Урок. "Біблійна легенда. Вавилонська вежа"

Про матеріал
Допомагає учням ділити текст на частини, ставити до них запитання, переказувати зміст прочитаного.
Перегляд файлу

м.Дніпропетровськ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку читання

в 3-А класі

“Інтелект України”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фещенко Л.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Біблійна легенда “Вавилонська вежа”.

Мета: формувати уміння ділити текст на частини, ставити до них запитання; доводити свою думку словами з тексту, стисло переказувати зміст прочитаного; вчити передавати почуття, викликані легендою.

Обладнання: відео, таблиця з чистомовками, картина П.Брейгеля “Вавилонська   вежа”.

 

План уроку

І. Тренування дихального апарату.                                                                               1 хв

 

1. Читання чистомовки (3 рази):

Ітних-ітних-ітних- ітних –

сторінки книжок завітних

ать-ать-ать, ать-ать-ать –

всіх нас доброму навчать.

 

ІІ. Підготовка до вивчення нового матеріалу.                                                             5 хв

 

1. Вступне слово учителя.

Серед різноманітних жанрів фольклору особливе місце належить легендам. У них відображені історія, світогляд і культура людства. Легенда – це твір-переказ про події, факти, людей, оповитий казковістю, фантастикою. Із покоління в покоління народи передавали легенди, вірячи, що описані події були колись насправді.

 

2. Слухання довідки про Біблію (відкрити файл 5_1.mp3).

Діти слухають довідку, яку читає диктор і слідкують.

 

3. Виконання вправи “Фотоапарат” (відкрити файл 5_2.avi).

Прочитуємо по телевізору речення, обговорюємо, самостійно записуємо з пам’яті.

Легенда про Всесвітній потоп найбільш розповсюджена у світовому фольклорі.

 

4. Хвилинка Знайка (відкрити файл 5_3.mp3).

Самостійне читання тексту і виконання завдання (зошит 3, ст.21 №3).

  • Про які сталі вислови йдеться в тексті.
  • Пригадай, що пообіцяв Бог Ноєві після Всесвітнього потопу.
  • Що стало символом цієї обіцянки.

 

ІІІ. Словникова робота.                                                                                                 3 хв

 

  1. Читання слів в колонках і тлумачного словничка (зошит 3, ст.22 №5).

 

  1. Читання уривку тексту з початку повільно, як повзе черепаха, а потім швидко, як скрекоче сорока (зошит 3, ст.22 №6).

 

IV. Фізхвилинка (відкрити файл centa.avi)                                                                1 хв

V. Робота над легендою.                                                                                              22 хв

 

1. Первинне ознайомлення з текстом (відкрити файл 5_7.mp3).

Читання легенди диктором, діти слідкують (зошит 3, ст.22-25).

 

2. Робота над змістом легенди.

   Які причини спонукали людей до будівництва вежі?

(Як про це сказано в тексті - прочитати, - підкреслити).

  • Де почали будувати башту? (- прочитати, - підкреслити).
  • Скільки часу тривало будівництво?
  • Чому навколо башти звели місто Вавилон?
  • Чому розлютився Бог Ягве?
  • Чому люди почали збиратися групами?
  • Що брали із собою на згадку про ті часи?
  • Назви помилки в поведінці персонажів легенди.
  • У чому, на вашу думку, причина непорозумінь між людьми?

 

    3. Відновлення послідовності подій в уривку.

        (Поставити цифри в порожні клітинки).

    _ Почалася робота.

    _ Кожен уступ вежі фарбували в іншій колір.

    _ Наслав Бог на землю страшенну бурю.

    _ Поміж людей з’являється сам Бог.

    _ Люди вирішили збудувати вежу до неба.

    _ Навколо гори виросло місто Вавилон.

    _ Вітер поніс усі слова.

 

4. Переказ легенди за планом.

 

VI. Перегляд фрагменту мультфільму (відкрити файл 5_8.avi)                              6 хв

Знайти і підкреслити в тексті речення про переглянуте.

 

1. “Озвучення” мультфільму.

 

2. Учнями поставити запитання до переглянутого.

 

3. Робота над картиною П.Брейгеля “Вавилонська вежа”.

 

VII. Підсумок уроку.                                                                                                       2 хв

  – Поміркуй, чи можливо звести Вавилонську вежу в наш час?

 

 

 

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
1276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку