розробка уроку, модуль "футбол" 7 клас.
Завдання уроку :
1.Повторити техніку ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи .
2.Повторити техніку зупинки м'яча підошвою.
3.Закріпити техніку удару по м'ячу внутрішньою частиною стопи та удару середньою частиною підйому.
4.Формувати навички взаємодії в парах та у команді.
5.Сприяти розвитку спритності, координації рухів під час виконання вправ з елементами футболу.
План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 7 класу
Модуль «Футбол»
Підготув:
Баранюк Гліб Сергійович,
вчитель фізичної культури
ІІ кваліфікаційної категорії
Первомайської ЗОШ № 15
м. Миколаїв 2018 р.
План – конспект конкурсного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу
Тема уроку : Модуль «Футбол»
Мета уроку :
Завдання уроку :
Тип уроку : комбінований.
Місце проведення : спортивний зал.
Дата проведення : 08.02.2018
Учитель : Баранюк Г.С.
Інвентар : футбольні м’ячі, ворота, фішки, свисток, секундомір, тактична дошка, наочність, гімнастичні палиці, манішки, комп’ютер, мультимедійна система.
Учні повинні знати: |
Учні повинні вміти: |
Історія українського футболу. Медичний контроль і самоконтроль юного футболіста. Профілактика травматизму під час занять футболом. Правил гри у футбол, правила безпеки під час уроків футболу. |
Зупиняти внутрішньою стороною стопи м’яча, що летить; зупиняти м’яча підошвою, стегном;виконувати удари зовнішньою та внутрішньою частиною підйому по м’ячу, що котиться; виконувати удари головою по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку; володіти елементами гри воротаря: ловіння та відбивання м’яча. |
№ |
Зміст уроку |
Дозування. Групи здоров’я |
Організаційно-методичні вказівки |
||
1.Підготовча частина 15 хвилин |
|||||
1 |
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку. |
О |
П |
СМГ |
Фонтальний метод. В одну шеренгу. Звернути увагу на емоційний стан учнів. Демонстрація завдань уроку на екран. |
1’
|
1’
|
1’
|
|||
2. |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності |
1’ |
1’ |
1’ |
Фонтальний метод. Демонстрація змісту інструктажу з БЖД на екран. |
3. |
Вимірювання ЧСС (знайомим способом) Проаналізувати стан готовності учнів до уроку за показниками ЧСС. Експрес-опитування учнів теоретичні відомості : 1) Яка країна вважається батьківщиною футболу? 2) Скільки гравців знаходиться на полі в одній команді? 3) Скільки учасників грає на полі? 4) Які команди України ви знаєте по футболу? |
1’ |
1’ |
1’ |
Фронтальний метод. Демонстрація норми ЧСС на екран. Організувати учнів Сконцентрувати увагу учнів та налаштування їх на урок
Рахуємо за 10 секунд. 1. Англія 2. 11 гравців 3. 22 гравця 4. «Шахтар» – Донецьк, «Динамо» – Київ , «Дніпро» –Дніпро і т.д. |
4. |
Стройові вправи: - “Ліво - РУЧ!”; - “Право -РУЧ!” - “Кру-ГОМ! ” |
1’
|
1’
|
1’
|
Фронтальний метод. В шерензі. Організувати учнів
|
5. |
Вправи для формування правильної постави та профілактика плоскостопості Різновиди ходьби під музичний супровід: - звичайним кроком ; - на носках ; - на п’ятках ; - на зовнішній частині ступні; - на внутрішній частині ступні ; |
1’
|
1’
|
1’
|
В колону по 1, дистанція – довжина витягнутих уперед рук; Стежити за положенням правильної постанови спина рівна.
|
6. |
Загальнорозвивальні вправи в русі: -В.п.- руки зігнуті в «замок» перед грудьми долонями до низу: 1- руки вперед; 2-в.п. 3- руки вгору; 4-в.п. - почергові, колові рухи прямими руками 1-4 вперед ; 5-8 назад. - Ходьба з випадами на кожен крок вперед, із поворотами тулуба в праву та ліву сторони,руки в «замок». -Ходьба з високим піднімання стегна, руки в замок, почергово доторкатися до внутрішньої частини стопи. - На кожен крок нахил тулуба вперед , руками торкнутись носка кросівок. |
8р.
8р.
8р.
8р.
8р.
|
6р.
6р.
6р.
6р.
6р.
|
4р.
4р.
4р.
4р.
4р.
|
Одночасний, потоковий метод.
Спина рівна, голову не опускати. Темп середній.
Не згинати руки в ліктьовому суглобі. Темп середній.
Поворот тулуба максимальний. Темп середній.
Спина рівна, голову не опускати. Темп середній.
Ноги прямі, в колінах не згинати під час виконання. Темп середній. |
7. |
Різновиди бігу :
|
1,5’ |
1’ |
-- |
Потоковий метод. Учні СМГ допомагають вчителю. В колону по одному; Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться). Дистанція 1,5- 2 метри. |
8. |
Вправи на відновлення дихання: 1-2 - руки через сторони вгору –вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. Беруть м’ячі, перешикування з колони по 1 в колону по 2. |
1’ |
1’ |
1’ |
Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання. Інтервал 2 – 3 метри. перешикування з колони по 1 в колону по 2., послідовними поворотами в русі. |
9. |
Подолання смуги перешкод :
|
4’ |
2’ |
- |
Поточний метод, в середньому темпі. Сприяти розвитку спритності, координації рухів |
10. |
Вправи на відновлення дихання: 1-2 - руки через сторони вгору –вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. Беруть м’ячі, перешикування з колони по 1 в колону по 2. Вимірювання ЧСС (знайомим способом) |
1’ |
1’ |
1’ |
Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання. Інтервал 2 – 3 метри. перешикування з колони по 1 в колону по 2., послідовними поворотами в русі. Рахуємо за 10 секунд.
|
Основна частина уроку 25 хвилин
|
|||||
1. |
Спеціальні вправи футболіста з м’ячем на місці: - перекат м’яча з п’ятки на носок; - перекат м’яча носком з правої на ліву ногу та навпаки;
|
3’ |
1,5’ |
- |
Груповий метод. Дистанція та інтервал визначені футбольними фішками. Звернути увагу на положення ніг при роботі з м’ячем та на учнів, які допускають помилки.
|
2. |
Перегляд відео фрагменту «Передача м’яча внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою» Робота в парах: Передача м’яча внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою на місці та в русі. |
5’
|
3’
|
-
|
Груповий метод. Стопа ноги, що виконує удар, розвертається до м’яча під прямим кутом внутрішньою стороною. Тулуб знаходиться над м’ячем. Нога виноситься вперед (назустріч м’ячу). Стопа розвернута під кутом 90 градусів. Носок піднятий. |
3. |
Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи: -правою та лівою ногою; |
5’ |
2’ |
- |
Груповий метод. Фронтальний метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.
|
4. |
Перегляд відео фрагменту «Удару по м’ячу середньою частиною підйому». Закріпити техніку удару по м’ячу середньою частиною підйому.
|
4’ |
2’ |
- |
Індивідуальний метод. Удар серединою підйому – найголовніший! Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, відвести її трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча. |
5. |
Розділити на 2 команди (1 м'яч на команду).
Ведення м’яча по прямій зовнішньою та внутрішньою частиною стопи до фішки,зупинка м’яча підошвою, розворот на 180 градусів, передача м’яча назад. |
4’ |
2’ |
- |
Ігровий, змагальний метод; взаємодія гравців однієї команди. При веденні намагайтеся тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишню обстановку. |
|
Перегляд відео фрагменту гри «Хрестики – нулики» |
4’ |
2’ |
- |
Ігровий, змагальний метод; взаємодія гравців однієї команди. Перемагає та команда яка складе по діагоналі або прямі манішки одного кольору. |
Заключна частина 5 хвилин. |
|||||
1
|
Шикування. Вправи на відновлення дихання : 1-2 - руки через сторони вгору – вдих; 3-4 – руки через сторони вниз – видих. |
1’ |
1’ |
1’ |
Фронтально-поточний метод. Вдихаємо носом, видихаємо ротом. Слідкувати за правильність виконання.
|
2 |
Підсумки уроку. Рефлексія. Вимірювання ЧСС. |
3’ |
3’ |
3’ |
Індивідуальний метод. Вибірково.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |
3 |
Домашнє завдання. Виконувати комплекс вправ для розвитку мязів рук та верхнього плечового поясу. Продовжити вивчати правила гри футбол . Організований вихід із залу. |
1’ |
1’ |
1’ |
Здійснювати самоконтроль під час виконання фізичних вправ, слідкувати за самопочуттям. в колону по одному |