В.п.- руки в «замок» перед грудьми

1- руки вперед;

2-в.п.

3- руки вгору;

4-в.п.

ІІ. В.п. – руки в сторони, долоні зігнуті в кулаки.

1-4 кругові оберти зап’ястям вперед;

5-8 кругову оберти назад.

ІІІ. В.п. – руки в сторони, долоні зігнуті в кулаки.

1-4 кругові оберти ліктем вперед;

5-8 кругову оберти назад.

IV В.п. – руки в сторони, долоні зігнуті в кулаки.

1-4 кругові оберти плечима вперед;

5-8 кругову оберти назад.

V В.п. – руки в сторони, долоні зігнуті в кулаки.

1-4 кругові оберти прямими руками вперед;

5-8 кругову оберти назад.

VI. В.п. – права рука в горі , ліва внизу,на кожен крок зміна положення рук ривками.

VII. Ходьба з випадами на кожен крок вперед, із поворотами тулуба в праву та ліву сторони,руки в «замок».

VIIІ. Нахил тулуба вперед , руками торкнутись носка кросівок, на кожен крок нахил.

 

 

4р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

10р.

 

 

4р.

 

 

 

 

10р.

 

 

 

 

3р.

 

 

 

 

 

3р.

 

 

 

 

3р.

 

 

 

 

3р.

 

 

 

 

3р.

 

 

 

 

6р.

 

 

 

3р.

 

 

 

 

6р.

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

4р.

 

 

 

2р.

 

 

 

 

4р.

Одночасний, потоковий метод.

Підготовка пальців до загрузки.

Темп виконання повільний з прискоренням.

Підготовка кість до загрузки.

Темп виконання повільний з прискоренням.

 

Підготовка ліктя до загрузки.

Темп виконання повільний з прискоренням.

Підготовка плеч до загрузки.

Темп виконання повільний з прискоренням.

 

Темп виконання повільний з прискоренням.

 

Амплітуда максимальна , пружинні рухи.

 

Спина рівна, голову не опускати. Поворот тулуба максимальний.

Ноги прямі, в колінах не згинати під час виконання.

Темп середній.

В) Різновиди бігу :

- повільний;

- приставним кроком правим та лівим боком;

- біг з високим підніманням колін;

-закидання гомілки назад;

- спиною вперед.

 

 

 

 

 

Г) Вправи на відновлення дихання:

1-2 - руки через сторони вгору –вдих;

3-4 – руки через сторони вниз – видих.

Беруть м’ячі,перешикування з колони по 1 в колону по 2.

2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

1,5’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

--

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

Потокоий метод. В колону по одному;

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

Дистанція 1,5- 2 метри.

 

Вдихаємо носом, видихаємо ротом.

Слідкувати за правильність виконання.

Інтервал 2 – 3 метри.

 

Д) Спеціальні вправи волейболіста з м’ячем :

- підкидання м’яча вгору оплеск за спиною;

- кидки та ловіння м’яча однією та обома руками;

- кидки та ловіння м’яча обома руками  з імітацією передачі м’яча ;

- кидки м’яча партнеру від голови (лоба).

 

 

4р.

 

4р.

 

4р.

 

 

4р.

 

 

 

3р.

 

3р.

 

3р.

 

 

 

 

 

2р.

 

2р.

 

2р.

 

 

2р.

 

Фронтальний метод. Постійний зоровий контроль м’яча. Правильне положення пальців, зап’ястів, рук. Темп виконання повільний.

Відстань між партнерами 3-4 метри.

 

Вимірювання ЧСС.

10’’

 

 

 

10’’

 

 

 

10’’

 

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

Норма 20-25 ударів за 10 сек.

Основна частина уроку (28хв)

 

1.

Повторити техніку виконання передачі м’яча обома рука зверху:

-передача м’яча над собою;

-передача м’яча після підкидання партнером;

-передача м’яча після підкидання партнером через сітку;

-передача м’яча у стрибку.

5’

3’

1’

Звернути увагу на одночасний рух ніг та рук. Спину трішки прогнути. М’яч приймати на рівні очей. Випрямлення рук повне.

Ноги зігнуті. Постійно слідкувати за траєкторією польоту м’яча.

2.

Закріпити техніку виконання прийому м’яча двома руками знизу:

-імітація;

-передача м’яча перед собою;

-прийом-передача після його підкидання партнером; через сітку;

5’

3’

1’

Ноги зігнуті,одна по переду. Своєчасний вихід на м’яч із зупинкою. Відчтань від сітки 2-3 метри.

Постійно слідкувати за траєкторією польоту м’яча.

3.

Навчання техніці верхньої прямої подачі:

-виконання стійки;

- імітація подачі;

- подача м’яча партнеру

2-3м;

- подача м’яча партнеру

 5-6м;

- подача м’яча партнеру через сітку 5-6м;

5’

3’

1’

В.п. – ноги ледь зігнуті в колінах, ліва (права) нога вперед, тулуб трохи нахилений вперед, м'яч на долоні лівої (правої) руки.

На рахунок «раз» - зі стійки скинути руку в положення замаху; на рахунок «два» - підкидання м'яча; на рахунок «три» - ударний рух;

4.

Навчальна гра  за спрощеними правилами.

 

13’

8’

-’

Змагальний, ігровий метод;

Звернути увагу на взаємодії гравців.

Заключна частина уроку (5хв)

1.

Шикування учнів.

Вправи для відновлення.

Вимірювання ЧСС.

1’

1’

1’

в одну шеренгу, фронтальний метод.

руки вгору – вдих,

руки  вниз – видих.

Норма 14-16 ударів за 10 сек. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

2.

 Виставлення оцінок.

1’

1’

1’

індивідуальний метод

 

Підбиття підсумків уроку.

Рефлексія

2’

 

2’

 

2’

 

Фронтальний метод.

Рефлексія-перевірка психологічного стану учнів.Я дізнався…

  • Зрозумів…
  • Навчився…
  • Зазнав труднощів…

3.

Домашнє завдання: згинання та розгинання рук в упорі лежачи, вистрибування з присіду.

30’’

30’’

30’’

Фронтальний,

індивідуальний метод

4.

Організований вихід із залу.

30’’

30’’

30’’

в колону по одному.

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
1654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку